جاباما
۸۲۸۴۹۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

سیل‌زدگان به مناطق امن منتقل شدند

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از انتقال ۲۱ نفر از متاثران سیل و آبگرفتگی از جمله زنان، کودکان و سالمندان در خوزستان به مناطق امن و خالی از خطر خبر داد.

خبرگزاری ایرنا: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از انتقال ۲۱ نفر از متاثران سیل و آبگرفتگی از جمله زنان، کودکان و سالمندان در خوزستان به مناطق امن و خالی از خطر خبر داد.

مرتضی سلیمی با اعلام گزارش عملیات برف و کولاک و سیل و آبگرفتگی از ١٣ تا ١۶ بهمن، اظهار داشت: ٩۵ شهر، روستا و مسیرهای کوهستانی در ١٨ استان آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، تهران، خراسان‌های جنوبی، رضوی و شمالی، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، کردستان، کرمانشاه، گلستان، گیلان، مازندران و هرمزگان درگیر برف و کولاک و سیل و آبگرفتگی بوده‌ اند و امدادگران خدمات لازم را به هموطنان ارائه کردند.

وی توضیح داد: در ۷۲ ساعت گذشته امدادگران و نجاتگران هلال احمر توانستند به ۵ هزار و ٧٧٠ نفر از هموطنان در ٩۵ شهر، روستا و مسیر کوهستانی امدادرسانی کنند که۵٩١ نفر از هموطنان به همت عوامل امدادی هلال احمر از خدمات اسکان اضطراری و موقت بهره شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اضافه کرد: در سه روز گذشته و با تلاش نیروهای امدادی هلال احمر ۴٣٢ دستگاه خودرو از برف و ٨ دستگاه خودرو از مسیر سیلاب رهاسازی شدند که این خدمات با تلاش ١۶١ تیم عملیاتی شامل ۵۵١ امدادگر و نجاتگر به هموطنان ارائه شد؛ به علاوه ۶ مصدوم نیز به مراکز درمانی منتقل و ٨ نفر هم از خدمات درمان امداد و کمک های اولیه به صورت سرپایی در محل وقوع حوادث بهره مند شدند.

سلیمی گفت: با تلاش نیروهای امدادرسان هلال احمر آب از ٣٠ واحد مسکونی در مناطق متاثر از سیل و آبگرفتگی تخلیه شد و ٧٠ دستگاه چادر، ۵٢٠ تخته پتو، ١٣٠ تخته موکت، ١٩٣ بسته غذایی، ٣٣۵ کیلوگرم نایلون، ٣۶۵ قوطی کنسرو در میان متاثران از برف و کولاک، طوفان و سیل و آبگرفتگی توزیع شد.

وی تصریح کرد: عملیات امدادرسانی در خراسان جنوبی و شمالی، سمنان، سیستان و بلوچستان، مازندران و هرمزگان ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج