۸۲۸۳۴۷
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

فال روزانه ۱۶/ ۱۱/ ۱۳۹۷

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۱۶/ ۱۱/ ۱۳۹۷

فال روزانه سه شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 16 بهمن به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما فرد صبوری هستید، از این رو امسال نتیجه تلاش و صبرتان را دریافت خواهید کرد. تا چند ماه آینده اتفاقی زندگی شما را از این رو به آن رو می کند طوری که پس از مدت ها هیجان زیادی را تجربه می کنید. شما فرد مهربانی هستید و همین خصوصیت شماست که شما را از دیگران متفاوت می کند. اگر چه گاهی فکر می کنید که زیادی خوب هستید اما ناامید نشوید، مطمئن باشید که نتیجه کمک به دیگران را خیلی زود خواهید دید. امسال مراقب تصمیم های زندگی تان باشید زیرا بسیار سرنوشت سازند. لازم نیست که بین عقل و احساس یکی را انتخاب کنید، اگر میان این دو تعادل برقرار کنید، بهترین نتیجه را خواهید گرفت. ماههای آخر سال جدید بهترین دوران زندگی تان را تجربه خواهید کرد.

فال روزانه ۱۶/ ۱۱/ ۱۳۹۷

به دنبال به دست آوردن اطلاعات در زمینه ای خاص هستید اما بهتر است که به هر منبعی اعتماد نکنید زیرا تنها شما را گیج می کنند. با کمی صبر به آنچه می خواهید بشنوید، خواهید رسید. این روزها صحبت کردن با دیگران برایتان سخت شده است، اما عقب نشینی نکنید. هر چه بیشتر جسارت به خرج دهید، موفقیت بیشتری نصیب تان خواهد شد. این روزها به یکی از اطرافیان تان احساس وابستگی می کنید. بهتر است کمی احساسات تان را کنترل کنید تا کسی در این بین آسیب نبیند.

فال روزانه ۱۶/ ۱۱/ ۱۳۹۷

کاری را شروع کرده اید که به مشکل برخورده است. توصیه ما به شما این است که عقب نکشید و بار دیگر تلاش کنید. شما می توانید از اشتباهات تان درس بگیرید و این بار با سرعت بیشتری پله های موفقیت را طی کنید. از قضاوت بی جا در مورد آینده تنها بر اساس آنچه در امروز رخ داده، بپرهیزید. به خودتان باور داشته باشید تا همه چیز آنطور که شما می خواهید، پیش رود. اگر مجرد هستید، به گزینه هایی که در گذشته رد کرده اید بار دیگر فکر کنید. نگاه شما به زندگی تغییر کرده، پس انتخاب هایتان نیز فرق کرده است.

فال روزانه ۱۶/ ۱۱/ ۱۳۹۷

امروز افکار منفی به سراغ تان می آید به طوری که حوصله کاری را نخواهید داشت. بهتر است که خیلی به خودتان سخت نگیرید و کارهای فکری تان را به روز دیگری موکول کنید. مدتی است که به دنبال تغییری در رابطه عاطفی تان هستید اما هیچ اتفاقی نمی افتد. علارغم انتظارتان امروز خبرهای خوبی را در این مورد می شنوید. اگر با اطرافیان تان به مشکل برخورده اید، بهتر است که اول رفتارهای خودتان را تجزیه تحلیل کنید، سپس دیگران را مورد قضاوت خود قرار دهید. عدالت کلید موفقیت شما در چنین روزی ست.

فال روزانه ۱۶/ ۱۱/ ۱۳۹۷

اگر به دنبال پیشرفت در کارتان هستید، باید سخت تلاش کنید. البته این کار به تنهایی امکان پذیر نیست و باید از دیگران هم کمک بگیرید. نگران وضعیت مالی خود نباشید، امدادهای غیبی در آنجا که انتظارش را ندارید، به کمک تان خواهد آمد. اخیرا رفتارهای عجیب و غریبی از شریک زندگی تان می بینید که درکش نمی کنید. اگر چه حوصله بحث را ندارید، اما بهتر است که زمانی را برای صحبت با او خالی کنید. با گفتگو نه تنها ابهامات ذهنی شما از بین می برد، بلکه او نیز از نگرانی در خواهد آمد و پس از مدت کمی دوباره به حالت عادی خود باز خواهد گشت.

فال روزانه ۱۶/ ۱۱/ ۱۳۹۷

اگر می خواستید با فردی صحبت کنید اما او قرار شما را کنسل کرد، عصبانی نشوید، از این فرصت استفاده کنید و به حرف هایی که می خواهید به او بزنید بیشتر بیاندیشید. مدتی ست که با شریک زندگی تان به مشکل خورده اید. از آنجا که می دانید مقصر بیشتر این درگیری ها خودتان هستید، بهتر است که با رفتارهای محبت آمیزتان جبران کنید اگر کمی از خودخواهی تان کم کنید و واقع بین تر باشید زودتر به هدف تان می رسید. در انتهای شب خبری می شنوید که خیال تان را در مورد مسائل مالی راحت می کند.

فال روزانه ۱۶/ ۱۱/ ۱۳۹۷

پولی که انتظارش را داشتید به دست تان نمی رسد و این موضوع نگرانی های شما را تشدید می کند. اما بهتر است که خونسردی خود را حفظ کنید. با چند روز تاخیر هیچ اتفاق بدی نخواهد افتاد و شما به موقع برنامه هایتان را عملی خواهید کرد. اگر احساس می کنید که نیاز است در مورد موضوعی با شریک زندگی تان گفتگو کنید، معطل نکنید و همین امشب شرایط حرف زدن را فراهم کنید. هر چه صادقانه حرف هایتان را بزنید، نتیجه بهتری خواهید گرفت.

فال روزانه ۱۶/ ۱۱/ ۱۳۹۷

کارهای عقب مانده زیادی دارید که باید به اتمام برسانید. نگران نباشید و برای انجام شان عجله نکنید زیرا احتمال خطای تان زیاد می شود. به دنبال راه حلی برای مشکلی که در رابطه عاطفی تان بوجود آمده هستید. شاید به نظرتان هر راهی که رفته اید به بن بست خورده است اما اگر دست از تلاش برندارید مطمئنا به هدف تان خواهید رسید. از ناشناخته ها نترسید، جسارت می تواند شما را در این راه یاری کند. فردی از راه دور توجه شما را به خود جلب کرده است اما جرات بیان اش را ندارید. شاید بد نباشد که مدتی دیگر هم صبر کنید تا در شرایط بهتری این راز را فاش کنید.

فال روزانه ۱۶/ ۱۱/ ۱۳۹۷

اتفاقات و حرف هایی که در روزهای قبل شنیده اید، امروز ذهن تان را درگیر می کند به طوری که تمرکز لازم را ندارید. شاید بد نباشد که با فردی در این مورد صحبت کنید. امروز باید از محدودیت هایی که برای خودتان ساخته اید بیرون بیایید و کمی جسارت به خرج دهید. برای هدفی که در سر دارید، اگر قدم اول را محکم بردارید، باقی راه هم برایتان هموار خواهد شد اما اگر خودی نشان ندهید، تا انتهای مسیر با پستی و بلندی های زیادی روبه رو خواهید شد.

فال روزانه ۱۶/ ۱۱/ ۱۳۹۷

شما فرد مهربانی هستید که برای شاد کردن دیگران دست به هر کاری می زنید اما امروز کمی احتیاط کنید زیرا ممکن است که به ضررتان تمام شود. اگرچه امروز کارهای زیادی برای انجام دادن دارید اما بهتر است که اولویت خود را بر روابط تان بگذارید. اینگونه انرژی بیشتری برای روزهای آتی خود به دست خواهید آورد. اگر در رابطه عاطفی به مشکل برخورده اید، رفتارها و شیوه هایی را که تا به حال اجرا می کردید تغییر دهید. مطمئنا جواب خواهید گرفت.

فال روزانه ۱۶/ ۱۱/ ۱۳۹۷

حواس تان باشد که امروز خیلی خودتان را درگیر دوستان تان نکنید زیرا کارهای زیادی روی دست تان مانده که نباید به فردا بسپارید. شخصی میان شما و شریک زندگی تان قرار گرفته طوری که دلخوری هایی را بوجود آورده است. بهتر است که به حرف های او بی اعتنا باشید و مستقیم با شریک زندگی تان صحبت کنید. در تصمیم گیری هایتان اگر منطقی برخورد کنید به صلاح تان خواهد بود.

فال روزانه ۱۶/ ۱۱/ ۱۳۹۷

دوستی از شما درخواستی کرده که در توان تان نیست. در این شرایط بهتر است که با او صحبت کنید و شرایط را برایش توضیح دهید. از نه گفتن نترسید. مطمئنا او شرایط شما را درک و از فرد دیگری تقاضای کمک می کند. اگر در محیط کار مدیر یا همکارتان با شما مخالفت کرد، روی حرفتان بایستید زیرا در نهایت به نفع شما تمام می شود. در انتهای روز خبر خوشی در مورد رابطه عاطفی تان خواهید شنید که خستگی ها این چند وقت را به در می کند.

فال روزانه ۱۶/ ۱۱/ ۱۳۹۷

این روزها مسئولیت های زیادی روی دوش تان است که خسته تان کرده. اگر می توانید امروز کمی به خودتان استراحت دهید. سعی کنید کارهایی را که در حاشیه اند و اهمیت کمتری دارند را به طور موقت کنار بگذارید و به دنبال مهمترین ها باشید تا هر چه سریع تر باری که بر دوش تان است سبک شود. حرفی را شنیده اید که ناراحت تان کرده است، اما بدانید که جلوی دهان مردم را نمی توان گرفت. بنابراین به جای کنترل کردن دیگران، روی خودتان تمرکز کنید. هر چه بی تفاوت تر باشید بهتر است.

فال روزانه ۱۶/ ۱۱/ ۱۳۹۷

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بد بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج