۸۲۸۴۰۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

۱۸ استان درگیر سیل، برف و کولاک

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع سیل، برف و کولاک در ۱۸ استان کشور، گفت: بیش از ۵ هزار و ۷۰۰ نفر به دلیل این حادثه امدادرسانی شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع سیل، برف و کولاک در ۱۸ استان کشور، گفت: بیش از ۵ هزار و ۷۰۰ نفر به دلیل این حادثه امدادرسانی شدند.

مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات در ارتباط با وقوع سیل، آب‌گرفتگی، برف و کولاک در کشور اظهار داشت:‌۱۸ استان هرمزگان،‌ مازندران،‌گیلان، گلستان، کرمانشاه،‌کردستان، قزوین، فارس، سیستان و بلوچستان، سمنان، زنجان، خراسان جنوبی، رضوی و شمالی، تهران، اصفهان، اردبیل و آذربایجان شرقی در سه روز گذشته درگیر این حادثه شده‌اند.

وی با اشاره به امدادرسانی بیش از ۵۷۰۰ نفر در ۹۵ شهر، روستا و منطقه عشایرنشین، گفت: ۵۹۱ حادثه‌دیده در این مدت اسکان اضطراری یافته و ۱۵ نفر مصدوم و یک نفر جان خود را به دلیل گرفتار شدن خودرو در مسیر سیلاب از دست داد.

رئیس سازمان امداد و نجات گفت: ۴۳۲ خودروی گرفتار در برف و ۸ خودروی گرفتار در مسیر سیلاب رهاسازی شده و ۳۰ واحد مسکونی از آب تخلیه شده است.

سلیمی با بیان اینکه تعداد زیادی چادر، پتو، موکت، نایلون و بسته‌های غذایی میان حادثه‌دیدگان توزیع شده است خاطرنشان کرد: امدادرسانی در خراسان جنوبی و شمالی، سمنان، سیستان و بلوچستان، مازندران و هرمزگان همچنان ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج