۸۲۸۵۸۰
۱۴ نظر
۵۰۰۲
۱۴ نظر
۵۰۰۲
پ

کدخدایی: آقای پمپئو! خواب شما تعبیر نمی‌شود

عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان در روزنامه اعتماد نوشت: آقای پمپئو گفته رئیس‌جمهور ایران خود به اینکه اهداف انقلاب اسلامی ایران محقق نشده است اعتراف کرده است. اولاً رئیس‌جمهور ایران خود در تمام اتفاقات و تلخ و شیرین‌های انقلاب مسؤولیت داشته، بنابراین نمی‌تواند چنین نظری داشته باشد، ثانیاً انقلاب اسلامی ایران وابسته به اشخاص نیست.

عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان در روزنامه اعتماد نوشت: آقای پمپئو گفته رئیس‌جمهور ایران خود به اینکه اهداف انقلاب اسلامی ایران محقق نشده است اعتراف کرده است. اولاً رئیس‌جمهور ایران خود در تمام اتفاقات و تلخ و شیرین‌های انقلاب مسؤولیت داشته، بنابراین نمی‌تواند چنین نظری داشته باشد، ثانیاً انقلاب اسلامی ایران وابسته به اشخاص نیست.

«با» یا «بدون» آنها حرکت می‌کند، هیچ فردی در ایران جایگاهی برتر از امام خمینی(ره) نداشته است و با رحلت او انقلاب متوقف نشد. ثالثاً دستاوردهای انقلاب در حوزه‌های مختلف برای دوست و دشمن آشکار شده است و شما در سیا (CIA) همه این آمارهای قبل و بعد انقلاب را دارید، یک‌بار لطفاً مرور کنید.

رابعاً اگر در این سال‌ها انقلاب ایران شکست خورده بود برای مذاکره با آن، این‌قدر التماس نمی‌کردید و متوسل به تحریم و تهدید و خالی کردن جیب شیوخ عرب و منافقین دلقک و تشکیل کمیته ویژه با رژیم صهیونیستی و راه‌اندازی سفارت مجازی و… برای سرنگونی‌اش نمی‌شدید!

خامسا اگر تا دیروز امریکا، ایران را در برابر سیاست‌های خود می‌دید، امروز در میان شرکای اروپایی امریکا نیز انشقاق ایجاد شده و این یکی از نشانه‌ها افول قدرت امریکاست که پیش‌تر نیز برخی اندیشمندان و سیاستمداران امریکایی بدان تصریح کرده بودند. شما و رییس‌جمهورتان روزی نیست که از قدرت ایران و از تأثیری که ایران انقلاب اسلامی بر مردم منطقه دارد، سخن نگویید. همه اینها به کنار، این واقعیت که چهل سال پیش نیروهای شما از ایران اخراج شدند و امروز از سوریه، عراق و افغانستان، قابل کتمان نیست. اکنون باید سوال کرد آیا اهداف ایران انقلابی محقق نشده است یا خیال‌های خام شما؟ فعلاً خیال‌های خام شما، با وجود میلیاردها دلار هزینه، نتیجه نداشته و این خود نشانی از این واقعیت که شما #هر لحظه_شکست خورده‌اید.

آقای پمپئو خواب خوش و خیال خوش هر دو یک منشأ دارند آن هم…؟!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      زمان همه چیز را ثابت میکند شما خودش را ناراحت نکن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یکی نیست به آقای کدخدایی بگه دار و دسته ی ترامپ ،سه ساله روی دور اومدن و خواب شماها رو پریشون کردن.شما به فکر خواب خودت باش که همینجوریش هم از قافله عقبیم

      • بدون نام

        کور خوندی پمپئو

    • ‌‌‌‌ ( شب دراز است قلندر بیدار )

      کدخدایی و ضع بازار را ببین پمپو‌مرد زحمت کشی است .
      او‌مثل شما نیست هر کاری را که شروع میکند تا به نتیجه نرسد رها نمیکند.

    • ایرانی

      باز خوبه که خواب خوش میبینه . ما که هر شب کابوس میبینیم

    • بدون نام

      وعده های شما چی تا حالا که فقط شعاری بیش نبوده

    • بدون نام

      اتفاقا زود تعبیر میشود

    • بدون نام

      درود بر سرزمین عزیز ایران
      و سلام بر همه هموطنان غیرتمند

      خاک بر سر ترامپ و وزیرخارجش

    • بدون نام

      این چه جنگیه چهل سال فقط ایران از لحاظ سرمایه مادی و انسانی ضرر های بزرگ تر از حد میکنه ولی امریکا اونطرف زمین خیلی از مردمش نمیدونن ایران دقیقا کجاست .و امنیت را میکنن تو بوق و کرنا .مگر کشورهای ترکمنستان اذربایجان قطر کویت اردن عمان ووووامنیت ندارن که ما این همه ادعای امنیت داریم

    • بدون نام

      شیر مادرت حلالت باشه مرد!!!

    • بدون نام

      به امید خدا تعبیرش میشه

    • حمید

      اگه از بیانیه های مختلف سیاسیونمون حمایت میکردیم الان کشورهای مختلف انقدر طمع و جنگ نداشتن با ما ، لطفا کمی فکر کنید ، کدام یک از سیاست های خارجی ایران غیر عادلانه است ؟ و بجز ایستادن در برابر زور استعمارگران ، مگر غیر از این بوده است که همیشه در کنار کشورها و گزوه های ضعیف بوده است .

    • ج

      چرا بجای این ..رابعآ....خالصآ...خاضعآ...ازحروف ایرانی کارنمی برین ایقدشیفته عرب وعربی گفتن هستی مگه فارسی گفتن عیب یاکسرشآن میاره،!!!!!!!!!

    • بدون نام

      درودبر پمپیو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج