۸۲۸۵۳۷
۲۲ نظر
۵۰۲۵
۲۲ نظر
۵۰۲۵
پ

انتقاد تند یک بازیگر از منتقد «هفت»

صحبتهای اخیر مسعود فراستی منتقد ثابت دور جدید برنامه سینمایی «هفت» مبنی بر اینکه اصلا تلویزیون نگاه نمی کند، با انتقاد تند مجید واشقانی مواجه شد.

بانی فیلم: صحبتهای اخیر مسعود فراستی منتقد ثابت دور جدید برنامه سینمایی «هفت» مبنی بر اینکه اصلا تلویزیون نگاه نمی کند، با انتقاد تند مجید واشقانی مواجه شد.

انتقاد تند یک بازیگر از منتقد «هفت»

این بازیگر در اینستاگرام خود نوشت:«تو که ازتلویزیون بدت میاد بیخود میکنی میای تلویزیون! دیشب وقتی میز نقد پخش میشد آقای قطبی زاده اشاره کردن که تلویزیون نگاه میکنن. این گفت که به غیر از فوتبال نمیبینی و هر چه اصرار کرد که میبینه این مخالفت کرد. در ادامه وقتی آقای فهمیم اشاره کردند که سریال تماشا میکنن این دوباره با همین قدر تعجب که در عکس میبینید پرسید سریال ایرونی میبینی؟؟؟!!!

واقعا دیدن سریال ایرانی اینقدر تعجب داره؟

تو که دم از وطن پرستی و مخالفت با سیاه نمایی میزنی و اونجا واسه خودت با همین کلمات موج سواری میکنی و پز مخالفت با هر گونه سیاه نمایی و غرب زدگی و میدی، رو آنتن تلویزیون میشینی و از دیدن سریال ایرانی تعجب میکنی؟دیگه سیاه نمایی بیشتر از این؟ پول بیت المال و میگیری میکنی تو جیبیت رو آنتن رسانه قدر و منزلت سریال همون رسانه رو لگد مال میکنی؟ سریال ایرونی میبینی؟؟!

خب بگو …تو بگو سریال ایرونی نبینیم چی ببینیم؟ ترکی نگاه کنیم؟ امریکا جنوبی دوست داری؟ کره ای حال میکنی؟بریم gem نگاه کنیم یا سریال farsi 1 ? تو که تمام پز و ادات اینه که خیلی حال میکنی هیچ کس و نمیشناسی و اسم هیچ کی و نشنیدی. ماه عسل و ۵ دقیقه بیشتر ندیدی. پس تو تلویزیون چیکار میکنی؟ چرا هر بار صدات میکنن سینه خیز میری تا تلویزیون؟ البته اشکال از تو نیست اشکال اینه که معلوم نیست کی انقدر به تو رووووو داده که رو آنتن رسانه بشینی و زیراب برنامه هاش و بزنی. کسی هم یقه تو نگیره…

اگه این تلویزیون نبود که کی تو رو میشناخت. ساعتها و هزاران دقیقه افتادی رو این تلویزیون و به زمین و زمان توهین کردی که معروف بشی. البته انقدر باهوشی که میدونستی هیچ وقت با محبوبیت معروف نمیشی. پس گفتی انقدر منفور میشم که معروف بشم. در این مورد قابل تحسینی! اگه هر کی رو آنتن این حرف و زده بود که بارها و بارها سریالا و برنامه های تلویزیونی و کوبیدی، الان خونه نشین بود ولی تو معلوم‌نیست از کجا اومدی که میتونی به رسانه یک ملت هم توهین کنی اونم تو خود رسانه کسی هم پیدا نشه بگه بالاچشمت ابروئه.

البته بازم بهت نمیشه ایراد گرفت منتقد نمایی که بدون اینکه فیلم ببینه میشینه ساعتها فیلم ندیده رو نقد میکنه این کار ازش بعید نیست! تو که فیلم و ندیدی که بدونی چرا اسمش سمفونی نهم ؟ چرا هفتم و هشت و ده نیست و جالبه که همکارت مچتو میگیره. این جور توهین به یک رسانه ازت دور نیست. البته رووت زیاد تر از اونیه که با این نوشته ها اذیت بشی.تو خوابم نمیدیدی که این همه بازیگر و کارگردان و تهیه کننده ازت حرف بزنن که زدن»!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      حالا چون شما سریال بازی میکنی جوش آوردی سلیقه ست دیگه شاید خوشش نیاد از تلویزیون

      پاسخ ها

      • فریبرز

        حرف مفت زدی ،
        خوب راست میگه ، کسی که از تلوزیون خوشش نمیاد چرا جلوی دوربینش اینقدر ظاهر میشه ؟

    • مریخ نورد

      این فراستی رو یه عده معلوم الحال بزرگش کردن.و الا سریالهای ایرانی کم از خارجی ندارن.درسته این اواخر محتوا نداره ولی سالهای قبل سریالهای فاخری داشتیم.
      اقای فراستی فقط پز . جز هیچکاک کسی رو قبول نداره .
      احتمالا اثار دیویچ لینچ . فینچر .ریدلی اسکات .اسکورسیزی و ....رو ندیده.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو واقعا همون داری تو فضا سیر میکنی

      • مریخ نورد

        اره فدات شم تو فضا سیر میکنم.مشکلی داری بی نام و نشان؟

    • سلطان

      فراستی کودن

    • بدون نام

      احسنت به شجاعت مجید واشقانی عزیز و دوست داشتنی

    • بدون نام

      دمت گرم

    • بدون نام

      واقعا دمت گرم

    • محمدرضا بختیار

      جناب واشقانی عزیز من خودم برنامه را دیدم یک نظر شخصی را برچسب به انتقاد نزن دوست من!!!چرا هر کس تو کشور حرف حسابی میزنه بهش حمله می شه!!!شما چاره ای برای پوشش دوستان خود کنید که جشنواره ها را با مدلینگ اشتباه گرفته اند و در تصویری از مفرحی توام با بی دردی به دلیل دریافت دستمزدهای کلان و ناحق موج میزند!!!

      پاسخ ها

      • فریبرز

        حرف بی ربطی زدی ،
        حرفش حرف حساب است ، اگر از تلوزیون ایران خوشت نمیاد ببخود میکنی هی جلوی دوربینش ظاهر میشی .

    • علی

      این یارو خیلی قیافه داره همش هم تو تلوزیونه.

    • زهرا

      واقعا دمت گرم. عالی گفتی.

    • بدون نام

      مجید من ومیدونم خیلی‌ها دوست دارن .پس تو باش تا باز هم از دیدن سریال هات لذت ببریم .رضا عطاران وخیلی از دوست داشتنی ها متاسفانه از تلویزیون رفتند

    • شرلوک

      حتی وقتی داشتند فیلم نرگس آبیار (وقتی که ماه کامل میشود)رو بررسی میکردند اسم هوتن شکیبا بازیگر فیلم رک بلد نبود ولی تا دلتون بخواد کلمه ی عجیب تو حرفاش به کار میبره که سواد نداشته اش رو به رخ بکشه.
      این آدم سرگذشت عجیبی داره...

    • بدون نام

      متاسفم برای این آقا که اینقدر بی تربیته در هرجمله واشقانی چند کلمه هتاکانه با فرهنگ چاله میدونی موج می زنه بیچاره مملکتی که مجری و بازیگر پاچه خوار رسانه ایش اینگونه نظریات مخا لفین فیلم های ایرونی رو تخطئه میکنه هر چی میبینید همش عقده خشم بیتربیتی خود بزرگ بینی و چاپلوسی است

    • محمود

      از فراستي اصلا خوشم نمياد ولي آدمهاي موفق وقتشونو با تماشاي تلويزيون تلف نميكنن. صدا و سيماي ما كه اصلا جذابيتي نداره!!

    • علی اکبری

      مرحبا

    • نامدارحسین پور

      چرااین هنر پیشه ها اینقدراز آقای فراستی بد میگن اگر از آنها تعریف کنه وازاین فیلم های سینمایی که واقعا بعضیهاشون آخرفیلم مخاطب راگیج مکنند وهیچ دردی ازجامعه عصبی این روزگاردوانمیکند تعریف کنه خوب آدمیه من فقط میتونم بگم که سوادش بیشر اراینهاست وتملغ گو نیست همین

    • فراستی مدرکشو از اروپا گرفته،شما چی؟

      فراستی یه منتقده،که حرفاش تنده،نمیدونم چرابعضیا میسوزن از حرفاش و انتقاد پذیر نیستن

    • امین قنبرزاده

      فقط میتونم بگم تلوزیون میشه پله شون بعد...میکوبن واقعاآخرشن

    • ریگی

      مرسی اقای واشقانی حرف دل ما رازدی. تو از تلویزیون به این جا رسیدی حالا میای خودتا از دیگران دست بالاتر میگیری همون خدا را شکر هیچی نشدی این همه توهین به. بازیگرا هو گارگردانها هو ووو چرا ممنوع التصویرش نمیکنن .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج