۸۲۸۶۴۳
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

علی دایی: اگر پول دارید بدهید تا بازیکن بخریم!

سرمربی تیم سایپا تهران می‌گوید بزرگترین مشکل تیمش مالی است با توجه به همین موضوع به دنبال پرورش دادن مهدی ترابی دیگری هستند.

ورزش ‌سه: علی دایی سرمربی تیم سایپا بعد از کسب نتیجه تساوی برابر سپیدرود رشت در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و گفت: بازی خوبی انجام شد و هر دو تیم برای ۳ امتیاز به زمین آمدند. در نیمه اول کیفیت بازی بالاتر بود.

متاسفانه روی ۲ توپ در نیمه اول که روی گل ما آمد گل خوردیم. در ۲-۳ مورد گلر سپیدرود عکس العمل های خوبی داشت و توپ‌های ما را گرفت. شاید اگر خوش شانس بودیم می‌توانستیم کار را تمام کنیم. در فشار نیمه دوم می‌شد گل برتری را بزنیم اما بازی به تساوی رسید.

دایی در خصوص اعتراض نیمکت سایپا به داور گفت: شما فقط نیمکت تیم ما را دیدید و نیمکت سپیدرود را ندیدید. شاید اگر تیم داوری به غیر این کادر داوری بود جو بازی به هم می‌ریخت. به نظرم فغانی و گروهش خوب قضاوت و مدیریت کردند که به آنها خسته نباشید می‌گویند. وقتی یک داور خوب سوت می‌زند ما هم کنار زمین آرامش داریم.

در مجموع تیم داوری خوب کار کرد و توانست به خوبی بازی را ارائه کند و در خیلی از صحنه ها تصمیم درستی گرفت.

وی در خصوص اینکه سایپا در دیدار با داماش و سپیدرود ۴ گل خورد گفت: من قبول دارم که در خط دفاع ضعف داریم چون نفرات مد نظرمان را نتوانستیم جذب کنیم. اکثر بازیکنان ما جوان و آینده دار اما بی تجربه هستند.

ما مجبور هستیم با همین شرایط ادامه بدهیم و اگر دقت کنید تنها بازیکن جدید ما پیمان میری بود. اگر در مورد شرایط تیم سایپا توضیح ندهم بهتر است. در کل تیم ما امروز خوب کار کرد ولی با همه مشکلات دفاعی هم باید با همین شرایط جلو برویم.

سرمربی سایپا در ادامه گفت: شما کاری از دستتان بر می‌آید؟ اگر پولی دارید بدهید تا ما یار بگیریم! بروید و از سازمان لیگ قراردادهای ما را بگیرید که ببینید چگونه قرارداد بستیم. قرارداد بازیکنان ما از ۲ سال پیش کمتر است. به قول قدیمی ها هر چه پول بدهید اش می‌خورید.

من همیشه از جوان ها استفاده کردم و فحش و بد بیراهش را هم شنیده ام ولی همانها ۲ سال بعد ستاره شدند. عادت دارم در شرایط سخت کار کنم و به جای آنکه به مسائل تمرینی تیمم برسم به مسائل حاشیه ای می‌رسم! تیم هایی که طرفدار ندارند باید مدیریت مالی داشته باشند.

با اینکه امروز ورزشگاه پر نبود ولی ما آرزوی یک ستون از طرفداران سپیدرود در ورزشگاه ها را داریم. ما همیشه میهمان هستیم و به میهمانی رفتن عادت داریم.

دایی در خصوص تیم ملی گفت: من در جایگاهی نیستم که در مورد وضعیت تیم ملی و شرایطی پیش رو صحبت کنم.

وی در خصوص گلرهای سایپا گفت: من در این فصل از حامد فلاح زاده استفاده کردم و بارانی هم مصدوم بود و نتوانست کمک کند. ترابی هم خیلی زحمت کشید ولی مجبوریم خودمان را بدون مهدی ترابی جلو ببریم. مطمئن باشید یک ترابی دیگر از سایپا و این تیم متولد می‌شود.

دایی در خصوص مشکلات تیمش گفت: بزرگترین مشکل ما مالی است. ما مثل تیم های بزرگ نمی‌توانیم بازیکن ۲ میلیاردی بگیریم. تیم های دیگر پول دارند و خرج می‌کنند ولی ما نمی توانیم.

بزرگترین مساله ای که به ما ضربه زده مشکلات مالی است. ما هنوز ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان را که کلا ۱۱ میلیارد هم نمی‌شود را پرداخت نکردیم و ۱۰ درصدی که گفتیم از پرداختی ها عقب هستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو هم همیشه نالیدن رو یاد گرفتی

    • بدون نام

      یک بار شد وقتی باختی بگی ما امروز بد بودیم اشتباه مربی بوده طاقت باخت نداری

    • ایرانی

      خب ازخودت مایه بزار.توکه صدقه سرفوتبال مولتی میلیاردرشدی حالاچندتابازیکن واس تیمت بخر.بعداپولتوازشون پس بگیر.

    • یه دوست

      شماره کارتت رو بفرست بیاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج