۸۲۸۶۷۲
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

دشتی: چهل ساله شدن انقلاب موجب عصبانیت دشمن شده

مسؤول دفاتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان بوشهر گفت: چهل‌ساله شدن انقلاب اسلامی موجب عصبانیت دشمنان و بدخواهان نظام و اسلام شده است.

خبرگزاری فارس: عباس دشتی امروز در آیین بزرگداشت دهه مبارک فجر در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: دشمنان انقلاب در سال‌های اخیر با فشارهای اقتصادی و توطئه‌های سیاسی تلاش کردند تا ملت ایران شاهد چهل‌سالگی انقلاب نباشند.

مسؤول دفاتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان بوشهر ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در جمع رئیس، معاونین، مدیران، اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: با وجود همه تلاش‌ها و توطئه‌های معاندان نظام، انقلاب اسلامی چهل‌ساله و دشمنان این ملت دوباره رسواشده‌اند و انقلاب اسلامی در حالی چهل‌ساله شد که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز یک قدرت مطلق منطقه‌ای است.

وی تصریح کرد: امروز جوانان مستعد و دانشمند ایران اسلامی با بهره‌گیری از توان خود توانسته‌اند در بسیاری از امور مهم و راهبردی کشور به خودکفایی دست پیدا کنند.

دشتی افزود: ملت بزرگ ایران با تکیه‌بر شعار ما می‌توانیم که امام راحل (ره) به این ملت هدیه داد توانست تحریم‌های دشمنان را خنثی کند و یک کشور مقتدر و تعیین‌کننده در منطقه و جهان باشد که همه سیاست‌های نظام سلطه در سراسر جهان را با چالش جدی مواجه سازد.

مسؤول دفاتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان بوشهر اظهار داشت: دشمنانی که می‌گفتند نمی‌گذاریم جشن چهل‌سالگی انقلاب برگزار شود امسال خواهند دید که مردم ما با حضور آگاهانه و پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، دنیا را مات و مبهوت خواهند کرد و بار دیگر مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و معاندان نظام خواهند زد.

دشتی خاطرنشان کرد: ما دانشگاهیان با تمام قدرت و ظرفیت در مراسم یوم‌الله ۲۲ بهمن شرکت کرده و با آرمان‌های شهدای انقلاب، امام راحل (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری تجدید بیعت خواهیم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کدام دشمن
      خارجی یا داخلی؟

    • ali

      حتما دشمن مردم هست که از تورم فقرو بیچارگی ناراحت هستند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج