۸۲۸۶۶۸
۱۵ نظر
۵۰۰۰
۱۵ نظر
۵۰۰۰
پ

منصوریان: نباید به تیم‌های عربی خندید، باید به خودمان بخندیم

سرمربی تیم ذوب‌آهن می‌گوید در لیگ ایران، بازی‌ها بسیار متوقف می‌شود و این مسئله از زمان بازی کم می‌کند.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی تیم ذوب‌آهن می‌گوید در لیگ ایران، بازی‌ها بسیار متوقف می‌شود و این مسئله از زمان بازی کم می‌کند.

علیرضا منصوریان سرمربی تیم ذوب‌آهن پس از تساوی تیمش برابر نساجی مازندران در هفته شانزدهم لیگ برتر اظهار کرد: پیش بینی‌مان درست از آب درآمد و مثل نفت مسجد سلیمان تیم‌هایی که به اینجا می‌آیند در دفاع مستحکم بازی می‌کنند. ما باید تلاش کنیم تا در دقایق اول به گل برسیم.

در لیگ ما، بازی‌ها بسیار متوقف می‌شود و به همین دلیل زمان فوتبال خیلی کم است. بیشتر زمان ما صرف صحبت کردن با داور می‌شود. فکر می‌کنم یازده دقیقه بازی توقف داشت. به تیمم خسته نباشید می‌گویم.

آن‌ها زحمت کشیدند. با توجه به بازی‌هایی که انجام می‌دهیم، باید به گل برسیم. هفته آینده بازی‌های آسیایی شروع می‌شود و می‌تواند برای ما نقطه عطفی باشد. اما هفته آینده برای ما سخت خواهد بود.

او افزود: در نیم‌فصل نمی‌توانیم خریدهای خوبی داشته باشیم چون دیگر تیم‌ها بازیکنان خوب‌شان را به ما نمی‌دهند. اگر هم بدهند باید یک ستاره از تیم خودمان به آن‌ها داده شود.

ما خلعتبری را در خوش شانس‌ترین‌ زمان به دست آوردیم و آن را هم مدیون مدیر عامل باشگاه هستیم. ادن هرناندز را از دست دادیم، یک بازیکن خارجی دیگر جذب کرده‌ایم و کافیست که این بازیکن در لیگ‌برتر جا بیفتد. نوع خریدمان طوری است که می‌تواند به تیم کمک کند. در تعطیلات نیم‌فصل تلاش کردیم تا به آن هماهنگی‌ های لازم برسیم.

سرمربی ذوب‌آهن درباره داوری بازی گفت: دو شانس در نیمه اول داشتیم و در دقیقه ۳ خطایی در محوطه جریمه رخ داد که نمی‌دانم چرا داور آن‌ را پنالتی نگرفت.

اعتقاد من و مدیر عامل باشگاه این است که باید از داوری حمایت کرد و صبوری به خرج داد. در چند بازی از نیم‌فصل اول ما از عملکرد داوری ضربه خوردیم. داور در این بازی سعی کرد تا خوب سوت بزند. اعتقاد ما این است که به تیم داوری با توجه به هجمه‌هایی که به داوری می‌شود باید احترام گذاشت.

باید کمی صبور باشیم ولی زمانی که فرد سوت دستش است ممکن است این اتفاقات بیفتد. از بد حادثه، جایز الخطا بودن داور به تیم ما می‌خورد. اگر بتوانیم صبوری به خرج دهیم و حمایت لازم را انجام دهیم، داوری شکلش تغییر خواهد کرد. با توجه به اینکه کسی مثل علیرضا فغانی را در سطح جهانی داریم، باز هم می‌توانیم در سطح بین الملل داور معرفی کنیم.

منصوریان ادامه داد: من نمی‌توانم به بازی تیم حریف خرده بگیرم و بخشی از بازی فوتبال است اما از زیبایی فوتبال در غرب آسیا کم می‌کند. این بدعت غلط در غرب آسیا است و در لیگ ما، سوریه، اردن وجود دارد. باید به تیم قطر و فدراسیونش تبریک گفت که این رویه را کنار گذاشتند و وقت تلفی را کاملا رها کرده‌اند.

قطری‌ها متوجه شدند که توقف بازی از زیبایی بازی کم می‌کند اما این مساله هنوز در فوتبال ما وجود دارد. بازیکن وقتی به زمین میافتد دیگر دست داور نیست و داور باید برای سلامتی بازیکن بازی را متوقف کند.

فکر می‌کنم زیر ۴۷ دقیقه فوتبال ما، زمان مفید بازی کردن دارد. این مشکل در لیگ قهرمان آسیا وجود داد که به آن برمی‌خوریم. به هرحال در آن رقابت‌ها سرعت بازی‌ها بسیار بالا است.

سرمربی ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: روزی ما به فوتبال قطر و اعراب می‌خندیدم، الان باید به فوتبال خودمان بخندیم که اینطور وقت‌های بازی را تلف می‌کنیم. البته من به آقای جلالی خرده نمی‌گیرم. او مربی من بوده است. شاید قبل از اینکه با نساجی بیایند. این تاکتیک در تیم بوده است.

منصوریان در پایان گفت:‌ در جلساتی که داشتیم و در نشست هم‌اندیشی داوران و مربیان، اعلام کردیم که بازیکنان اجازه ندارند به داور اعتراض کنند و آن‌ها لمس کنند. تمرکز ما فقط باید به بازی باشد. در این زمینه نیز چند اشتباه از سوی بازیکنان صورت گرفت که به سرعت با علامت‌هایی که دادیم رفع شد.

این اشتباهات در نهایت می‌شود بازی ایران برابر ژاپن. این اتفاقات اگر در تیم ملی می‌افتد یک ریشه دارد و ریشه آن هم لیگ برترمان است. اگر این مسائل را در لیگ خودمان کنترل کرد، در تیم ملی هم یاد می‌گیریم که داور را نباید در این مسائل سرزنش کرد. ما سوت را نمی‌توانیم از داور بگیریم.

تلاشی که با آقای آذری کردیم، هماهنگ کردیم که یکی از داور های خوب اصفهان را که مسلط به قوانین داوری است، هفته‌ای یکی دو بار به باشگاه بیاوریم و قوانین را به ما و بازیکنان گوشزد کند تا تیم ملی اینطور سوپرایز نشود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هانی تاجی

      کچل خان فعلا که عربا باید به فوتبالتون بخندن هم امکاناتشون هم نکات فنی و تاکتیکیشون بهتره، تو هم به فوتبالتون بناز که شده همش پراتب اوت و بکش زیرش،یادت رفت قطر چطور قهرمان شد ?یا یادت رفت چطور شش تاییت کردن ?

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا انقدر به خودمون توهین میکنیم؟
        به هر کی میگی ایرانی رو تعریف کن میگه ۸۰میلیون دزد خوردیم به هم بعدشم هاهاهاهاهاها مخنده!
        فکر نکنم هیچ کشوری اینجوری باشه.

    • بدون نام

      بابا تو این کاره نیستی برو تو همان ساندویچی خودت فلافل درست کن سیب زمینی سرخ کن بهتر است

    • علی

      قول میدم ذوب اهنم مثل استقلال کنی و بری

    • بدون نام

      معمولا ایرانی ها هرچیزی رو که بهدیگران نسبت میدن خودشون بدترش رو انجام میدن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه فقط شما افغانیا خوبید

    • مسعود

      داچ علی! ماکه چند ساله داریم بهت میخندیم، خودت متوجه نیستی!

    • هانی تاجی

      منصوریان با عربا مشکل داری کسگم ?فعلا ک از عربا عقبتری قطرو نگا چطور قهرمان شد ? العینو یادته 6 تا کرد تو پاچت ? پرچم عربا بالاست، ناظر تایید نکردی عدالت نداری

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به خودت زحمت بده متن و بخون داره تعریف میکنه از قطر

    • بدون نام

      درود به شرفت منصوری همیشه در فوتبال ایران اقا بوده ای و هستی

    • هانی تاجی

      تو اصلا مربی نیستی هرجا میری تیمو داغون میکنی

    • کیسه کش

      چطوری فرشینگ چطوری سوت بلبلی چطوری سینوسی

    • بينام

      ما كه خيلى وقته بتو و استقلال ميخنديم ، راستى دلقك بازى هاى كنار زمينت خيلى ما رو ميخندوند ،حيف بازيهاى ذوب پخش مستقيم نيست ديگه كمتر ورج ورجه هاى ميمون وارتو كنار زمين ميبينيم

    • علی

      تاس ماهی خنگ

    • ق

      بهتر است که فوتبال ملی را برای چند سال تعطیل کرد این بودجه های کلان را خرج دیگر اقتصادی کنند متاسفانه بازی کنان ایران سرعت دوندگی را ندارند وتیمی که دوندگی وسرعت ندارد بازنده است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج