۸۲۸۶۹۱
۱۰ نظر
۵۰۰۲
۱۰ نظر
۵۰۰۲
پ

شرایط عجیب مهدی طارمی در الغرافه

شایعاتی که مربوط به جدایی مهدی طارمی از الغرافه سر زبان‌هاست در مرز بین صحت و نادرستی باقی مانده‌‍اند.

ورزش سه: از یک سو طارمی بعد از حذف تیم ملی و بازگشت به قطر همچنان با الغرافه مشغول به تمرین است و از طرف دیگر یک تیم بهتر در فوتبال قهرمان آسیا به دنبال جذب اوست.

طارمی تا پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا پیشنهاد جدی پرسپولیس را پیش روی خود می‌دید اما او برای بازگشت تعمل کرد تا خود را در جام ملت‌های آسیا محک بزند.

او در این تورنمنت با درخشش برابر یمن آغاز کرد اما در شرایطی که شاید باید بیشتر مورد استفاده قرار می‌گرفت با اخطار عجیبی که بعد از ورود به عنوان بازیکن تعویضی در دیدار مقابل عراق دریافت کرد، نمایش عالی‌اش مقابل چین را با محرومیت از دیدار برابر ژاپن عوض کرد.

طارمی که بازی مقابل ژاپن را از روی سکو تماشا می‌کرد، شاید می‌توانست مهره اصلی و تاثیرگذاری برای ایران در این مسابقه باشد، اما بدشانسی دوطرفه کارلوس کی‌روش و خود او باعث شد این مهاجم بوشهری با عینک گرد روشنفکری‌اش فقط نظاره‌گر حذف تیم ملی باشد در حالی که او با قدرت بدنی، استارت‌های انفجاری و لول خاص بدن روی توپ باعث آزار هر مدافعی در سطح آسیاست.

در نهایت آخرین فعالیت طارمی در جام ملت‌ها به گفتگوهای او در میکسدزون با خبرنگاران برمی‌گردد؛ جایی که همه از او درباره مقصد آینده‌اش می‌پرسیدند و البته پاسخی روشن وجود نداشت چرا که طارمی با همان لحن خاص خود به آنها یادآور می‌شد که برای حضور در جایی که متناسب با استعدادش باشد قبل از هر چیز به یک پیشنهاد نیاز دارد. پیشنهادی که هنوز از جیب هیچ باشگاه قابل تاملی خارج نشده تا با دی اچ ال به دفتر الغرافه پست شود.

او در این روزها در قطر مشغول تمرین است. فصل نقل و انتقالات لیگ ستارگان قطر در زمستان به اتمام رسیده و او تنها در شرایطی قادر به جابجایی است که فسخ خود را از الغرافه گرفته باشد.

این موضوع هنوز بر کسی روشن نیست اما چه بسا در همین زمستان جابجایی او صورت بگیرد و مهدی در تیمی قوی‌تر به کار ادامه دهد. از آنجایی که فوتبال قطر بعد از قهرمانی در جام ملت‌های آسیا توجهات بیشتری را به خود جلب کرده، این تغییر می‌تواند کمکی به یک انتقال مهم و بزرگ در تابستان باشد.

اگر جام ملت‌ها آنطور که باید پیش می‌رفت امروز شرایط طارمی هم متفاوت بود اما فعلا زمان آرزوهای حداکثری نیست، باید صبر کرد تا پایان این فصل. جایی که شاید فوتبال تصمیم بگیرد بالاخره به این ستاره با استعداد فوتبال ایران پاداشی در حد جایی که باید باشد هدیه کند.

برای شنیدن اخبار جدید در مورد مهدی طارمی همچنان باید منتظر باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حتما یه خیریتی توشه

    • امجدی

      تمامی تیم ملی ب اندازه بهداد سلیمی برای ایران افتخار نیاورد سلیمی جند بار پرچم ایران را ب اهتزاز در آورد آقایان طارمی انصاری و آزمون و مابقی تیم ملی فوتبال ایران شما کجا افتخار آوردید در سطح باشگاه و ملی کجا افتخار آوردید سلیمی در المپیک و جهانی مدال آورد شما چکار کردید
      آقای بهداد سلیمی و آقایان دیگر کشتی گیران وزنه برداران تکواندوکاران همه شما مدال آو ان گل سرسبد ورزش ایران هستید بشما افتخار میکنیم سپند رحمان معلول تو افتخار ما هستی ن شما فوتبالیست بی خاصیت چکار کردید کدام جام ذا آوردید لیاقت شما بهتر از این نیست ک مورد انتقاد و سرزنش مردم باشید لطفا خفه و ساکت شوید تا بیشتر از این مورد بی احترامی نشوید

    • تاااااجیممݥ

      خیریتی تووووش بوووده

    • بینام

      برو به جهنم دزد کثیف یک میلیارد و دویست میلیون تومان دزد کثیف تر از خودت هدایتی بت چسبید

      پاسخ ها

      • حسن ابلیس

        واضح حرف بزن لطفا

    • سید کاظم از نرجه

      طارمی فرزند پرسپولیس هستش باید برگرده خونش از هواداران درخواست دارم یکم متوازع باشن گول کیسه کشهای حقیر رو نخورن هر جونی تو زندگیش اشتباه میکنه این اشتباه کرده الانم پشیمونه یادتو نرود اسمه طارمی لرزه به اندام چلاختور و کیسه حقیر و شعله زرد میندازه قاتل تیمهای بزرگه

      پاسخ ها

      • رها پرسپولیسی

        دمت گرم

    • مهدی

      امیدوارم برگرده پرسپولیس

    • بدون نام

      امیداریم برگرده پرسپولیس من که به عنوان یه هوادار دیگه ازش ناراحت نیستم

    • مازیار طهماسب نیا

      آقا همگی دیدید ؛ همان گونه که فرمودید ، جدایی مهدی طارمی ؛ از باشگاه الغرافه شایعه ای بیش نبود.

      مهدی ماند و البته دیروز هم بازی کرد و حتی گل دوم تیمش به ذوب آهن را ؛ خود وی به ثمر رسانید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج