۸۲۸۶۱۴
۹ نظر
۵۰۰۵
۹ نظر
۵۰۰۵
پ

صادرات مرغ ممنوع شد

سخنگوی اتاق اصناف گفت: با مصوبه ستاد تنظیم بازار صادرات مرغ در اسفند امسال و فروردین سال آینده ممنوع شده است.

تسنیم: سخنگوی اتاق اصناف گفت: با مصوبه ستاد تنظیم بازار صادرات مرغ در اسفند امسال و فروردین سال آینده ممنوع شده است.

مجتبی صفایی افزود: برای ایجاد سهولت در توزیع کالاهای اساسی و همچنین برای تامین نیازهای خانوارها، صادرات مرغ ممنوع شده و اقدامات خوبی برای تخصیص ارز دولتی به واردات گوشت انجام شده است.

وی ادامه داد: پیش بینی می‌کنیم در پایان امسال بازار آرامی خواهیم داشت و با تدابیری که از ناحیه ستاد تنظیم بازار کشور و در بحث توزیع در فروشگاه‌های زنجیره‌ای صورت گرفته مشکلی در باب توزیع نیز نخواهیم داشت.

صفایی با بیان اینکه صادرات گوشت قرمز همیشه ممنوع است گفت: تا زمانی که قیمت‌ها به روند متعادل برگردد واردات گوشت ازجانب دستگاه‌های ذیربط ادامه خواهد داشت.

سخنگوی اتاق اصناف درباره نظارت بر توزیع کالاها گفت: کارگروه‌های مختلفی متشکل از سازمان تعزیرات، سازمان حمایت و بازرسی و نظارت اتاق اصناف شکل گرفته که اگر گزارشی در خصوص تخلفات بدست آن‌ها برسد با واحد صنفی متخلف برخورد می‌شود.

وی افزود: روند نظارت بر کالاهای اساسی که در ایام عید در اختیار خانوارها قرار می‌گیرد ادامه خواهد داشت و تشدید نیز خواهد شد و تلاش حوزه صنفی کشور این است که مردم در تامین و توزیع کالاها دچار مشکل نشوند.

صفایی گفت: سامانه‌های رسیدگی به شکایات مردم هم فعال است و اگر مردم احساس کنند در خارج از چارچوب قانونی اقدام می‌شود، می‌توانند واحدهای نظارتی را در جریان بگذارند.

صفایی درباره برگزاری نمایشگاه‌های بهاره نیز گفت: با تاکید ستاد تنظیم بازار برگزاری نمایشگاه‌های بهاره در سراسر کشور به عهده ستاد تنظیم بازار استان‌ها گذاشته شده تا در صورت لزوم این نمایشگاه را برگزار کنند و اگر لازم نباشد واحدهای صنفی با فروش فوق العاده اجناس خود را در اختیار مردم قرار دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دولت دزده

    • محمدرضا بختیار

      واقعا افراد بیزینسمن و تجار در داخل ایران چه دردها و چه حواشی شغلی غیر عادلانه دارند که با تق و توق بازار مجبور به پذیرش قوانین تحمیلی مسئولین دارند ما حتما با چنین دید باز و برنامه ریزی شده مدون که داریم شاهد آشفتگی بی حد و مرزی در راه اقتصاد روز کشور و اقتصاد سیاسی کشور روبرو می شویم به طوری که هر فرد ایرانی سهمیه هفته یک قرص نان بهش تعلق گیرد تملق گویی و حاشیه پردازی واژه های اصلی مدیریت مدیران کشور ما زیرساخت های اولیه را با تزلزلی بی منتها مواجه ساخته است!!!!

    • بدون نام

      عجب الان که15 تومنه ممنوع میشه!!!؟؟؟؟

    • مهرداد

      مرغی که در ایران همه از قیمتش فریاد میزنن توان خریدن ندارن اینا دارن صادر میکنن
      عجب گرفتار شدیم هااا

    • شاکرخدا

      بهمن شد دولت دوباره حرف های عوام فریبی اش شروع شد از نظرمن دیگه حناتون رنگی نداره!

    • بهرام

      از دولت محترم تقاضا دارم از تولید داخل حمایت کند و جلوی ثبت سفارش کالای خارجی که ارز کشور را نابود می سازد بگیرد همچنین قاچاق کالا و قاچاق سوخت ضرر بزرگی به اقتصاد وارد اورده است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دولت خواهش سرش نمیشه چون ...

    • بدون نام

      ای بابا پس مرغها هم مثل گوسفندا در حال مهاجرت از ایران هستند پس وای به حال ما که اینها فهمیدن کجا زندگی می کنند راستی سلطان سنگ پای قزوین کیه؟

    • شمشادی

      چرا واقعا چرا دولت اقدام به واردات گوشت مرغ نمی کند
      تا زمانیکه مرغ وارد نشود مرغدار از قیمت مصوب دولت تمکین نخواهد کرد مرغدار باید مرغ خارجی را درب مرغداری خود ببیند تا مجبور باشد به. قیمت پایین تر رضایت دهد. والا کسی که در یکسال گذشته مانند زالو خون مردم رامکیده و در هر کیلوگرم نزدیک به پنج هزار تومان سود کرده کجا راضی به کوتاه آمدن میشود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج