۸۲۸۶۷۱
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

فتحی: آمدن فرهاد مجیدی اتفاق خاصی بود

مدیرعامل استقلال می‌گوید جذب چهار بازیکن به تیمش باعث خوشحالی است ولی حضور مجیدی در کادرفنی این تیم یک اتفاق ویژه بوده است.

خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل استقلال می‌گوید جذب چهار بازیکن به تیمش باعث خوشحالی است ولی حضور مجیدی در کادرفنی این تیم یک اتفاق ویژه بوده است.

امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال درباره جذب چهار بازیکن در نقل و انتقالات نیم فصل گفت: ما در نقل و انتقالات نیم فصل بازیکنان جدیدی جذب کردیم.

امید نورافکن، پاتوسی، ایسما و منشا چهار بازیکنی بودند که برای حضور پر قدرت در نیم فصل دوم و بازی‌های آسیایی با نظر سر مربیمان به جمع ما اضافه شدند.

ما در نیم فصل اول تیم خوبی داشتیم ولی الان تقویت شده ایم و امیدوارم بتوانیم با قدرت بیشتر در بازی‌های پیش روی ظاهر شویم و باعث خوشحالی و رضایت هوادارانمان شویم که همواره حامی تیم محبوب خود بوده‌ و مالک اصلی باشگاه هستند.

وی افزود: این بازیکنان که به جمع استقلالی‌ها اضافه شده‌اند، هرکدام یک اتفاق خوب برای استقلال به شمار می‌روند و بازیکنان کاربلد و امتحان پس داده‌‌ای هستند.

با این‌حال فکر می‌کنم اضافه شدن فرهاد مجیدی به عنوان مربی یک خبر خاص و ویژه برای استقلالی ها بود. بازیکن ارزنده‌ای که سال‌ها برای استقلال زحمت کشیده و گل‌های فراموش نشدنی‌ای برای این تیم به ثمر رسانده است.

مدیرعامل استقلال اضافه کرد: او بالاترین مدرک مربی‌گری را از یوفا گرفته و می‌تواند به استقلال کمک کند. فرهاد مجیدی می‌تواند سال ها منشا خیر و خدمات زیادی برای استقلال باشد.

ضمن این که مربیگری خود را با آقای شفر که سرمربی بزرگ، باتجربه و کارنامه داری است، شروع کرده و می‌تواند از تجربیات و دانش ایشان استفاده کند. حضور فرهاد را به فال نیک می‌گیریم، او الان به خانه خودش برگشته و می‌تواند در آینده از مربیان صاحب نام فوتبال ایران شود.

امیرحسین فتحی در پایان درباره شرایط آبی‌های پایتخت افزود: استقلال به خوبی در تعطیلات تمرین کرد و خوشبختانه از شرایط مطلوبی بهره میبریم. بازیکنان خوب و کادر فنی باتجربه و پرتلاشی داریم و امیدوارم حضور قدرتمندانه‌ای در لیگ قهرمانان آسیا و نیم فصل دوم لیگ برتر داشته باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کچل

    • بدون نام

      بله استقلال به فنا میرود کل کل با شفر با رحمتی

    • امجدی

      جناب فتحی عزیز با تشکر از زحمات بزرگ شما ب استقلال آبی
      آنچه موجب نگرانی هواداران آبی مورد پالوسی هستش ک وضعیت نا معلومی دارد لطفا اطلاع جامعی در مورد پالوسی ب هواداران اعلام کنید ک از نگرانی خارج بشوند آیا مشکل کارت بازی و تاییدیه کشور آفریقایی کی اعلام میشود
      با انتخاب این سه بازیکن و طارق همام داربوش شجاعیان
      الله یار و مهدی قائدی شکی وجود ندارد اگر تیم ملی مقامی نیاورد بی شک استقلال بامید خدا امسال قهرمان آسیا خواهد شد
      حضور فرهاد مجیدی خود یک سند شش دانگ قهرمانی ایران وآسیا هست فرهاد خیلی خوش آمدی آینده استقلال تو هستی و برای سالها نیم کت تیم را بیمه کردی
      تشکر از جناب فتحی هیئت مدیره و تمامی استقلالی های جهان

      پاسخ ها

      • امیر حسین فتحی

        با عرض سلام و ادب و احترام خدمت شما هوادار عزیز و متعصب.
        در رابطه با سوالتون باید خدمت شما هوادار عزیز عرض کنم که وضعیت این بازیکن مانند بازیکنان خارجی سابق باشگاه مشخص است.ایشان بعد از انجام معاینات پزشکی وشرکت در تمرینات در بازی دوم یا سوم مصدوم می شوند و بعد از من خاک تو سر کچل شکایت می کنند.بد باشگاه پولشو نداره بده و ما از لیگ آسیا طبق معمول حذف خواهیم شد.
        امیدوارم با صبر ایوب خود ما را در ترکاندن هر چه بیشتر تیم محبوبتون یاری فرمایید.
        ...سوال دیگه ای بود در خدمتتون هستیم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج