جاباما
۸۲۸۲۳۹
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

بهروز شعیبی سریال روایت ناتمام را می‌سازد

سیمای مرکز استان‌ها که در تدارک ساخت چندین سریال جدید با حضور کارگردانان شناخته شده سینما و تلویزیون است، به تازگی خبر ساخت سریال «روایت ناتمام» به کارگردانی بهروز شعیبی را اعلام کرده است.

ایسنا: سیمای مرکز استان‌ها که در تدارک ساخت چندین سریال جدید با حضور کارگردانان شناخته شده سینما و تلویزیون است، به تازگی خبر ساخت سریال «روایت ناتمام» به کارگردانی بهروز شعیبی را اعلام کرده است.

بهروز شعیبی سریال روایت ناتمام را می‌سازد

بهروز شعیبی پس از سریال «پرده‌نشین» در تلویزیون این روزها در تدارک ساخت سریال «روایت ناتمام» است که متن آن به تازگی به اتمام رسیده است.

سید عباس فاطمی، رییس مرکز سیمای استان‌ها در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این خبر، همچنین از تصویب سریال پوران درخشنده برای ساخت در مرکز سیمای استان‌ها خبر داد.

او درباره جزئیات «روایت ناتمام» به کارگردانی بهروز شعیبی گفت: این سریال که متن آن به اتمام رسیده است در حال حاضر مشکل اسپانسر دارد و با توجه به اینکه باید حتما ۵۰ درصد بودجه سریال‌ها از نهادهای بیرونی و استان‌ها تامین کنیم هنوز این اتفاق نیفتاده است. این مجموعه حدود ۳۰ قسمت است موضوع آن اقتصاد مقاومتی است که درباره آیت الله نورالله نجفی اصفهانی بنیان‌گذار اقتصاد مقاومتی است و نگاهی تاریخی به ۱۳۰ سال قبل دارد. همچنین قحطی های ۱۰۰ سال قبل و بیکاری ها را که ایشان مدیریت کردند، از تحریم خرید کالای خارجی و تبلیغ کالای ایرانی تا موارد دیگر قصه این سریال خواهد بود. این سریال قرار است به تهیه‌کنندگی سعید پروینی و سید مرتضی فاطمی تولید شود.

رئیس مرکز سیمای استانها درباره سریال پوران درخشنده توضیح داد: سریال خانم درخشنده تایید ضمنی شده اما هنوز قراردادی برای آن نوشته نشده است. طرح سریال درباره زندگی ماه شرف خانم قادری مشهور به «مستوره اردلان»، بانوی شاعر و تاریخ‌نگار کردستان است که متن آن توسط خانم پوران درخشنده نگارش شده و در صورت تصویب و توافق‌های آتی، خانم درخشنده اولین سریال خود را کارگردانی کند.

وی در ادامه درباره وضعیت تولید سریال «سنجر خان» که پیش از این قرار بود سید ضیاء الدین دُری آن را بسازد و به محمد حسین لطیفی واگذار شد، توضیح داد: این سریال قرار است تا پایان سال وارد مرحله پیش تولید شود و بهار ۹۸ کلید خواهد خورد.

وی همچنین درباره سریال «بانوی سردار» اظهار کرد: پخش این سریال قرار است پس از ۲۲ بهمن اتفاق بیفتد و ما مشکلی برای پخش آن نداریم اما باید جانمایی صورت بگیرد.

او در همین باره یادآور شد شبکه یک و دو طالب این سریال ها هستند اما عجله ای برای پخش آنها نداریم.

فاطمی در پایان از ساخت سریال «تقدیر» به کارگردانی تاجبخش فناییان خبر داد و گفت: نگارش متن این سریال به اتمام رسیده است و قرار است کار اسپانسر آن نهایی شود. این سریال نیز برای استان خراسان شمالی ساخته می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج