جاباما
۸۲۸۳۳۲
۳۲ نظر
۵۰۰۶
۳۲ نظر
۵۰۰۶
پ

وزیر کشور: برخی هنوز باور نکرده‌اند که در جنگ اقتصادی هستیم

رحمانی فضلی در چهاردهمین جلسه ستاد مجدداً بر اهمیت و حساسیت کم‌وکیف روند تبلیغات و اطلاع‌رسانی و نقش فضای رسانه‌ای کشور در شکل‌گیری روندهای پیش رو در کشور اشاره کرد و گفت: برخی از تریبون‌ها و چهره‌ها هنوز باور نکرده‌اند که در شرایط جنگ اقتصادی قرار داریم.

پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور: عبدالرضا رحمانی فضلی در چهاردهمین جلسه ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور، با تأکید بر اهمیت برگزاری هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی ۲۲ بهمن، حضور مردم در صحنه‌های مهم و مؤثر انقلاب اسلامی در ۴ دهه اخیر را، نتیجه فهم و شعور بالای مردم، اراده استوار ملت و لطف و عنایت خداوند دانست و افزود: در این شرایط نباید فضای ناامیدی، یأس و تخریب در شرایط داخلی کشور حاکم شود و ما به عنوان مسئولان کشور در برابر تخریب‌کنندگان و اخلال‌گران فضای عمومی کشور کوتاه نخواهیم آمد.

وی به اهداف شوم دشمنان برای کم‌رنگ کردن دهه فجر و خصوصاً ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت: دشمنان ملت و کشور ایران اسلامی بارها در این زمینه تلاش کرده‌اند اما به مقصود خود نرسیده‌اند و این‌بار نیز نتیجه‌ای نخواهند گرفت، با این‌حال وظیفه داریم شرایط جاری کشور را به نحو مطلوبی اداره کنیم تا ضمن خدمتگزاری شایسته به مردم، دشمن را ناکام بگذاریم.

وزیر کشور در فراز دیگری از سخنان خود به مشکلات موجود در توزیع و عرضه گوشت در بازار اشاره کرد و با مرور آثار نامطلوب این موضوع بر افکار عمومی، گفت: تحول هرچه سریع‌تر در این عرصه برای ارتقای رضایت‌مندی نسبی مردم، مورد تأکید ریاست محترم جمهور است و امیدواریم با تحرک مضاعف دستگاه‌های مسئول، حساسیت‌های موجود افکار عمومی در این زمینه، مرتفع شود.

وزیر کشور ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی به‌جد موضوع را دنبال و سریعاً ایرادات را مرتفع و پیشنهادات کارآمد را ارائه کنند تا بر مبنای یک راه‌حل منطقی عمل کرده و از این مسأله عبور کنیم.

رئیس ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور در بخش دیگری از سخنان خود بر اهمیت و لزوم پاسخگویی دستگاه های مختلف اشاره کرد و گفت: یکی از تأکیدات اصلی ستاد اطلاع‌رسانی از آغاز فعالیت تاکنون، این بود که شبهات، انتقادات و احیاناً مطالب خلاف واقع مطرح در رسانه‌ها و تریبون‌های مختلف، از سوی دستگاه‌های مسئول پاسخ داده شود؛ چراکه ما به عنوان دستگاه‌های مختلف، موظف به ارائه اطلاعات درست به مردم هستیم.

وی در همین زمینه با یادآوری اهمیت و ضرورت موضع‌گیری‌های مسؤولانه از سوی صاحبان تریبون‌های مختلف، به اهمیت توجه به حفظ حرمت بخش‌های مختلف جامعه و ارکان اداره کشور اشاره کرد و گفت: کسانی که بر اساس سلایق شخصی، سخنانی ناروا و ناحق علیه مسئولان کشور مطرح می‌کنند، تهمت‌زنی و اتهام‌افکنی را به یک روال در جامعه بدل می‌کنند و مستقیماً انسجام درونی، وحدت و همبستگی و یکپارچگی اجزای حاکمیت را در معرض تهدید قرار می‌دهند.

رحمانی فضلی ادامه داد؛ این در حالی است که در شرایطی که دشمنان انواع هجمه‌ها و فشارها را بر کشور روانه می‌کنند، همه باید به گونه‌ای عمل کنند که شائبه دوگانگی و عدم انسجام درونی ایجاد نشود و در مقابل، انسجام و وحدت داخلی، مقاومت مردم در برابر تحریم ها را تسهیل کند.

رئیس ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی همچنین بر تاکید رئیس جمهور بر پیگیری دقیق روند اجرای مصوبات ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی از سوی دستگاه‌های مختلف اشاره و خاطرنشان کرد: دستگاه‌های مسئول باید با دقت و ممارست این مصوبات را پیگیری و نتایج حاصله را در جلسه بعدی ستاد ارائه کنند و در صورت کم‌کاری و سستی با دستگاه ذی‌ربط برخورد خواهد شد.

رحمانی فضلی در چهاردهمین جلسه ستاد مجدداً بر اهمیت و حساسیت کم‌وکیف روند تبلیغات و اطلاع‌رسانی و نقش فضای رسانه‌ای کشور در شکل‌گیری روندهای پیش رو در کشور اشاره کرد و گفت: برخی از تریبون‌ها و چهره‌ها هنوز باور نکرده‌اند که در شرایط جنگ اقتصادی قرار داریم.

رئیس شورای امنیت کشور گفت که تاکنون با رویکرد توجیه و تذکر، با گفتارهای رسانه‌ای غیرمسؤولانه مواجهه شده است، اما در شرایط فعلی، که توجه به اولویت‌های کشور و صیانت از حریم جامعه اقتضاء می‌کند، برخورد کاملاً قانونی با کسانی که به توجیه‌ها و تذکرات توجه نمی‌کنند، اجتناب‌ناپذیر است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کمتر دزدی کنین کمتر برای اقازاده‌هاتون خارج از کشور پول بفرستین اقتصاد درست میشه اقلن قابل تحمل

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ما باور داریم شما باور کنید

    • amir _lo

      قربانت گردم چرا باور نکردیم ما خیلی وقته باور کردیم از روزی که بخاطر بیکاری و بی پولی هر روز درد و فقر و با پوست و استخوان داریم لمس میکنیم حالا شما داری حرف از تحریم میزنی .راست میگی بیا جاتونو با ما فقیر ها عوض کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بازی با شعور مردم اخرت خوبی نداره حتی اون پشتی هم داره بهشون خوش میگزره

    • بدون نام

      جنگ اقتصادی که بین شما دولتی هاست قبول داریم.چرا برای غذای حیوانات خانگی با ارز۴۲۰۰تومان جنگ اقتصادی نیست.مردم چه گناهی دارندبایدتاوان بی تدبیری شما مدیران نالایق را بدهند.

    • بدون نام

      بيخردي و دشمن تراشي هاي شما ملت رو به اين روز انداخته . شماها كه راحت همه چي براتون فراهمه . زندگي ما جهنم شده . ديگه توان خريد هيچي رو نداريم . لعنت به شماها .

    • بدون نام

      در جنگ اقتصادی باروت فشنگ های ما ارزش پول ملی است. این ناموس ملی در دوره جنگ اقتصادی است لطفا آنرا حفظ کنید. به سرداران هم بعرماییید لطفا از ارزش پول ملی غافل نباشید.

    • بدون نام

      مرگ دسته جمعی عروسیست ، اما مرگ خوب است فقط برای همسایه یک بام و دو هوا ، این جنگ را فقط و فقط طبقه ضعیف جامع باید بدوش بکشد؟!!!

    • بدون نام

      ما باور کرده ایم. ولی دولت متاسفانه هیچ پاسخی به حملات آمریکا نمی‌دهد. ما باید هرچه سریع تر آمریکا را تحریم کنیم تا پاسخ دندان شکنی به یاوه گویی های آنها بدهیم و بعد از اینکه کاملا تضعیف شدند حمله نهایی را با بمب اتمی انجام دهیم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آخه خوشگله ما چه صادراتی به آمریکا داریم که تحریم کنیم؟؟


        ما کجای اقتصاد و صنعت دنیا هستیم که تحریم کنیم؟؟؟

        بعدشم ما فکر می کنیم بمب اتم داریم ولی آمریکا واقعا بمب اتم و حتی قوی ترش را داره که تو اونا را تهدید می کنی

        از همه مهم تر دشمن ما آمریکا نیست
        دشمن ملت شما تندرو ها هستید که با حمله به سفارت ها و مرگ مرگ گفتنتون هم بهانه برای تحریم می دید هم اعتبار بین المللی کشور را کم.می کنین

    • بدون نام

      خدایا کی این جنگهای گوناگون و متنوع تموم میشه

    • بدون نام

      این هم جنگ اقتصادی ،شما بفرمایید مردم چکار کنند وبعد اینکه این بعضی ها کی هستند
      واینکه راهکاری که باید داده شود باید کلید داشته باشد که فعلا کلید گم شده !شرمنده شما ندیدید؟!؟!

    • بدون نام

      باور کردن،ولی باور اینکه دولتمردی داشته باشیم که از این وضعیت خارج شیم سخته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دولت بیخرت بفرمایت خجالت بگشید

    • کامران

      ملت که با گوشت پوست وجانشان احساس می کنند!؟
      احتمالا منظورتان مسئولان دولت آقازاده ها داداشی ها دامادها شوهر وزرا نجومی بگیران ده شغل ها اختلاسگران ودوستانتان هست!؟

    • بدون نام

      جنگ اقتصادی آمریکا بر علیه ایران حاصل اعتماد به آمریکا و ایجاد برجام است،،،،..........

    • بدون نام

      کیا باور نکردن همون رئیس جنهور با ظریف جونتون

    • بدون نام

      هر وقت تو تو صف گوشت خر برزیلی وایسادی و با کارت ملیت گوشت یخ زده الاغ گرفتی باور میکنیم تو جنگ اقتصادی هستیم

    • آدولف هیتلر

      36308:
      تحریم های آمریکا اقتصاد کشور و به زحمت انداخت شما که چهل سال است که مرگ بر آمریکا میگید چرا بعد از این همه مدت هنوز زیرساخت های کشور انقدر ضعیف هست که با تحریم آمریکا کل اقتصاد دگرگون میشه چرا به جای شعار دادن و مشت کردن دست ها اقدام عملی در ترمیم زیرساختهای کشور انجام ندادید که با کوچکترین تحریم آمریکا کل اقتصاد فلج بشه

      ضعف مدیریت یعنی این یعنی حرف بزنی عمل نکنی وقتی حرف میزنید توجه رو جلب میکنید و وقتی عمل نمیکنید ملت به زحمت میوفتند و فقط ملت به زحمت میوفتند چون شما فکر خودتون بودید و بار خودتون و بستید


      مسئول بررسی پیامها حرف مردم اینه لطفی کن و تایید کن

    • آدولف هیتلر

      من چند جا دارم کار میکنم از یکی این کارها یه سود نصفه و نیمه گیرم میاد که اونم به هیچ جا نمیرسه وای به حال اونهایی که یک شغل دارند و وای به حال اونهایی که اصلا شغلی ندارند

    • بیکار

      وزیرراه اعلام می کند تحریم ها تاثیری اقتصاد کشور نداره خودتان هم درگیر هستید یک روزتحریمها اقتصاد رافلجه یک روز تاثیری نداره قسم حضرت عباس راباور کنیم یاقسم دم خروس را

    • بدون نام

      دلیلش اینکه شما هر روز میگویید تحریمها تاثیری در زندگی ما مردم و کشور ما ندارد ما هم ملت زود باور .باور میکنیم.کسی چه میداند شما راست میگویید.

    • بدون نام

      همه می فهمن به غیر از وزیر گشور

    • AA

      شما قبل از اینکه در جنگ اقتصادی نبودیم چه گلی به سر مملکت زدین که الان دزدی وفساد واختلاس رو به جنگ اقتصادی ربط میدین جنگ مملکت ایران با اختلاسگر ورانت خوار ومفسد نظام هست

    • بدون نام

      مردم خیلی فقط است فهمیدن شما چرا متوجه نمیشوید چون خودتان در رفاه کامل هستید

    • بدون نام

      اون مردم هستند که در جنگ اقتصادی هستند وگرنه شماها که در راس هستید که در جنگ نیستید و آسیبی نمی بینید.

    • بدون نام

      اون مردم هستند که در جنگ اقتصادی هستند وگرنه شماها که در راس هستید که در جنگ نیستید و آسیبی نمی بینید.

    • محمد

      8 سال که جنگ واقعی با عراق داشتیم بعداز اون گفتین مبادا غافل شوید که الان جنگ تهاجم فرهنگیه الانم که میگین تو جنگ اقتصادی هستیم .پس ما کی باید زندگی کنیم

    • خزایی

      ما از اول میدونستیم در جنگ اقتصادی هستیم جناب وزیر ولی شما بودید که با گره زدن همه مشکلات به برجام فکر میکردید با یه کاغذ پاره تمام مشکلات اقتصادی حل میشه
      ای آدمهای ساده بوح
      حیف از مملکت متمدن و بزرگی که در دستان شما ساده لوحان قرار گرفته واقعا افسوس

    • بدون نام

      ببخشید وقتی آمریکا همه چیز داره چطوری تحریمش کنیم خواب دیدید خیر باشه.

    • عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام

      به خدا که مردم فهم و شعوری ندارن کع بعد این همه ظبمی که بهشون شده میان راهپیمایی و انتخابات واقعا که بدبختیم وبی عرضه

    • بدون نام

      جنگ اقتصادی واسه ما مردم بدبخته واسه شماه وخانوادتون که جنگ اقتصادی معنا نداره زندگی لاکچری. سفرهای خارجه پول پارتی رانت منظورت ایناست دیگه نه. شما مسولان بی شرفید اینو 80 میلیون ایرانی فهمیدن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج