جاباما
۸۲۸۱۹۴
۱ نظر
۵۰۳۲
۱ نظر
۵۰۳۲
پ

تزریق هیجان به مرسدس بنز ۳۰۰ SL مدل ۱۹۵۵

۳۰۰ SL مذکور بسیار خاص بوده و این واقعیت نیز که این خودرو تنها یکی از ۱۱ خودرو از این سری می‌باشد که توسط AMG دست خوش تغییر شده است ارزش آن را چندین برابر می‌کند.

وبسایت دیجیاتو - محمد سعید چاوشی: تغییر و تیونینگ خودروهای همواره از مباحثی بوده که موافقان و مخالفان زیادی را با خود به همراه داشته است. عده ای تغییرات به وجود آمده در خودروها را به فال نیک گرفته و معتقد اند که این تغییرات زمینه بهتر شدن خودروها را فراهم می کند و عده نیز معتقد اند نباید احتمال کاهش کیفیت و کارایی خودروها را نادیده گرفت و به همان اندازه که تیونینگ و تغییرات به وجود آمده در خودروها می تواند آن ها را بهبود دهد به همان میزان نیز می تواند سبب کاهش کارایی و بهره وری عمومی آن ها شود.

تزریق هیجان به مرسدس بنز ۳۰۰ SL مدل ۱۹۵۵

به هر حال با تمامی این تفاسیر ما اینجا قصد داریم یک 300 SL تیونینگ شده مدل 1955را به شما معرفی کنیم.

تزریق هیجان به مرسدس بنز ۳۰۰ SL مدل ۱۹۵۵

۳۰۰ SL مذکور بسیار خاص بوده و این واقعیت نیز که این خودرو تنها یکی از ۱۱ خودرو از این سری می باشد که توسط AMG دست خوش تغییر شده است ارزش آن را چندین برابر می کند. اسم AMG آنقدر شناخته شده است که لازم نیست بگوییم وقتی کنار مرسدس می نشیند چه تفاوت هایی را با مدل های استاندارد این شرکت ایجاد می کند.

تزریق هیجان به مرسدس بنز ۳۰۰ SL مدل ۱۹۵۵

300 SL یکی از دو مدل 300 SL Gullwings با فرمان سمت راست است که از پیشرانه خورجینی 8 سیلندر 6 لیتری با کد M119 بهره می برد. وظیفه انتقال قدرت موتور این خودرو این روزها بر عهده یک جعبه دنده 4 سرعته خودکار است.

تزریق هیجان به مرسدس بنز ۳۰۰ SL مدل ۱۹۵۵

هدف تیونینگ کننده این خودرو تنها افزایش قدرت موتور آن نبوده است. به طور معمول اگر شما پشت یک ۳۰۰ SL بنشینید تنها به دنبال یک موتور قوی در این خودرو نخواهید بود و بیشتر کلاسیک بودن خودرو است که شما را جذب خود خواهد کرد.

تزریق هیجان به مرسدس بنز ۳۰۰ SL مدل ۱۹۵۵

این دسته از خودروهای قدیمی عموما در دسته بندی بهترین خودروهای کلاسیک جهان قرار گرفته و مالکان آن ها بیشتر به دنبال همراهی حس اسپرت و کلاسیک در آن ها هستند. تغییرات به وجود آمده در این خودرو تنها در بخش پیشرانه نبوده و ظاهر آن نیز دستخوش تغییراتی شده است.

تزریق هیجان به مرسدس بنز ۳۰۰ SL مدل ۱۹۵۵

می توان ادعا کرد درون ۳۰۰ SL بیشترین تغییر را به خود دیده است، صندلی های خودرو جایگزین شده اند. البته لازم به ذکر است صندلی های اصلی و قدیمی ۳۰۰ SL که قرمز رنگ بوده و از طرح تارتان نیز برخوردار اند کاملا سالم بوده و بدون وارد شدن آسیب خاصی در محل امنی نگه داری می شوند.

تزریق هیجان به مرسدس بنز ۳۰۰ SL مدل ۱۹۵۵

تغییرات اعمال شده بر روی 300 SL در سال 2000 در ژاپن توسط مالک جدید آن اعمال شده است. هرچند خودروی مذکور فروشی نیست اما با توجه به صندلی های خاص و دفترچه راهنمای آن که پروسه ایجاد تغییرات بر روی خودرو را به طور کامل شرح داده می توان این ادعا را مطرح کرد که برچسب قیمتی بین 1,231,810 تا 1,459,920 دلار برای این خودرو در حراجی ها کاملا معقول است.

تزریق هیجان به مرسدس بنز ۳۰۰ SL مدل ۱۹۵۵

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برترین ها لینک هات بهتره بصورت Inline باز بشن (یعنی توی همون صفحه باز بشه) نه اینکه وقتی روی لینک کلیک می کنی یه تب جدید یا همون کانکشن جدید ایجاد بشه. این کار از نظر سئو خیلی تاثیر داره و ترافیک سایت رو بالا میبره.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج