۸۲۸۶۴۶
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

جهانگیری: انقلاب اسلامی ایران به بلوغ کامل رسیده

معاون اول رئیس جمهور بابیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به بلوغ کامل رسیده است، گفت: انقلاب اسلامی ایران با آرمان‌های امام خمینی و همراهی مردم به پیروزی رسید.

خبرگزاری مهر: اسحاق جهانگیری بعد از ظهر سه شنبه در نشست مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان و هیئت اندیشه ورزان جوان که در سالن شهدای استانداری همدان برگزار شد با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) و تبریک ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی گفت: ۴۰ سالگی در فرهنگ ما نشانه بلوغ و کمال است و انقلاب اسلامی ایران در این ۴۰ سال به بلوغ کامل رسیده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی بعد از این ۴۰ سال پر فراز و نشیب به کمال بالا و بلوغ کامل رسیده است، گفت: انتظار می رود انقلاب اسلامی ایران بیش از گذشته بتواند الهام بخش باشد.

جهانگیری بابیان اینکه آرمان های انقلاب برای نسل جدید نیز که سالهای ستم شاهی را درک نکردند ارزشمند و ستایش آمیز است و امیدواریم بتوانیم اهداف و خواست مردم در انقلاب را بیش از پیش به نتیجه برسانیم، گفت: امروز نیز به دنبال آرمان های انقلاب هستیم و به انقلاب خود و دستاوردهایش افتخار می کنیم.

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه در دوران رژیم ستمشاهی استبداد داخلی به شدت مردم را رنج می‌داد، عنوان کرد: مردم ایران برای استقرار نظام اسلامی و کسب آزادی و استقلال به دنبال انقلاب اسلامی رفتند.

وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران از معدود انقلابهای دنیا است که تمام اقشار برای پیروزی ها آن در رکاب بودند.

جهانگیری با بیان اینکه همه مردم برای پیروزی انقلاب اسلامی ایران تلاش می‌کردند، اضافه کرد: با همراهی مردم یک خواسته عمومی شکل گرفت و نتیجه آن پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود.

معاون اول رئیس جمهور بابیان اینکه باید از گذشته بیاموزیم، در امروز زندگی کنیم و برای آینده بی اندیشیم به ظرفیت های کشور اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران یک حادثه نبود که به تاریخ سپرده شود بلکه یک آغاز جدید در تاریخ و حیات اجتماعی ملت ایران بود و در درون آن انسان و جامعه نو شکل گرفت و برای حاکمیت بر سرنوشت خود تلاش جدیدی آغاز کرد.

وی با بیان اینکه ما مدعی نیستیم آنچه که امروز به آن رسیدیم آزادی کامل است، عنوان کرد: این آزادی نواقصی دارد اما امروز با قاطعیت می توان گفت از کشورهای اطراف ما در خاورمیانه هیچ کشوری آزادی ایران را ندارد.

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه ما مدعی نیستیم استقلالی که به آن رسیده ایم همان آرمانی است که ما برای آن مبارزه کردیم و انقلاب اسلامی به دنبال آن بود، اضافه کرد: بدون تردید استقلال امروز ملت ایران در ابعاد سیاسی، اقتصادی، نظامی و هر بعد دیگر یک استقلال زبانزد است و اداره کشور توسط خودمان انجام می شود.

وی با بیان اینکه ما به دنبال عدالت بودیم، اضافه کرد: نحوه رسیدگی به مناطق دور افتاده کشور خوب است و امروز ایران بزرگترین شبکه گازرسانی دنیا را داراست و به تمام نقاط کشور گازرسانی انجام شده است.

وی با بیان اینکه برای رسیدن کشور به آرمان هایی که به دنبال آن است تلاش‌های بسیاری صورت گرفته است، اضافه کرد: باید از تبعیض ها دور شد کمااینکه در این سالها خیلی تلاش شد تا کشور از تبعیض دور شود و به حق خود برسد.

جهانگیری با بیان اینکه ایران در زمینه های علمی پیشرفت های چشمگیری داشته است و در عرصه پزشکی نیز حرف برای گفتن دارد، اضافه کرد: در حالی که عمل پیوند کبد در تعداد محدود و انگشت شماری از کشورها قابل انجام است در ایران سالانه شمار زیادی از این عمل انجام می شود و تقریبا در همه استان‌های کشور نیز عمل قلب باز انجام شدنی است.

وی گفت: گذشته را با هر معیاری که اندازه بگیریم گذشته با افتخاری است اما با نقطه مطلوب فاصله دارد و باید همه تلاش کنیم تا به این نقطه مطلوب به عنوان هدف برسیم و نا امیدنشویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • م

      یعنی مثل یه میوه ی رسیده, یا قراره از شاخه بیفته یا چیده شده و سپس میل شود.

    • وانک علا خلق عظیم

      شماها مسئولان دولت فقط بلدین شعار بگین خوب حالا به بلوغ رسیده باید وضع اقتصادی مردم هم به بلوغ برسه وزندگی خوب وراحتی دارند نه قرار بود داریم به عهد حجری بر گردیم وملت داره از گرسنگی بدبختی فقر مطلق دست و پنجه نرم میکنن ...

    • بدون نام

      بعد از ۴۰ سال به بلوغی رسیده ایم که مردم باید در صف های طولانی گوشت بایستند. مردم ایران یادتان هست؟؟

    • بدون نام

      آمریکا موشک به فضا میفرسته ما بعد از چهل سال هنوز تو صف گوشت یخ زده هستیم و داریم به چهل سال عقب گردمون افتخار هم میکنیم یواش یواش باید بریم تو غار تو پنجاه سالگی انقلاب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج