۸۲۸۲۷۶
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

رکورد‌هایی که مسی با آغاز سال ۲۰۱۹ شکست

شبکه فاکس اسپورتس آسیا در گزارشی به پنج مورد از رکوردهایی اشاره کرد که «لیونل مسی» پس از گذشت یک ماه از آغاز سال ۲۰۱۹ میلادی شکسته است.

ایرنا: فاکس اسپورتس روز دوشنبه نوشت: تنها یک ماه از سال جدید میلادی گذشته و «لیونل مسی» تا همین جا هم تعدادی رکورد را شکسته و به نام خود ثبت کرده است؛ در واقع این خصوصیت فوق ستاره آرژانتینی است که در هر نقطه از زمین که باشد یا رکوردی می سازد یا می شکند.

با این پیش زمینه، گزارش زیر به پنج مورد از رکوردهایی اشاره می کند که مسی پس از اتمام نخستین ماه سال ۲۰۱۹ میلادی از خود بر جای گذاشته است.

5 - پنجاه پنالتی

در تاریخ لالیگا تنها سه بازیکن وجود دارند که ۵۰ پنالتی را تبدیل به گل کرده و مسی یکی از آنها است؛ در واقع مرد آرژانتینی با گلی که در بازی مقابل والنسیا از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند به رکورد ۵۰ پنالتی دست پیدا کرد.
او در حال حاضر در رتبه سوم فهرستی است که رتبه اول و دوم آن به ترتیب در اختیار «کریستیانو رونالدو» و «هوگو سانچز» (61 و 56 پنالتی) است.

۴ - بیشترین گل خارج از محوطه جریمه

اگر مسی می تواند از فاصله تقریبا 11 متری گل بزند پس تکرار این کار از پشت و خارج از محوطه جریمه نیز برای او امکان پذیر است.

رکورد‌هایی که مسی با آغاز سال ۲۰۱۹ شکست

فرا زمینی بودن توانایی های مسیِ کوچک تقریبا با هر حرکتی که انجام می دهد قابل اثبات است و گلزنی از خارج از محوطه جریمه یکی از آنها است؛ در واقع مسی تا اینجای فصل ۶ بار از چنین موقعیتی موفق به گلزنی شده و این آمار بیشتر از هر بازیکن حاضر در پنج لیگ برتر اروپا است.

3 - بیشترن گل در لالیگا

به غیر از کاپیتان آلبی سلسته هیچ بازیکنی در تاریخ لالیگا موفق نشده است ۴۰۰ گل به ثمر برساند و این اتفاق در بازی چند روز گذشته بارسا مقابل ایبار رخ داد و ستاره آرژانتینی برای رسیدن به رکورد ۴۰۰ گل از موقعیت هایش نهایت بهره را برد تا به تنها بازیکن ۴۰۰ گُله لالیگا تبدیل شود.

وای بر تیم های مفلوک لالیگا که گرفتار خشم او شده اند.

2 - بیشترین ورزشگاه های قربانی

زمانی که شما آنقدر خوب هستید که بی وقفه گل می زنید؛ برجای گذاشتن چنین رکوردهایی که همگان را هاج و واج می کند هم اجتناب ناپذیر است!!

با این حال، در مورد مسی اوضاع متفاوت است؛ در واقع در بدبینانه ترین حالت ممکن هم هیچ چیز غافلگیرکننده ای در مورد او وجود ندارد چرا که شگفت انگیز مترادفی است برای مسی!!

مسی در جریان پیروزی ۲ بر صفر خارج از خانه بارسا مقابل خیرونا یکی از گل های تیمش را به ثمر رساند تا ورزشگاه «استادی مونتیلیوی» به سی و ششمین ورزشگاهی تبدیل شود که مسی در آن گلزنی کرده است.

1 - روند بی نوسان

پیدا کردن و دیدن بازیکن دیگری که بتواند همچون مسی برای یک دهه بدون نوسان فوتبال بازی کند، تقریبا کار غیرممکنی است.

در واقع تسلط و تسلسل مرد مینیاتوری به اندازه ای بوده که طی ۱۱ فصل گذشته همواره ۲۰ گل یا بیشتر برای آبی اناری ها به ثمر رسانده است.

این تسلسل به فصل ۲۰۰۸ - ۲۰۰۹ باز می گردد؛ زمانی که او موهای بلندی داشت و در آغاز راه شناساندن خودش به جهان بود و حالا پس از گذشت ۱۱ سال، مسی به زعم بسیاری برترین تمام دوران ها است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ایول بشکن مسی .دیگه هیچ بازیکنی نمیاد که رکورد تورو بشکنه .تمام رکوردها دست تویه .عاشقتم مسی

    • بدون نام

      مسی رو عشق است

    • بدون نام

      قطعا بهترینه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج