۸۲۸۴۹۷
۱۶۷ نظر
۵۰۰۲
۱۶۷ نظر
۵۰۰۲
پ

حمله تُند سردار آزمون به فدراسیون فوتبال

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت:همه امکانات اردوی تیم ملی در قطر را فدارسیون قطر به ما داد و مسئولان فدراسیون فوتبال هر چه می‌گویند دروغ گفته‌اند.

خبرگزاری فارس: سردار آزمون مهاجم ملی‌پوش کشورمان در خصوص پیوستن به تیم زنیت روسیه گفت:‌این تیم در صدر جدول روسیه است و از تیم‌های پرافتخار به حساب می‌‌آید که بازیکنان ومربیان بزرگی در این تیم حضور دارند و خوشحالم به این تیم رفتم و هر چند که صحبت‌هایی درباره حضورم در لیگ انگلیس مطرح بود.

وی درباره پیشنهاد برخی باشگاه‌های انگلیسی افزود: چند باشگاه انگلیسی با باشگاه روبین کازان صحبت‌هایی کرده بودند و به طور مثال تیم ولوورهمپتون من را به صورت قرضی می‌خواست و همین موضوع باعث شد تا رفتنم به این تیم منتفی شود.

مهاجم تیم ملی کشورمان در خصوص شکست مقابل ژاپن و حذف از جام ملت‌های آسیا تصریح کرد: ژاپن تیم قدرتمندی است که حتی در جام جهانی هم عالی بود و مقابل بلژیک بدشانسی آورد. آنها همیشه به عنوان یک مدعی وارد مسابقات می‌شوند اما در فوتبال یک اشتباه رخ می‌دهد و باعث حذف یک تیم می‌شود که متاسفانه برای ما رخ داد. زمانی که یک بر صفر از ژاپن عقب افتاده بودیم باید منطقی‌تر بازی می‌کردیم اما ما در نیمه دوم گل خوردیم و این موضوع کار ما را سخت کرد.

آزمون در خصوص غیبت مهدی طارمی در بازی با ژاپن و عواقب آن افزود: دو بازیکن تیم ژاپن با من در طول ۹۰ دقیقه من تو من کرده بودند و شاید اگر مهدی در آن بازی حضور داشت به دلیل هوش بالایش می‌توانست از این موقعیت‌ها استفاده کند اما محرومیت جزیی از فوتبال است و طارمی نتوانست مقابل ژاپن بازی کند. هرچند وحید امیری هم بازیکن خوبی است اما مهدی شم گلزنی دارد و خیلی خوب خودش را در موقعیت قرار می‌دهد و اگر او بود این طور به ژاپن نمی‌باختیم.

وی در خصوص رفتن کارلوس کی‌روش از تیم ملی هم ادامه داد: رفتن او خیلی بد بود چرا که کسی بدرقه‌اش نکرد. مهم احترام بود که باید به او می‌گذاشتند که نگذاشتند و این موضوع خیلی ناراحت کننده است. کی‌روش کار بزرگی در این ۸ سال انجام داد و چند بازیکن لژیونر شدند که دلیل آن هم عملکرد تیم ملی بود چون باشگاه‌های اروپایی بازی‌های تیم ملی را می‌بینند. جهانبخش چطور به انگلیس رفت؟ در لیگ انگلیس اگر شما ملی‌پوش نباشید جذب نمی‌شوید. ما در بازی‌های مقدماتی قهرمان شدیم! کی‌روش برای فوتبال ما درآمدزایی داشت و این همه پول آورد.

آزمون که با رادیو تهران صحبت می‌کرد درباره اینکه نام‌هایی برای جانشینی کی‌روش مطرح شده و آیا در جریان این مسئله قرار دارد یا نه، افزود: اسم کسی را نشنیدم اما بهتر است مربیان بزرگ خارجی نیاورند چون آبروی ما می‌رود.ما چه امکاناتی داریم که با پررویی می‌خواهیم مربیان بزرگ را به ایران بیاوریم؟ ایران کشور بزرگی است اما امکانات ما در سطح نام ایران نیست. از ما چطور نتیجه می‌خواهند وقتی یک چمن درست و حسابی نداریم؟ این ناراحت کننده است که ما در زمین پژوهشگاه تمرین می‌‌کردیم که پر از چاله چوله بود که در این زمین نمی‌شد تمرین کنیم و تدابیر مربیان را در زمین انجام دهیم. به همین خاطر معتقدم که بهتر است یک مربی خوب ایرانی بیاورند تا اینکه یک خارجی بیاورند. اگر زیدان به ایران بیاید و بخواهد امکانات ما را ببیند فدراسیون چه دارد بگوید؟

آزمون درباره اینکه با این صحبت‌ها به نظر می‌رسد که با حرف‌های کی‌روش موافق هستید، افزود: مشکلات ما زیاد بود اما چون نزدیک به جام ملت‌های آسیا بودیم، حرف نزدیم اما همش وعده و وعید بود. زمانی که ما می‌خواستیم از ایران برویم کسی بدرقه ما نیامد تا برای ما آرزوی موفقیت کند. همه می‌گفتند قهرمان می‌شویم که این موضوع به ما فشار می‌آورد. به جز چند نفر از بزرگان فوتبال برخی از پیشکسوتان به ما احترام نگذاشتند و بی‌احترامی کردند. مگر ما ایرانی نیستیم؟ ما باید همه یکدل و متحد بودیم و در این شرایط چطور می‌شود قهرمان شد؟

مهاجم ملی‌پوش کشورمان در خصوص اینکه در این دوره تیم خیلی خوبی داشتیم، گفت: بله تیم خیلی خوبی بود ولی بیخود و بی‌جهت به حاشیه رفتیم و نتیجه نگرفتیم. ما مستحق قهرمانی بودیم اما بعد از هر برد حرف از قهرمانی بود. چه کسی دوست ندارد قهرمان شود؟ نباید ما را تحت فشار می‌گذاشتند که قهرمان می‌شویم.

وی در پاسخ به این سؤال که حرف از نداشتن امکانات می‌زنی اما فدراسیون فوتبال می‌گوید امکانات خوبی به تیم ملی داده، ادامه داد: فدراسیون فوتبال هر چه می‌گوید دروغ گفته است! آنها چه امکاناتی به ما داده‌اند؟ همه امکانات را به ما قطر داد. مگر فدراسیون داد؟ یکی از مشکلات ما این بود که ما بعد از بازی باید با پرواز اکونومی می‌آمدیم و این در حالی است که ۸ ساعت پرواز ما طول می‌کشید. چرا برای ما ارزش قائل نمی‌شدند؟ برای ما پرواز فرست کلاس مهم نبود اما به ما احترام نمی‌گذاشتند. به ما گفته بودند که پاداش چین و عمان را دادند اما به ما چیزی ندادند. ما پاداش نمی‌خواهیم بلکه حرف حق بزنند و دروغ نگویند. چرا یک مرد آنجا نیست که حرف راست را بگوید.

وی درباره انتقاد برخی از ورزشکاران رشته‌های دیگر برای پاداش دادن به فوتبالیست‌ها افزود: منظور شما بهداد سلیمی است؟ من بهداد را دوست دارم و با بردهای او خندیدم و با باخت‌هایش گریه کردم. او افتخار مملکت ماست اما می‌توانست بیشتر تحقیق کند. اگر واقعا به ما پاداش‌های میلیاردی می‌دادند و امکانات زیادی داشتیم قهرمان آسیا که هیچ حتی در جام جهانی هم تا مراحل بالاتر می‌رفتیم اما او باید بیشتر تحقیق می‌کرد. ما بی‌غیرت نیستیم و این کلمه حرف زشتی است هر چند بعد از آن عذرخواهی کرد اما نباید می‌گفت ما بی‌غیرتیم چرا که وقتی او می‌باخت و نمی‌توانست وزنه‌ای را بلند کند ما می‌گفتیم تلاشش را کرده و موفق نشده و نمی‌گفتیم او بی‌غیرت است.

آزمون درباره صحبت‌های علیرضا بیرانوند و اشاره‌های او برای گرفتن پنالتی‌ها افزود: من در بازی با ژاپن هم به او اشاره کردم به چه سمتی برود و خودش دید و بعد از بازی در رختکن گفت اما علیرضا بچه‌ خوبی است و ترسیدم در بازی با ژاپن به او اشاره کنم.

وی در پاسخ به این سؤال که دوست دارد در کدام لیگ فوتبال بازی کند، ادامه داد: دوست دارم روزی در لیگ آلمان فوتبال بازی کنم.

آزمون که در راه بازگشت به تهران از گنبد کاوس بود در پایان صحبت‌هایش گفت: از مردم تشکر می‌کنم که به ما انرژی مثبت می‌دادند و امیدوارم باز هم از تیم ملی حمایت کنند. چون افتخار قهرمانی برای همه مردم ایران است. در فدراسیون فوتبال هم از رئیس گرفته تا کارکنان باید همه دوست داشته باشند همه قهرمان شویم البته زحماتی کشیدند اما خیلی از مصاحبه‌هایشان درست نبود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      گمشو پست کثیف و...

      پاسخ ها

      • مجید

        این چه رسانه ای هست که اینجور فحش‌های رکیک رو به کسی که تا قبل بازی ژاپن قهرمان میدونستنش چاپ میکنه، کسی اونجا نظارت نمیکنه؟

      • ایرانی

        پس فدراسیون فوتبال ایران چه کاره هست ؟ پولای ایران کجا خرج میشه که باید یک کشور کوچک مثل قطر پول تیم ملی را پرداخت کند ؟ این واقعا آبرو ریزی بزرگی برای مسئولین است

      • بدون نام

        درست حرف بزن الدنگ

      • faraz farhai

        حرف حقو زدی

      • حبیب

        چرا رعایت ادب نمیکنید؟؟
        با ادب باش تا بزرگ شوی!
        چرا با بازیکن ملی چنین برخوردی دارید؟
        بعضی افراد چقدر بی ظرفیت وکم جنبه اند،رشد قدی وسن کرره اند، دریغ از معرفت وشعور!!!!
        آنچه فدراسیون کاشته. بهره اش همین است! زیاد تنها به قاضی نروید کی روش بزرگ مربی جهانی چه ب ما علم مدیریت آموخت!
        منبعد اندیشه کن سپس کلام جاری کن

      • بدون نام

        فقط برید به درک همتون

      • ⓜⓞⓢⓐⓕⓔⓡ

        برید که یه مدت خوب ملت رو گزاشته بودی سرکار با این همه ادعاتون فقط زورتون به تیمهای درجه دو و سه اسیایی میرسه

      • بدون نام

        یعنی از عراق جنگ زده هم بدترید که هر از چندی با تیمش شگفتی ساز میشه؟ اون اشتباه احمقانه خط دفاع در برابر ژاپن هم بخاطر بی امکاناتی بود یا شعورتون کلا پایینه.بگذریم از اینکه وقتی فوتبال ایران این همه مشکلات ساختاری داره چرا باید یه مربی پر ادعای گرون جذب کنه و هشت سال بهش پول یامفت بده ...

      • ستایش

        شعوت در حد 000000

      • بدون نام

        خودت گم شو بی ادب ، یک مرد ترکمن هیچ وقت دروغ نمیگه ، خدا پشت و پناهت باشه سردار

      • بدون نام

        اول میگه من اسمی از هیچ مربی نشنیدم بعدش میگه زیدان اگه بیادچطورمیشه

      • بدون نام

        چرا ما بلد نیستیم مودب باشیم . برای این جمله شما متاسفم .

      • رفیع زاده

        واسه-آدم-بی ادب باید بی ادب بود
        درست گفتی

      • بدون نام

        خودتی

    • بدون نام

      فقط خفه شو و جم کن برو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چقدر حسودین شما

      • Iranian

        بی ادب احمق

      • خورشید ملی

        سردار جان این افراد که حمله وحشیانه کردن مردم عادی نیست ااینها فقط 2نفر با اسم مستعار و بی نام، جیره خوار هستند مردم ایران قدر دان زحمات شما بازیکنان تیم ملی وکادر فنی حرفه‌ای وسرمربی بادانش جناب کیروش هستند، مردم ایران آرزوی موفقیت و سلامتی برای شما وتمام بازیکنان دارد مردم ایران جواب این مافیا فوتبال ایران که تقریبا شناسایی شده خواهدداد، این ها تمام اهداف شان روحیات تک تک شما بازیکنان خراب کنند، مواظب خودتان باشید شما قهرمان ایرانیان هستید خداوند متعال پشتیبان شماها باشد

      • جواب به ساندیس خور 12:18

        شما فکر میکنی با حمله به سردار میتونی روی اینهمه آبرو ریزی که فدراسیون فوتبال ایران به بار آورده سرپوش بگذاری؟ چرا باید قطر پول تیم ملی را برای بازی دوستانه پرداخت کنه ؟ پس پول ما کجا میره ؟

      • ستایش

        متاسفم برا مردم کشورم.

      • بدون نام

        واقعنم

      • بدون نام

        جناب خورشیدملی نظرسنجی دیشب برنامه نودهم که۴۸درصدمخالف کیروش بودن اونم کاراین دونفربی نام بودازامثال توحالم بهم میخوره اوووووووووغ

      • بدون نام

        حسوددددددددددددددددددددددد

    • بدون نام

      شماها که از پله های هواپیمای پایین نیامده دنبال پول بودین چرا همش میخواهید دروغ بگیرید هر پولی که گرفتید یا نگرفتید کوفتتون بشه

      پاسخ ها

      • Iranian

        چقدر بی چشم و رو

      • بدون نام

        از حسادت این حرفارو میزنینا

      • ایرانی

        در همه جای دنیا همینجوریه بازیکن پول میگیره بازی میکنه، ولی شما بگید که چرا باید قطر چنین پولی برای تیم ملی ایران پرداخت کنه ؟ ایا این یک عار نیست که جلوی اون کشور کوچولو چنین ضایع بشیم و همه دنیا بدونه که فدراسیون ایران پولی نداره !!

    • بدون نام

      تنها افتخاری که کیروش تو این ۸ سال برای فوتبال ما داشت اموزش پرخاشگری و گشتاخی بود که اخر هم از همون نقطه به خودش ضربه زد

      پاسخ ها

      • ایرانس

        آزمون و حاج صفی هم خوب یاد گرفتند

      • امير

        نه اينكه قبلا كيروش خيلي مردم مهربون و صميمي بوديم و قبلا هيچ خشونتي تو تيم ملي و كشور نبود؟؟؟
        يكم فكر كن. يخورده ارشيون اتفاقات فوتبالي رو نگاه كن يكم بزرگ شو بعد حرف بزن

      • ج

        اینا دست پرورده ی کیروش هستن وقتی خودسرمربی از ادب بوی نبرده دیگه ازشاگردش چه انتظاریست

    • بدون نام

      بهترین امکانات قطر در اختیارتون بود اونوقت میگید امکانات نداشتیم

      پاسخ ها

      • مردجنوبی

        پس فدراسیون فوتبال ایران چه کاره هست ؟ پولای ایران کجا خرج میشه که باید یک کشور کوچک مثل قطر پول تیم ملی را پرداخت کند ؟ این واقعا آبرو ریزی بزرگی برای مسئولین است

      • Iranian

        گفت ک قطر داده ،،،يعني چند هفته مونده ب مسابقه امکانات داشتن ن هميشه ی سال مثل بقیه تیمهای کشور های ديگه

      • hamid

        چرت برای چی میگی خودش گفت امکانات قطر بهمون داده . همیشه همینجوری قضاوت میکنی ?

    • بدون نام

      وقتی و با منت میاره تیم ملی اقای دلال نتیجش میشه این

      پاسخ ها

      • محمد

        این چه طرز حرف زدنه ؟

      • بدون نام

        احسنت

      • ناشناس

        ببند دهن کثیفتو. ادب هم خوب چیزیه که جنابعالی عقب افتاده از اون محرومی.!!!

      • بدون نام

        برترینها واسه کدوم ارگانیه که به این حرفا نظارت نداره

      • بدون نام

        سانسورچی حالت خوش نیستا انگار سرت با کجات بازی میکنه کامنتایه من خیلی مودبانه تر ار این کامنته ولی چاپ نکردی

      • بدون نام

        با بابات که حرف نمیزنی سرداره میفهمی هنونی که داشتین لیسش میزدین

    • بدون نام

      همه دروغ میگن تو م مهدی طارمی راست میگید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مهدی طارمی باهوشه!!!؟؟؟؟؟

      • بدون نام

        آره واقعآ با هوشه جاگیری توی زمین را عالی انجام میده این نشانه با هوش بودنشه پس چی فکر کردی

    • بدون نام

      یکی از بهترین بازیکنابود دمتم گرم سردار

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جمع کن خودتو، دم کجاش گرم یعنی

      • بدون نام

        سردار بازیکن عالی ایه حاشیه سازی نکنین پرسپولیسیای محترم من نمیفهمم من خودمم پرسپولیسیم پس چرا مث شما نیستم؟؟یکم آدم باشین تیم ملی با لیگای ایران فرق میکنه احترامشو نگه دارین

      • بدون نام

        دم اونجاش گرم یعنی

    • بدون نام

      این کجاش حمله تند بود؟؟؟ این حرف هارو که همه زدن

    • بدون نام

      حرف مفت نزن تو با اون بابای دلالت... خوب پورسانت بهش دادی تا بازیت بده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باباش داشت تونست تو بابات نداره حسودیت میشه؟

      • بدون نام

        اینو خوب اومدی!!!

      • بدون نام

        عااااااالیییییی گفتییییییی

    • Sahara perspolisi

      خف خ شو

    • علیرضا

      به 4 تا لژیونر اونم تو لیگهای درجه 3 اروپا میگی دستاورد؟ کجا بودی وقتی دایی و مهدوی کیا، باقری و کریمی، نکونام و تيموريان، حتی مهرداد میناوند و مهدی پاشازاده، لژیونرهای ما بودن تو لالیگا و بوندس لیگا و لیگ جزیره؟

      پاسخ ها

      • دیاکو

        ایول واقعن دمت گرم واسه حرفی که زدی واقعن فوتباله ما زمانه دایی مهدوی کیا باقری میناوند استیلی .......اینا بود من دیگه بعده اونا فوتبال نگاه نکردم به قران مجید
        بعده این مدت یه بازی ایرانو با ارژانتین اینا نگاه کردم دیدم واقعن تیمه خوبیه اما گلزن نداره حالا شاید من اشتباه فک کرده باشم اما دفاعشون خوب بود ولی هر وقت میرسیدن دروازه حریف کسی نبود گلزن اگه این علی دایی بود یا منصوریان یا کریمی باقری خدا وکیلی فقط گل زدن از اونا قشنگ بود البته خداد عزیزی و عقابه اسیا رو هم از قلم نندازیم یادمه وقتی دایی به عراق گل زد گفتن همونجا اخره بازی یه عرب یه بنز بهش داد

      • بدون نام

        چرا متوجه نیستین اونموقع بازیکنان ما راحتتر لژیونر میشدن تا الان؟یه بحث اصیلیش مربوط به تحریماس و یه بحث مهم تر از اون اینکه تیمی که جام جهانی میره خود به خود سطح فوتبالش میره بالاتر و تعداد لژیونراش هم زیاد میشه...خیلی ساده س..نمیدونم چرا بعضیاتون متوجه نیستین

    • ایرانی

      تو خفه شو تو مگه خدافظی نکرده بودی چی شد برگشتی همچین پررو بازیم در میاره اگه اون عمو کیروشت و همین فدراسیون گوش به فرمان عموت که داری میگی نبودن جنابعالی ور دل مامانجونت بودی آبرو ریزی زمین پر چاله نیست آبروریزی اینه که زمین فوتبالو با چاله میدون اشتباه بگیری پهلون پنبه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بتوچه که برگشته برو کشکتو بساب کوری چشمت دیدی که برگشت اگه تونستی برو یه دیقه تو زمین فوتبال بدو بعد بیا اینجا نظر بده

    • بدون نام

      هم توی اشغال هیچ غلطی تو بازی ها به جز چند سوتی که بازیکن حریف داد نداشتی پس دهنتو ببند.تو سرباز هم نیستی پفکی
      داری از این میسوزی چون اون دلال رفت و تو هم داری میری

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یکی سردار سوتی میده یکی خودت سردار نبود عمه ی من میخواس گل بزنه؟؟؟حالا خوبه فقط سردار تو ایران ۴ گلس

      • بدون نام

        مگه عمه توهم گلزن بود؟؟؟

    • پرسپولیسی داغان

      چرا یک مرد آنجا نیست که حرف راست را بگوید را خوب گفتی مرررررررررررررررررررررد.

      پاسخ ها

      • بی منطق ،دروغگو وحسود وهوچی گر خر هست.

        اگر به مرد آنجا بود که تو تیم نبودی.

    • بدون نام

      قبلش تیترتون یه چیزی دیگه بود چقدر زود عوض کردین..

    • sam

      کلنگ
      هر وقت تونستی مثل گوچی یه بازی رو یه تنه دربیاری بعد حرف بزن

      پاسخ ها

      • ناشناس

        مرده شور برترینها رو ببرن با این تیتر عوضی تر از خودش. بعد هم خاک برسر همونایی که به سردار عزیز نازنینمان که مایه افتخار ما ایرانیهاست، بد و بیراه میگن و شکر زیادی میخورن البته که همه شکرها نوش جونشون ولی حتماً با نون بخورن تاشاید!!! سیر شن.

      • بدون نام

        اونا شکر میخورند اما تو و سردارت که داری ازش
        بالا میری عوض شکر یه چیز دیگه خوردید بدبخت. سه حرفی هم هست.

    • مصطفی

      دمت گرم سردار.این حرفات خوندم دلم اروم شد
      خوب جوابشون دادی

    • فاطمه

      بگومملکت ماباچه چیزای ک مشکل نداره هیچ چیزش منطقی نیس هرکی هرچی دلش انجام میده مامردم هم بدرک

    • بدون نام

      کی روش نوزده میلیون دلار درامد زایی کرد هشت میلیون برای هشت سال گرفت اعتبار ایران رو بالا برد لعنت به فدراسیون وزارت ورزش امکانات ندادن خجالت نمیکشن قطر پول بوده

    • بهزاد

      فوتبال ایران رو پرسپوخلیس و برانگوه به گند کشیدن.پرسپوخلیس باید منحل بشه

      پاسخ ها

      • ناشناس

        ببند اون دهن گشاد عوضیتو......

      • بی منطق ،دروغگو وحسود وهوچی گر خر هست.

        گواهی سلامت ت را نشون بده.

      • ناشناس

        فقط خواستم بگم که کامنت برای طرفداری از سردار نذارین چون برترینها، نه تنها هیچکدام رو درج نمیکنه بلکه بصورت سلیقه ای اونها رو کات کرده و علیه سردار مینویسه

    • عدالت

      یاشا سردار

      پاسخ ها

      • ‌‌‌‌ ( شب دراز است قلندر بیدار )

        چی‌چی سردار

    • رضا

      تو یکی دیگه خفه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو یکی ام ببند گالتو

    • خورشید ملی

      سردار جان مردم ایران به شما افتخار میکنند شما بازیکنان و سرمربی فهیم تیم ملی جناب کیروش زحمات زیادی کشیدید
      به عنوان یک هوادار واقعی خواهش میکنم وارد حاشیه فوتبال نباش که به فوتبال خود آسیب میزنی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حرف راست و منطقی

      • بدون نام

        مردم ایران یعنی تو؟
        توچکاره ای که خ دتومردم ایران میدونی؟

    • ناشناس

      کی روش مربی بزرگ و با دانش فوتبالی بود اما دانش مردم داری و اجتماعی پایینی داشت و نتوانست هشتاد میلیون ایرانی را که در ابتدا وی را خیلی دوست داشتند را با خود نگه دارد و همان قدر که در مدیریت فوتبالی موفق بود در مدیریت رفتارهایش ضعف داشت و نتوانست دعوایش با برانکو را مدیریت کند و با ایجاد دوقطبی و دودستگی محبوبیتش را از دست داد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاملن درست میگیداماازدست دادن طیف عظیمی ازطرفدارهاش ربطی به برانکونداشت
        کیروش اززمانی که به علی کریمی توهین کردگورخودشوکند

    • بدون نام

      حالا باید به حرف های علی کریمی به دقت بازنگری کنیم وقتی میگه کیروش دلاله همه گفتند تهمت میزنه ولی وقتی نوچه های اون شبیه سردار درمورد جهانبخش ورفتنش به لیگ انگلیس با سفارش ودلالی آقا بوده . جای شک وحرفی نمیمونه همتون رو تیغ زده بلا استثنا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یعنی کوچیک بودن معزترو میشه با تحلیلت حدس زد...ایرانه به نظرت که یه بازیکنو الکی بردارن ببرن تیمشون با اونهمه پول؟

    • بدون نام

      فدراسیون دروغگو بودنش محرز شده مسئولان قضایی اقدام کنن هم پولها را سوال کنند هم بجرم بی تدبیری ! وخنده وسکوت تحویل مردم دادن محاکمه شوند

    • محند

      اخه فکلی تو چه به این حرفها باید بری دست قوچی رو ببوسی و بیاری تیم ملی تو نباید روی تیم ملی رو ببینی تا همه عمرت اقای خنثی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برو عروسک بازیتو بکن شما

    • پویا

      برو بابا با اون بابای دلالت انقد پول داد که به تیم ملی آوردنت تو بازی بلدی آخه برو زمان مهدوی کیا علی کریمی نگاه کن خجالت بکش از حرفات

    • بدون نام

      اگه پاداش میلیاردی میداند قهرمان میشدید؟پس همش دنبال پولید بیخود از غرور ملی حرف نزنید

      پاسخ ها

      • نظرات

        فعلا به بعدفنی کی‌روش کاری‌ندارم،ولی ازنظراخلاقی‌که همه شکایت دارن،بنظرم‌اون یکنفر‌بود‌که از‌یه کشور دیگه اومده‌توکشورما واین‌جو پرخاشگرانه مملکت‌ما که‌در اکثریت بوده روی‌اون تاثیر‌گذاشته،اونم‌کم‌کم همرنگ جماعت شده.ازنظر‌فنی هم لابد درحدی بوده که چندین‌سال‌توتیمهای مطرح بوده

      • بدون نام

        تیمی که توی این۸سال هروقت عقب افتادپلنB برای بازگشت نداشت به نظرشمامربیش ازبعدفنی حرفی برای گفتن داشته؟؟

    • محمد

      باز این زرت و پرت کرد

    • بدون نام

      هوش بالای طارمی رو خوب اومدی ، کلی خندیدم

    • H

      سلام چرا مهم ترین سوال از اونشد که چرا به بازیکن ژاپنی حمله کرده و آبروی همه را بعنوان وحشی برده یعنی این موضوع اینقدر بی اهمیت بود

    • بدون نام

      برترین ها چرا الکی همه چیو پیاز داغ میدی و بزرگ‌میکنی گند زدی با این تیتر زدنت اینقدر حاشیه درست نکن

    • فوتبال

      سردار بسیار بالاتر از امثال علی دایی که به ناکجاآبادها گل میزدند ، هم فنی و هم باهوش . خوب سردار هم ربات که نیست خیلیا حریم گفتاری و رفتاری رو رعایت نکردند هر چی جمله زشت بود بهش دادند ما خودمان ادب رو ربایت نمی کنیم ولی انتظار داریم مخاطب اسطوره اخلاق ، گفتار و صبوری باشه ، به هر حال سردار واقعا" سرداره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سردار واقعا سرداره سردار خیلییی دوستت داریم

    • بدون نام

      والا ما که هرچی نوشتیم چاپ نشد نتیجه میگیریم که این حرفارو خود کارکنان برترینها میگن...ارسال نظر با برترینهاست

    • عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام

      واقعا که راست میگه یه کشور بزرگ چنتا زمین ورزشی داره چنتا باشگاه با کیفیت داره برای زیر ساخت چیکار کردن قطر و ببینین چقد به ورزشش احترام میزاره و خرج میکنه تا وقتی شعارمون مرگ بر امریکا و نابودی اسراعیله و با تمام دنیا سر لج باشیم همینه هیچ پیشرفتی تو هیچ زمینه ای نمیکنیم

    • موسوی

      سردار بدرد تیم محلی هم نمیخوره.شما رسانه ها گنده اش کردید.با دلیل میگم،۵ ساله که با شروع فصل نقل و انتقالات،می نویسید تیم لیورپول و روم و رئال اونو میخوان،و آث میلان از رئال مادرید التماس میکنه که بگذارید سردار بیاد میلان.ولی با پایان نقل و انتقالات سردار تو تیم قبلیش می مونه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما ام به درد ایران نمیخوری هر چی زودتر از دست این آدمای قدر نشناس خلاص شیم صلوات....

    • بدون نام

      واقعا چه فوتبالیه ماداریم یه بچه سوسول عوضی که فقط وفقط منت گذاشتن سر مردم رو یاد گرفته اخه بچه تو چکار کردی برای فوتبال کشورت که اینهمه ادعا داری بعد جام جهانی بااون بازیهای افتضاحت رفتی گم شدی

    • بدون نام

      سردار جان اینها یک مشت لیدرهای اجیر شده میکروب کرواتی هستند.

    • بدون نام

      یه عده پول پول می کنن
      سردار قبل از تیم ملی در روسیه بازی می کرد و از تیم باشگاهیش اونقدر درآمد داره که به پول تیم ملی احتیاج نداره
      سردار حرفهای درستی زده

    • حجت

      اقای ازمون یادمون نمیره که چند بار از تیم ملی استعفا دادی !
      ایا تو عرق ملی داری ؟
      چرا برلی تیم ملی ناز می کنی ؟
      کیروش وقتی که در جام جهانی بزریل بین چهار تا تیم چهارم شد باید اخراچ می شد
      عادل فردوسی پور فوتبال ایران را بع فساد کشیذ

    • بدون نام

      آخه من قربونت برم سردارم که اینقدر منطقی هستی

    • ایرانی

      جوجه قهرمان پوشالی ..... هیسسسسسسسسسسسسس

    • بدون نام

      به نظر من که کاملا حرفات منطقیه اینایی هم که میگن سردار بده یه مشت حسودن که آدمارو اونطوری که دوست دارن قضاوت میکنن

    • ملیحه

      شماهایی که دارین فحش میدین این همون سرداریه که واسه تیم ملی خوب گل میزد همه ازاش تعریف و تمجید میکردن حالا که راست ماجرا رو داره فاش میکنه شده آدم بده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ببند دهنت توهم...

    • بدون نام

      ایشالله یه روز میرسه بری لیگ آلمان سردارم:)))

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سردارم؟؟؟؟؟
        ازکامنتت معلومه خانمی
        ولی عزیزم سردارت قصدازدواج نداره برواین دام برمرغ دگرنه

    • بدون نام

      بیخیال سردار ایرانی یعنی با کمبود قهرمان بشه تازگی نداره .اشتباه کنعانی زادگان پوشش نده الکی

    • سادی

      جهانبخش اقای گل هلند شد رفت انگلیس .
      دستاورد یک مربی رو همیشه به جان ها ونتایج میشناسند

    • بدون نام

      سلام به تیم ملی خیلی زحمت کشیدند باخت مقابل ژاپن چیزی از
      ارزش فوتبالیستها کم نمیکند فقط یک زره کم تجربگی باعث باخت شد که این هم تجربه بزرگی شد برای بازیهای بعد و در اخر از همشون ممنون اونا جانانه و با دل و قلب خودشون بازی کردند دم همشون گرم

    • بدون نام

      هرچی گفته راست گفته تنها کسانی که دروغگو هستند و شارلاتان فقط مدیران و مسوولین کشورند.گند زدید به همه چیز کشور

    • بدون نام

      اره با بابات کم به کیروش باج ندادی
      تو کی در حد تیم ملی هستی

    • میلاد

      درود به تمام بازیکنان تیم ملی ایران و همه دست اندرکاران تیم ملی، مسلما همه دوست داریم تیم ملی کشورمون همیشه پر افتخار باشه، کی روش و بازیکنان عالی بودند حتی فرا تر از انتظار بودند، قهرمانی با برنامه ریزی و امکانات و آرامش همراه با هم به دست میاد و هر کدومشون نباشه قهرمانی و موفقیت وجود نداره، یاد بگیریم بجای توهین و مچگیری ، برنامه ریزی کنیم و یاد بگیریم از قطر و تایوان و ژاپن و چین، مربی بزرگ لازم نیست، روی نوجوانان و سنین پایین کار کنیم و سرمایه گذاری کنیم با وسعت و استعداد مردم ایران حتما کمتر از ۱۰ سال در تمام رده های سنی و در تمام ورزشها قهرمان ایران و حتی جهان شویم
      زنده باد ایران و ایرانی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یعنی اگه امکانات بودکنعانی زادگان سوتی نمیداد؟؟

      • میلاد

        سلام ، اگه امکانات باشه آرامش میاد فرهنگ میاد وقتیم که نباشه فرهنگ و آرامشم نیست در نتیجه اشتباهات جایگزینش میشن، حدیث داریم حتی در مورد دین مردم که تو فشار دچار تزلزل میشه اشتباه کنعانی که چیزی نیست ...

    • علی بختیاری

      حرف حساب جواب نداره مرسی آزمون

    • بدون نام

      سردار آزمون روانیه و باید به روانپزشک مراجعه کنه .

    • بدون نام

      اینا که منفی میدن همین لنگیای کثیف مغرور متکبر خودخواه هستند

    • قاسم

      برو بچه سوسول که فقط پول پدرت تورا تا اینجا بالا اورده البته اگر بالا باشی که نیستی

    • بدون نام

      برو بابا تو گی هستی چه انتظاری داری از مردم شما که خداحافظی کرده بودی چطور روت شد امدی تو فقط نیا تیم ملی همه چیز درست میشه

    • m

      توهیچ عددی نستی بچه سوسول بی تربیت بازیهای بزرگ مردان بزرگ میخوادمثل علی دایی که بتونه رهبری کنه ونتیجه راعوض کنه مثل بازی ایران کره جنوبی که دایی توعرض23دقیقه 4گل به تیم کره زد .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حیف نیست قوچان نژادنباشه
        اماتوانگل باشی

    • بدون نام

      این که خرف بدی نزده اساسا با رفتن کی روش و پولهای کثیف رقبا تیم ملی در اینده دچار مشکل خواهد شد بهتر است مثل سوئد در جام جهانی قبل از دو مربی ایرانی یکی مستبد و یکی جوان و کمکهای درجه یک اروپایی استفاده شود

    • بدون نام

      هرکی ایجا از آزمون طرفداری کرده شک نکنید دختره!برای استقبال تیم ملی هم فقط دخترای ....... رفته بودن

      پاسخ ها

      • محمد

        تو هم که داری نفرت پراکنی میکنی، مرد نیستی فقط نری، فهمیدی! مرد نیستی تو! تو فقط و فقط نر هستی.

      • محمد

        تو هم که داری نفرت پراکنی میکنی، مرد نیستی فقط نری، فهمیدی! مرد نیستی تو! تو فقط و فقط نر هستی.

      • بدون نام

        راست میگی بخدا

      • بدون نام

        راست میگه توفقط نری امامحمددوجنسس مثل سردارش

    • سارا

      چقد بدم میاد از این بشر

    • بدون نام

      کثافت تو برو دنبال گنده کاریات

    • بدون نام

      کثافت تو برو دنبال گنده کاریات

    • بدون نام

      ایول سردار عزیز فقط طرفدارهای لنگ باتو ضد هستن اونا هم تیمشون باند کثیف مافیا پشتشه

    • بدون نام

      سردار برو گم شو دنبال همون کیروش

    • عبدالعزیز نوروزی

      آفرین بر پسر شریف ایرانی‌ ما به شما همیشه افتخار می‌کنیم موفق باشیـد .

    • بدون نام

      لعنت به وزیر لنگی

    • ر

      ساااااااکت این بنده خدا وظیفه اش نیست که بره گل بزنه ولی به خاطر شاد کردن دل های شما این کار رو میکنه این همه براتون گل زد آخه مردم عزیز این چه وضع برخورده راست میگن که ایرانیا خیلی عصبانین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وظیفش نیست گل بزنه؟!!!
        پس وظیفش چیه حتمن گلاویزشدن بابازیکنهای حریف

    • ر

      دمت گرم آزمون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خاک توسرت آزمون

    • مالد

      کاربزرگ.کیروش.دعوت.کردن ارتوبیخاصیت بود.

    • عیدی صفری

      آخه عزیزم کدوم مربی درکنارش کار یاد گرفت . همه رو یه انگی زد و بیرونشون کردن همچین سیاستی داشت . تو جام جهانی توان تمام بازیکنان رو سکون کرد . آرنج اتوبوس رو وارده ایران کرد . پول بیت المال رو به غارت برد . وماایرانیها رو گشنه خطا کرد . مخ تمام بازیکنان ملی رو شستشوی داد

    • فرشاد

      تو عوضی اول برو اخلاق یاد بگیر بعد حرف مفت بزن..دیگ به دیگ میگه روت سیاه...بچه ننه عوضی

    • فرشاد

      تو عوضی اول برو اخلاق یاد بگیر بعد حرف مفت بزن..دیگ به دیگ میگه روت سیاه...بچه ننه عوضی

    • فرشاد

      تو اول بچه ننه برو اخلاق یاد بگیر بعد اینجا بیا بگو فدراسیون اله...متاسفانه بی اخلاقی تو خانوادت ارثیه..تقصیر همن فدراسیونه از بس به شما داده خوردیین دیگه پررو شدبن ...

    • بدون نام

      بیچاره نظر خودش رو گفت دیگه....

    • بدون نام

      خیله خوب اخلاق خوبی نداره اما فراموش نکنین با گلاش چقد تیم ملی رو کمک کرد

    • بدون نام

      یه عده بی عرضه از. موفقیتات دارن جزغاله میشن

    • بدون نام

      خاک بر سر فدراسیون داران ما.

    • بدون نام

      حرف حق تلخ است زنده باشی سردار منتظر گلهای قشنگت هستیم موفق باشید

    • بدون نام

      متاسفانه هرکی صادقانه حرف میزنه میشه بد واقعا مردم ایران بلانسبت عده ایی یاوه گو و احمق هستن که خوب رو از بد تشخیص نمیدن و درست مثل اهل کوفه هستن
      بخاطر همین یاوه گویی ها و عدم درک درست از خوب بد هستش که امروز زندگیشون انقدر بد و سخت میگذره!

    • بدون نام

      سردار واقعا درست گفت مشکل سردار اینکه رک حرف میزنه سردار آزمون علی دایی امروز هستش زمانی همین مردم نمک نشناس مدتی علی دایی رو جلوشون گذاشته بودنو همه چیز بهش نسبت میدادن و حالا نوبت به سردار رسید
      واقعا خاک برسر هرچی فحاشه یاوه گو هستش

    • بدون نام

      مردم فحاش و نژادپرست

    • بدون نام

      سردار جز سه بازیکن برتر جام ملتهای ایران بود به همراه دژاگه و بیرانوند اینو تمام کارشناس های داخلی و خارجی هم گفتن اونوقت عده ایی یاوه گو شروع میکنن الکی به پارس کردن

    • بدون نام

      سردار عملکردش انقدر خوب بود که تبدیل شد به سومین بازیکن باارزش در آسیا

    • بدون نام

      سردار عملکردش انقدر خوب بود که تبدیل شد به سومین بازیکن باارزش در آسیا

    • بدون نام

      زنده باد سردار ترکمن

    • بدون نام

      سردار جان... خیلی باید بخوری تا بزرگ شی... فک نکن ۴ تا گل مفت به تیم های درجه ۳ زدی مسی هستی... جدیدا اعصاب نداری... حرکاتت تو بازی با ژاپن یادت رفته... مگه خداحافظی نکردی... بذار یکی دیگه بیاد... یکم برو از علی دایی یاد بگیر آقای گل دنیا بود هیچ وقت چیزی نگفت... چیکار کردی که پاداش میخوای...؟ بهداد سلیمی خوب بهتون تیکه انداخت دمش گرم.

    • بدون نام

      حرف مفت نزن.به خداهرکی به سردا بخوادحرف بزنه باخودم طرفه.فهمیدی؟ یکم باشعورباشید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج