جاباما
۸۲۸۴۷۴
۱۰ نظر
۵۰۱۶
۱۰ نظر
۵۰۱۶
پ

میثاقی از اختلافش با فردوسی پور و اجرای ۲۰۱۹ گفت

محمدحسین میثاقی که به تازگی اجرای برنامه «آسیا ۲۰۱۹» را به پایان رسانده است، می‌گوید: وقتی کسی اجرای چنین برنامه‌ای عهده‌دار می‌شود، باید خیلی زحمت کشیده باشد و آدمی یک‌روزه نباشد. به نظرم به نقطه‌ای رسیدم که برنامه این چنینی را اجرا کنم.

خبرگزاری ایسنا: محمدحسین میثاقی که به تازگی اجرای برنامه‌ «آسیا ۲۰۱۹» را به پایان رسانده‌ است، می‌گوید: وقتی کسی اجرای چنین برنامه‌ای عهده‌دار می‌شود، باید خیلی زحمت کشیده باشد و آدمی یک‌روزه نباشد. به نظرم به نقطه‌ای رسیدم که برنامه این چنینی را اجرا کنم.

این مجری و گزارشگر تلویزیون در گفت‌وگویی با ایسنا در پاسخ به این پرسش که تا چه میزان دانش خود را برای اجرا در تلویزیون به‌روز می‌کند، توضیح داد: وقتی کسی اینجا می‌نشیند باید خیلی زحمت کشیده باشد و آدمی یک‌روزه نباشد. در رادیو یک وسیله به اسم ناگرا داریم که وزن آن ۱۲ کیلو است؛ تقریباً به اندازه کپسول گازهایی که قدیم آنها را بغل می‌کردیم و برای پر کردن به سمت کامیون‌های حامل گاز می‌رفتیم. بعد جالب است که کامیون‌ها هم می‌رفتند؛ نمی‌دانم چرا؟! ما از سال ۸۳ ناگرا را روی دوشمان می‌انداختیم و به خیابان‌ها برای تهیه گزارش می‌رفتیم و پس از آن، سختی مونتاژ کردن گزارش‌ها بود که با چسب و قیچی این کار را انجام می‌دادیم. شاید الان خیلی به نظر تعجب‌آور بیاید.

میثاقی از اختلافش با فردوسی پور و اجرای ۲۰۱۹ گفت

میثاقی می‌گوید: به نظرم کسی که برای اجرای پربینیده ترین برنامه حال حاضر می‌نشیند، با توجه به اینکه مخاطبان فوتبال زیاد است، باید دوره‌های متعددی را گذارنده باشد. من از سال ۸۳ تاکنون همه این مسیرها را طی کردم و خدا را شکر می‌کنم. از همه اتفاقاتی که در دنیای فوتبال می‌افتد خبر دارم؛ کنفرانس‌های مطبوعاتی و گزارش‌های سختی که زیر باران و در شرایط سخت باید بتوانیم تهیه و آن را ارسال کنیم که جای خود دارد. به نظرم الان به نقطه‌ای رسیدم که برنامه این چنینی را آن هم فی‌البداهه اجرا کنم.

هیچ اختلافی با عادل فردوسی‌پور ندارم

وی در پاسخ به پرسشی درباره مطالبی که درباره اختلاف شبکه سه سیما و همچنین کمرنگ بودن این مجری در برخی گزارش‌ها مطرح شد، اینگونه اظهار کرد: من هیچگاه توجهی به حاشیه‌ها نمی‌کنم؛ چرا که خیلی‌ها در جریان نیستند. در ارتباط با اینکه چرا حضور عادل در گزارش‌های جام ملت‌های آسیا کمرنگ بوده است، باید از تهیه کننده پرسید؛ اما نکته‌ای که وجود دارد این است که معمولاً روال این بوده، هر گزارشگری که به تورنمنت اعزام می‌شود، بازی‌ها را گزارش کند و شبکه سه سیما هم بازی‌های تیم ملی را پخش کند؛ بنابراین من چیز خاصی در این زمینه نمی‌توانم بگویم.

او درباره عادل فردوسی‌پور چنین ادامه داد: خیلی چیزها از استاد یاد گرفتم و ایشان هم حالا تهیه‌کننده برنامه «فوتبال ۱۲۰» در شبکه ورزش است که بنده مجری آن هستم؛ یعنی ما برنامه روتین هفتگی داریم. باید بگویم کسانی که این حاشیه‌ها را درست می‌کنند، حتی در جریان این موضوع هم نیستند. من و آقا عادل هیچ اختلافی با هم نداریم.

میثاقی می‌گوید که کری‌خوانی یکی از ویژگی‌هایش است و همیشه در پشت صحنه با عوامل برنامه به طنز برای این کری‌ها چالش دارد.

او با اشاره به یکی از کری‌های خود با عوامل برنامه آسیا ۲۰۱۹ می‌گوید: من همیشه کری می‌خوانم و به دوستانم می گویم من تمام اهالی فوتبال را می‌شناسم. همزمان با پخش یکی از این برنامه‌ها که مجتبی جباری میهمان برنامه بود، می‌گفت که بازیکن قطر شبیه یکی از بازیکن‌های قدیمی است که اسمش را به یاد نمی‌آورد. در همین آنتن زنده بچه‌ها از پشت صحنه و از میکروفون به من می‌گفتند اگر می‌توانی تو بگو. مگر نمی‌گفتی همه را می‌شناسی و اطلاعات بالایی داری. در همان لحظه و روی آنتن زنده، مجتبی جباری در حال فکر کردن بود و من با خودم گفتم اگر این اسم را پیدا نکنم اینها پدر من را در می‌آورند و آن قدر به ذهنم فشار آوردم و سرچ کردم که یک‌باره اسم آن فرد به ذهنم رسید و توانستم در این کری پیروز میدان شوم. می‌خواهم بگویم به خوبی بازیکنان فوتبال را می‌شناسم.

میثاقی از اختلافش با فردوسی پور و اجرای ۲۰۱۹ گفت

میثاقی در ادامه گفت‌وگو با ایسنا درباره برنامه «آسیا ۲۰۱۹» بیان کرد: من به عنوان مجری برنامه آسیا ۲۰۱۹ تمام تلاشم را کردم که برنامه خوب جلو برود. ما در این برنامه بیش از شش و نیم میلیون پیامک داشتیم و نظراتی که از مخاطبان می‌گیریم، نشانه میزان مشارکت در برنامه‌مان بوده است. از طرفی هر وظیفه‌ای که سازمان صدا و سیما و شبکه به من بدهد تلاش می‌کنم به بهترین شکل انجام دهم.

این مجری برنامه‌های ورزشی در پاسخ به اینکه آیا گزارشگری فوتبال را هم دنبال می‌کند، گفت: به گزارشگری فکر می‌کنم اما آن را برای زمان‌های دیگر گذاشته‌ام.

میثاقی در پاسخ به این پرسش که آیا گزارش گزارشگران خارجی را دنبال می‌کند؟ اظهار کرد: گزارشگران خارجی را دنبال می‌کنم، گزارش آنها خیلی با ما فرق دارد، به نظرم ما باید زبان انگلیسی یاد بگیریم و ما هم انگلیسی گزارش کنیم. گزارشگران خارجی مثل مارتین تایلر بالای ۶۰ سال سن دارند و ۵۰ سال سابقه، این گزارشگران زمانی که فَکت می‌دهند بیننده به راحتی می‌پذیرد و به آنها اعتماد می‌کند.

میثاقی درباره گزارشگران فعلی در تلویزیون اظهار می‌کند: ما چند گزارشگر خوب داریم ولی به نظرم آقای عادل خیلی خوب هستند من هم هیچ کاری جز اجرا بلد نیستم؛ البته من کارم را با گروه اجتماعی و حوزه اجتماعی شروع کردم اما پیشنهادهای مختلفی برای اجرا در حوزه‌های سینمایی و حوزه‌های دیگر در تلویزیون داشتم اما تصمیم دارم به طور اختصاصی فوتبال را دنبال کنم؛ به ویژه نگاه جدیدی که در حال حاضر در شبکه سه سیما وجود دارد و به من اعتماد کرده‌اند تلاش می‌کنم این اعتماد را خراب نکنم و این مهمترین دغدغه من است.

این مجری در بخش پایانی گفت‌وگوی خود در پاسخ به پرسشی درباره شباهت آیتم‌های برنامه ۲۰۱۹ به ویژه برنامه جام جهانی، اظهار کرد: تیم برنامه آسیا ۲۰۱۹ همان تیم محتوایی ۲۰۱۴ در جام جهانی بودند، به همین دلیل از نظر سر و شکل شبیه به آن برنامه بود اما قطعاً تفاوت‌های بسیاری دارند. به طور کلی به لحاظ محتوایی ارتباطی به جام جهانی نداشت. مدیوم جام جهانی در وعده ناهار بود، اما مدیوم جام ملت‌های آسیا عصرانه بود. همچنین در جام جهانی درباره اسپانیا، آرژانتین و برزیل حرف می‌زنی اما در اینجا راجع به ویتنام فیلیپین و قرقیزستان صحبت می‌کنیم به همین جهت جذابیت برای این مدیوم دشوار بود. ما باید به دنبال ایجاد جذابیت می‌بودیم. بنابراین آیتم‌هایی که در ویژه برنامه آسیا ۲۰۱۹ طراحی کردیم بسیار متفاوت بود و تلاش زیادی بر روی آن صورت گرفت.

میثاقی از اختلافش با فردوسی پور و اجرای ۲۰۱۹ گفت

این گزارشگر و مجری در پایان درباره حمایت مدیران شبکه سه سیما از وی نیز یادآور شد: فضایی که در حال حاضر ایجاد شده است به نظرم به گونه‌ای است که در شبکه سه سیما هر کسی خوب و قوی کار کند از او حمایت می‌شود. حداقل در قبال من این‌طور بوده است. هیچکدام هم از سر آشنایی نبوده است. من ۲۰ ساله بودم که به رادیو و تلویزیون آمدم. کارم را ابتدا از رادیو شروع کردم، رادیو مرکز کرمانشاه. آنجا درس می‌خواندم و سپس به تهران آمدم. اینجا در رادیو البرز بودم و سپس به تلویزیون، گروه اجتماعی شبکه سه سیما آمدم. پس از آن نیز برنامه «یورو»، سپس جام جهانی و بعد هم جام ملت‌های آسیا را اجرا کردم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      امیدوارم بیشتر پیشرفت کنی و بتونی جای دلال هایی که توی تلویزیون هستن رو بگیری شما از پایین ترین جا ها شروع کردی مثل بعضی با خوش رقصی بیست سال یه برنامه رو دستت ندادن امیدوارم بتونی به بهترین جاها برسی و بیشتر ببینیمت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چقدر بعضی ها مغرضانه و پر کینه و بی انصافانه راجع به فردوسی پور نظر میدن.
        اگه عادل و برنامه اش نبود الان فوتبال ایران هزار برابر فاسدتر از این بود

    • jiji sharifi

      مرتیکه پر رو معلوم نیست کدام عوضی پارتی اشه
      والا نه صدا داره و نه سواد و ادب ، قیافه اشم که مثل انتر.
      از صدا و سیمای میلی بیشتر از اینم نباید انتظار ی داشت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ادب و سواد و شعور شما هم از اظهارنظرتون پیداست!!!!

      • بدون نام

        اتفاقا هم صداش خوبه هم تصویرش هم ادبش ولی اطلاعاتش خوب نیست بلکه فوق العاده و بسیار زیاده! دمش گرم و بترکه چشم حسود

    • سید جلال

      خبر و با دو تیتر مختلف گذاشتین واقعا که

    • بدون نام

      دیگه مردم نا عادل و نوچه هاشو قبول ندارن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ما عادل و میثاقی رو قبول داریم خیلی هم دوسشون داریم

    • بدون نام

      یک ادم دو رو خود فروخته بی تربیت و فقط از تاریخ فوتبال میگه که اینو همه اهالی فوتبال میدونند فردوسی پور تحصیل کرده صنعتی شریف با هوش عادل و از همه مهمتر بی شیله پیله این عادت شده کسانی که موفقند و پاک گروهی چشم دیدنشون و ندارند و میروند یا خانه نشین میشن یا شاعر یا محقق یک چیزی ...مملکت رو به رشدی داریم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      اتفاقا اجراش خیلی ضعیف و کاملا از روی تعصب اجرا میکنه.مثل یه پسر بچه نوجوون که از فوتبال فقط کوری خوندنشو بلده.لوس و خیلی خود شیرین.
      در حد شبکه سه خوبی.ولی واسه یه کانال و شبکه درست حسابی آبدارچیم نمیزارنت.همون با شبکه 3 خوش باش.خخخخخخخخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج