۸۲۸۷۲۸
۱۱ نظر
۵۰۰۵
۱۱ نظر
۵۰۰۵
پ

اعلام جزئیات افزایش تعرفه برق پس از ابلاغ رسمی

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان تهران گفت: تاکنون مصوبه‌ای برای افزایش تعرفه مشترکان پرمصرف تهرانی به ما ابلاغ نشده است اما پس از ابلاغ، جزئیات اجرای طرح را به‌طور کامل برای مشترکان تشریح خواهیم کرد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل شرکت توزیع برق استان تهران گفت: تاکنون مصوبه‌ای برای افزایش تعرفه مشترکان پرمصرف تهرانی به ما ابلاغ نشده است اما پس از ابلاغ، جزئیات اجرای طرح را به‌طور کامل برای مشترکان تشریح خواهیم کرد.

حسین صبوری در گفت‌وگویی با بیان این‌که یکی از پروژه‌هایی که به‌عنوان پروژه جهادی در سال ۱۳۹۲ مطرح شد، طرح کاهش تلفات بود، اظهار کرد: در سال ۱۳۸۷، میزان تلفات بخش توزیع شبکه برق تهران، معادل ۱۲.۱ درصد بود اما با تلاش‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته، این عدد اکنون به ۶.۴ درصد کاهش یافته است.

وی، افزود: بی‌شک اجرای این طرح در حوزه‌های صرفه‌جویی سوخت، رعایت مسائل زیست‌محیطی و ارتقای بهره‌وری تأثیرات بسیار مثبتی داشته است؛ به همین دلیل نیز برنامه‌ریزی شده تا جایی که امکان دارد میزان تلفات شبکه برق تهران را به‌حداقل برسانیم.

نوسازی ۱۰ درصد شبکه برق تهران در هر سال

او، با اشاره به فرسودگی بخشی از تجهیزات شبکه برق تهران، ابراز کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، در هر سال باید ۱۰ درصد شبکه را نوسازی و بازسازی کنیم که امسال ۲۵۰ کیلومتر شبکه و ۱۰۰ دستگاه پست بازسازی و بهینه‌سازی شد.

روز گذشته نیز همایون حائری - معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی - به ایسنا گفت: تعرفه مشترکان پرمصرف برق، به‌صورت پلکانی افزایش خواهد یافت؛ به‌گونه‌ای که در مرحله اول، ٥٠ درصد و در مرحله دوم، ٥٠ درصد دیگر افزایش می‌یابد.

وی، درباره جزئیات افزایش تعرفه برق مشترکان پرمصرف، اظهار کرد: سازوکاری را در پیش گرفته‌ایم که تعرفه برق برای ١٥ درصد مشترکان، یعنی مشترکان پرمصرف با هدف هدایت این مشترکان به دسته مشترکان کم مصرف افزایش یابد. اگر مشترکان پرمصرف در میزان مصرف خود مدیریت داشته باشند، هیچ افزایش قیمتی برای آن‌ها صورت نخواهد گرفت اما اگر این اتفاق نیفتد، تعرفه برق به‌صورت پلکانی برای این دسته از مشترکان افزایش می‌یابد.

به گفته معاون وزیر نیرو، تغییر تعرفه مشترکان پرمصرف به زودی ابلاغ خواهد شد و در شرکت توزیع استان تهران، آمادگی لازم وجود دارد که به محض اعلام شدن این مصوبه اطلاع‌رسانی کافی صورت بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ادمین جان عوض اینکه مظالب پیشنهادی واختصاصی برداری روز به روز برتعدادش افزوده میشه چه قدر که شما برای حرف کاربر احترام قایلین

    • بدون نام

      بجای اینکه برق و گاز مفت و مجانی بدید یه عراق بدین به خومون و ارزانتر خدا لعنتتون کنه

    • بدون نام

      حق این ملت فهیییییییییییم همینه.... تا هر جا که جا داره این ملت فهیییییییییییم رو تو تنگنا قرار بدین! چون واقعا حقشونه.

    • بدون نام

      واقعا به کجا میرویم فقط همیشه کاسه گدائی دست دولتمردان است

    • بدون نام

      اقای باهنر چند هفته پیش در خصوص برق رایگان که در اول انقلاب اسلامی مطرح بود صحبت کردند امیدوارم برای قشر فقیر اجرایی گردد .

    • بدون نام

      کاهش تلفات شبکه از ۱۲ به ۶ یک شبه و بروی کاغذ انجام میشه کی به کیه ! تاریکیه! به جای ساخت یک نیروگاه از ورود کولرهای گازی بی کیفیت جلوگیری کنید ، به جای ساخت یک نیروگاه کولرهای گازی ۴۰ ساله رو از رده خارج کنید ، به جای ساخت یک نیروگاه اضافی بهره وری در نیروگاهها را افزایش دهید به جای ساخت یک.....

    • بدون نام

      اینم میکشید بالا تاز دارید گوش زد میکنید

    • بدون نام

      هر سال داستان اینه که میگن هیچ چی افزایش پیدا نمیکنه ولی بعدا همه چی زیاد میشه!

    • محمدرضا بختیار

      واقعا در کجای جهان تعرفه برق هر ماه به بهانه های واهی افزایش دارد لعنت خدا بر ظالمین و جابرین که یک اشتراک برق هزار درصدد افزایش یافته است مسئولین حساب سر انگشتی اگر بلد باشند به نتیجه می رسند در آمد برق بیشتر از نفت است یک عده آدم بیسواد هم در مجلس که قبض برق نمی دهند شده اند دایه مهربانتر از مادر!!!

    • shinto

      وقت انتقام اه مردم میرسه

    • بدون نام

      تنها تحریم کار آمریکا نیست ولا دولت هم داره ملتو تحریم میکنه ایجور که پیداست!؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج