۸۲۸۲۹۰
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

ایرباس هم قربانی حملات سایبری شد

شرکت هواپیماسازی ایرباس اروپا به تازگی اعلام کرده است که به اطلاعات کارمندان و مهندسان این شرکت حمله سایبری شده و داده‌های محرمانه بسیاری از ایرباس به سرقت رفته است.

خبرگزاری ایسنا: شرکت هواپیماسازی ایرباس اروپا به تازگی اعلام کرده است که به اطلاعات کارمندان و مهندسان این شرکت حمله سایبری شده و داده‌های محرمانه بسیاری از ایرباس به سرقت رفته است.

با توجه به افزایش حملات سایبری و نفوذ هکرها و مجرمان سایبری به اطلاعات نهاد و سازمان های مختلف، شرکت‌های مختلفی که در سراسر جهان حضور و فعالیت دارند، همگی با بهره‌گیری از متخصصان فنی زبده و همچنین فناوری‌های پیشرفته و نوین سعی دارند که از اطلاعات محرمانه موجود بر روی سرورهای خود نگهداری و حفاظت کنند.

حالا بر اساس گزارشی که در وب سایت زددی‌نت آمده است ، به نظر می‌رسد که شرکت هواپیماسازی ایرباس اروپا این بار قربانی نفوذ هکرها و حملات سایبری آنها شده است چراکه به تازگی با انتشار بیانیه‌ای جدید اعلام کرده است که برخی از اطلاعات و داده های محرمانه آن که بر روی سرورهای این شرکت ذخیره و نگهداری شده است، به سرقت رفته است.

به گفته سخنگوی ایرباس ، هنوز انگیزه و هدف حمله سایبری به سرورهای این غول هواپیماسازی اروپایی معلوم و مشخص نشده است ولی بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران بر این باورند که این اطلاعات از سوی شرکت‌های چینی فعال در حوزه هوانوردی و تجهیزات هوایی به سرقت رفته است و بسیاری از هکرها نیز با انگیزه نامعلومی به اطلاعات شخصی ، کاری کارمندان و مهندسان فعال در ایرباس و همچنین داده‌های مربوط به صنعت هوانوردی این شرکت دسترسی و نفوذ یافته‌اند.

ایرباس همچنین اعلام کرده است که در حال بررسی علت این حادثه و حمله سایبری بوده و از تمامی متخصصان و مهندسان امنیتی خود نیز درخواست کرده است که هرچه زودتر به بررسی علل و جوانب مختلف حملات سایبری آن بپردازند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه بهتر! این نکبت ها هم فوری دبه کردند و دیگر به بهانه ی تحریم ها به ما نفت نفروختند

    • بدون نام

      معذرت به ما هواپیما ندادند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج