۸۲۸۷۵۵
۲۹۱ نظر
۵۰۰۲
۲۹۱ نظر
۵۰۰۲
پ

ترامپ: از رژیمی که فریاد مرگ بر آمریکا سر می‌دهد، چشم برنخواهیم داشت!

ترامپ کشور در دومین سخنرانی سالانه خود در کنگره آمریکا گفت: از پاییز، سرسخت ترین تحریم ها را علیه ایران تحمیل کردیم. از رژیمی که فریاد مرگ بر آمریکا سر می دهد و ملت یهود را به نسل کشی تهدید می کند، چشم برنخواهیم داشت.

خبرگزاری ایرنا: دونالد ترامپ در دومین سخنرانی سالانه خود در کنگره آمریکا به تشریح شرایط آمریکا پرداخت.

رئیس جمهوری آمریکا با یادآوری شروع به کار کنگره جدید این کشور، افزود: برای نیل به موفقیت های تاریخی برای تمام آمریکایی ها آماده همکاری با شما هستم.

ترامپ ادامه داد: میلیون ها نفر امشب ما را نگاه می کنند و امیدوارند که امور را نه به عنوان دو حزب بلکه به عنوان یک کشور اداره کنیم. امشب برنامه کاری ارائه می دهم که مربوط به جمهوریخواهان یا دمکرات ها نیست بلکه مربوط به ملت آمریکا است.

ترامپ: از رژیمی که فریاد مرگ بر آمریکا سر می‌دهد، چشم برنخواهیم داشت!

وی اضافه کرد: ما وعده کرده بودیم که از مشاغل حفاظت کنیم، تجارت منصفانه برای کارگران آمریکایی داشته باشیم، زیر ساخت ها را بهبود بخشیم و قیمت مراقبت های بهداشتی را کاهش دهیم. یک نظام مهاجرتی را ایجاد کنیم که ایمن، عالی، مدرن و امن باشد.

رئیس جمهوری آمریکا با تاکید بر اینکه سیاست خارجی می خواهیم که منافع آمریکا را در اولویت قرار دهد، گفت: فرصت های تازه ای در سیاست آمریکا وجود دارد اگر فقط به اتفاق یکدیگر این شجاعت را پیش ببریم. پیروزی فقط این نیست که در حزب برنده شویم بلکه این است که برای کشورمان پیروز شویم.

ترامپ افزود: امسال فضانوردان با موشک های آمریکایی به فضا بازخواهند گشت. در قرن بیستم، آمریکا آزادی و علوم را تغییر داد و طبقه متوسط را مشخص کرد و اگر نگاه کنید هیچ کشوری در دنیا قادر به رقابت با آمریکا نیست. حالا باید جسورانه وارد فصل بعدی شویم و یک معیار تازه زندگی برای قرن بیست و یکم خلق کنیم.

وی با بیان اینکه طبقه متوسط باید بزرگتر و کامیاب تر شود، ادامه داد: ما باید سیاست بازی های انتقام جویانه را رد کنیم و ظرفیت های بی انتهای همکاری و سازش و منافع عمومی مشترک را در آغوش بگیریم. به اتفاق هم می توانیم دهه ها بن بست سیاسی را در هم بشکافیم.

رئیس جمهوری آمریکا اضافه کرد: به اتفاق هم می توان شکاف های کهن را برطرف سازیم، زخم های کهنه را التیام بخشیم، ائتلاف های جدید بسازیم و قفل وعده و وعیده آینده فوق العاده آمریکا را باز کنیم. این تصمیم بر عهده ما است. ما باید بین عظمت یا اشکال، بین نتایج یا مقاومت، بینش یا انتقام، پیشرفت باورنکردنی یا تخریب بدون دلیل انتخاب کنیم. من از شما می خواهم عظمت را انتخاب کنید.

ترامپ به دستاوردهای 2 سال دولت خود اشاره کرد و گفت: در این دو سال توانستیم با مسایلی مقابله کنیم که رهبران دو حزب ما طی سال ها نادیده انگاشته بودند. ما 5.3 میلیون شغل جدید خلق کردیم، 600 هزار شغل در کارخانه ها ایجاد کردیم. می گفتند امکان ندارد اما حقیقت این است که تازه کار را آغاز کرده ایم.وی افزود: دستمزد کارگران بسیار سریع افزایش می یابد و پنج میلیون آمریکایی به کوپن برای تامین غذایی بی نیاز شده اند. اقتصاد آمریکا 2 برابر رشد داشته است و به ما به عنوان داغ ترین اقتصاد در هرجایی در جهان نگاه می کنند.

رئیس جمهوری آمریکا ادامه داد: هیچ اقتصاد دیگری حتی به ما نزدیک هم نیست. میزان بیکاری در کم ترین سطح در طی یک قرن گذشته رسیده است. آمریکایی های آفریقایی تبار، اسپانیایی تبار و آسیایی تبارها کم ترین حد بیکاری را در تاریخ ثبت شده آمریکا دارند. میزان بیکاری برای آمریکایی های معلول هم به پایین ترین سطح رسیده است.

ترامپ اضافه کرد: ما کاهش مقررات و مالیات را برای خانواده ها تصویب کردیم و مزایای داشتن کودک را افزایش دادیم. مالیات مرگ را روی اماکن کسب و کار کوچک و مزارع از بین بردیم. مقررات ثبت نام در برنامه های مراقبت های پزشکی اوباما را برچیدیم و اجازه دادیم بیماران رو به مرگ به مراقبت های لازم دسترسی داشته باشند.

وی با بیان اینکه دولت من مقررات زیادی را در دوره ای بسیار کوتاه قطع کرد، اظهار کرد: شرکت های زیادی به لطف کاهش تاریخی مقررات و مالیات به کشور باز می گردند و انقلابی را در زمینه انرژی آمریکا هم به راه انداختیم. آمریکا اکنون تولید کننده شماره یک نفت و گاز طبیعی در جهان است.

وی با بیان اینکه یک معجزه اقتصادی در حال رخ دادن است، ادامه داد: تنها چیزی که می تواند آن را متوقف کند، جنگ های احمقانه، سیاست بازی و تحقیقات حزبی مسخره است. اگر قرار باشد صلح و قانون گذاری باشد، نمی تواند جنگ و تحقیقات وجود داشته باشد. این شیوه کارساز نیست.

رئیس جمهوری آمریکا با تاکید بر اینکه باید در کشور متحد باشیم تا بر دشمنان خود در خارج غلبه کنیم، اضافه کرد: با تایید 300 نامزد واجد شرایط مسئولیت که در سنا گیر کرده است، می تواند فصل تازه همکاری باشد. سنا در رسیدگی به این نامزدهای پیشنهادی ناکام بوده است که منصفانه نیست.

ترامپ با تاکید بر اینکه مهاجران قانونی جامعه ما را مستحکم می کنند، ادامه داد: امشب از شما درخواست می کنم که از این مساله دفاع کنید. مرز جنوبی بسیار خطرناک است. ثروتمندان خواستار مرزهای باز هستند در حالی که خودشان و زندگی شان پشت دیوارها و محافظان امنیتی است.

وی اضافه کرد: آمریکایی های شاغل باید تاوان مهاجران غیرقانونی را بپردازند. مشاغل را از دست می دهند، جرم و جنایات افزوده می شود و شبکه اجتماعی از بین رفته ایجاد می کنند. اغماض برای مهاجرت غیرقانونی همدردی نیست، قساوت است.

ترامپ با تاکید بر اینکه «من دیوار مرز مکزیک را خواهم ساخت»، افزود: ده ها هزار آمریکایی بی گناه توسط مواد مخدری که از مرزهای ما می گذرند، کشته می شوند. دار و دسته وحشی موسوم به ام اس 13 در 20 ایالت آمریکا فعال است و همه آنها تقریبا از طریق مرز جنوبی ما آمدند.

رئیس جمهوری آمریکا درباره تجارت با چین و اعمال تعرفه بر کالاهای وارداتی آن کشور هم اظهار کرد: به چین می فهمانیم که سال های هدف گرفتن صنایع ما، ربودن مالکیت های معنوی و سرقت ثروت و شغل آمریکایی ها به سر آمده است.

وی با اشاره به مساله پیمان موشک های هسته ای میان برد با روسیه، اضافه کرد: ما کاملا مفاد این پیمان را رعایت کردیم، روسیه به دفعات شرایط آن را نقض کرد. به همین دلیل اعلام کردم ایالات متحده به طور رسمی از این موافقت نامه خارج می شود.

رئیس جمهوری آمریکا یادآور شد: شاید گزینه دیگری نداشتیم. شاید بتوانیم بر سر توافق دیگری مذاکره کنیم و چین و دیگران را هم اضافه کنیم؛ شاید هم نتوانیم.

ترامپ با بیان اینکه به تلاش تاریخی خود برای صلح در شبه جزیره کره ادامه می دهیم، گفت: گروگان های ما بازگشته اند، آزمایش های موشکی متوقف شده و پرتاب موشکی در 15 ماه گذشته انجام نشده است. اگر به عنوان رئیس جمهوری آمریکا انتخاب نشده بودم به نظرم در یک جنگ عمده با کره شمالی بودیم.

وی افزود: کار زیادی برای انجام باقی مانده است اما رابطه من با کیم جونگ اون رهبر کره شمالی بسیار نیک است. کیم و من در 27 و 28 فوریه در ویتنام ملاقات خواهیم کرد.

رئیس جمهوری آمریکا به بحران ونزوئلا اشاره کرد و گفت: دو هفته پیش آمریکا دولت مشروع ونزوئلا و خوان گوایدو رئیس جمهوری جدید آن را به رسمیت شناخت. ما در کنار مردم ونزوئلا برای دستیابی به آزادی می ایستیم. قساوت رژیم مادورو و سیاست های سوسیالیستی او این کشور را از ثروتمندترین به کشوری که گرفتار فقر و ناامیدی است، تبدیل کرده است.

وی با بیان اینکه با متحدان خود برای از بین بردن بقایای داعش همکاری می کنیم، گفت: زمان آن است که به مبارزان شجاع خود در سوریه خوشامد گرمی بگوییم.

رئیس جمهوری آمریکا با تاکید بر اینکه دوست و دشمن نباید درباره اراده کشورش برای دفاع از مردم خود تردید کند، گفت: دولت من اقدامی مصممانه برای مقابله با کشور نخست حامی تروریست در جهان انجام داده است.

ترامپ این کشور را «رژیم رادیکال ایران» یاد کرد و افزود اینها فعالیت های بدخواهانه دارند و برای اینکه مطمئن شوند که آنچه که او «دیکتاتوری فاسد» لقب داد هرگز به تسلیحات هسته ای دست نیابند، آمریکا را از توافق فاجعه بار هسته ای ایران خارج کرده است.

وی ادامه داد: از پاییز، سرسخت ترین تحریم ها را علیه ایران تحمیل کردیم. از رژیمی که فریاد مرگ بر آمریکا سر می دهد و ملت یهود را به نسل کشی تهدید می کند، چشم برنخواهیم داشت.

رئیس جمهوری آمریکا با بیان اینکه هرگز نباید سم کشنده یهودی ستیزی را نادیده بگیریم، اضافه کرد: باید با یک صدای واحد با این نفرت در هرجایی که اتفاق می افتد، مقابله کنیم. در همین ماه پیش 11 آمریکایی یهودی در یک حمله یهودی ستیزانه در کنیسه پیتسبورگ به قتل رسیدند.

وی در پایان این سخنان، بار دیگر خواستار وحدت برای آنچه که پیشرفت آمریکا تحت عنایات خداوند خواند، شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مرگ بر آمریکا

      پاسخ ها

      • آنچه برای خودت نمی پسندی برای دیگران هم مپسند

        حق با ترامپ هست اگه هر کشوری چهل سال هر هفته جمع بشن مرگ بر ایران میگفتن تا الان دخل اون کشورو در آورده بودیم بازم تحمل آمریکایییها خوب بود

      • سلطان

        خوش به حالت عقل نداری راحتی

      • ایران سوخته

        ی ایرانی از ی ژاپنی پرسید آمریکا به کشور شما بمب اتمی زده ولی هیچوقت مرگ بر آمریکا نگفتید ژاپنی گفت کسانی مرگ میگن که کاری از دستشون بر نمیاد ولی همینکه تلفن پانا سونیک ژاپن دست رییس حمهورآمریکاست این یعنی تو دهنی

      • بدون نام

        والا ترامپ حق داره ...به جایی رسیدیم که باید از ایرانی بودن خودمون شرم کنیم

      • بدون نام

        کاش فقط اینها و مسئولین اجازه ورود به امریکا و اروپا رو نداشتند

        نه افرادی مثل ما

      • بدون نام

        آخه خود این احمق دیوانه که دروغگوی بزرگی است حرفهای قبلی خودش رو هم که بارها اعلام کرده بود داعش را آمریکایی ها بوجود آوردند را نفی کرد ، آمریکایی ها که بزرگترین حامی و ایجاد کننده تروریست در دنیا هستند خیلی مسخره و احمقانه است که ایران رو حامی تروریست می دانند ، این احمق نبردهای فرزندان ایران زمین با داعشی های جنایتکار را که خودشون و صحیونیستها پرورش دادند را به حساب سربازان آمریکایی میذاره ، در نظرسنجی آخر که هفته قبل در آمریکا انجام گرفته بیش از 70 درصد آمریکایی ها ترامپ را دروغگوترین رئیس جمهور تاریخ آمریکا اعلام کردند ، دروغگوی بزرگ و دیوانه آمریکایی قطعا دور بعدی در انتخابات آمریکا با رای نگرفتن از مردم رسوا خواهد شد و چقدر احمق هستند بعضی ازوطن فروشان داخلی که فریب دروغ های این احمق و نادان را خورده اند خدا شفاتون بده

      • ‌‌‌‌ ( شب دراز است قلندر بیدار )

        ترامپ جان کی به ایران تشریف میآورید مدیریت تو منو کشته ،
        خواستی بیایی بگو خودم برای تو اسنپ بگیرم یادت نره بای بای

      • بدون نام

        مرگ بر آمريكاي جنايتكارررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
        تا خون در رگ ماست فرياد ميزنيم مرگ بر آمريكا

      • بدون نام

        مرگ بر امریکا

      • بدون نام

        درود بر ترامپ

      • بدون نام

        کاش یکم درباره ژاپن مطالعه داشته باشی! اولا تلفن میز رئیس جمهور امریکا پاناسونیک نیست ثانیا ژاپن حق داشتن ارتش رو نداره و باید امریکایی ها بیان و کشورو حفظ کنن هزینه اش هم با ژاپنه ثالثا مردم ژاپن ناموسشون از دست امریکایی ها در امان نیست... حتما یه مطالعه ای داشته باش

      • بدون نام

        خیلی راحت میشه به چرندیات این احمق دیوانه دروغگو پاسخ داد ، آمریکایی ها در کدام کشور دنیا پس از وارد شدن به اونجا امنیت و آسایش و پیشرفت آوردند ؟؟؟؟ بیش از 20 سال ازحضورشون در افغانستان می گذره بجز کشتار و بمب و انفجار مردم اونجا چه چیزی نصیبشون شده ؟؟؟در عراق هم همینطور ، میلیونها نفر از مردم این دوکشور با ورود سربازان آمریکایی جان خودشون رو از دست دادند ، فقط تنها ثمره حضورشون در کشورهایی که حضور دارند غارت اون کشورهاست وخبری از امنیت و پیشرفت و رفاه در اونجا دیده نمیشه ، با عقل و تفکر به سخنان باید به سخنان این احمق دیوانه که با تحریمهاش مردم ایران رو هدف گرفت نگاه کرد ، فریب حرفهای این گرگ رو که دستهایش رو حنا گرفته نخورید

      • بدون نام

        چشم از روتون برنمیداره تو سخنرانی هاش همش تحقیرتون میکنه برای همین سه کلمه

      • بدون نام

        از رو برو دیگه ابرو همه مارو هم بردین هشت صبح پاشدی صورت نشسته مرگ بر میگی

      • بدون نام

        خپل موقرمز احمق;توسگ کی باشی که بخواهی چشم برداری یاچشم برنداری؟چشماتو ازحدقه بیرون میاریم یانکی ، هنوز انتقام انفجارهواپیمای مسافربری وانتقام صدها جنایتتون پیش مامحفوظ هست تابه موقعش

      • بدون نام

        ترامپ درست میگه یهو یه موشک رو میزنه همه پودر میشین

      • بدون نام

        ايران سوخته براي همينه مردم ژاپن سر اينكه يه دختر ژاپني توسط نظامي آمريكايي مورد تجاوز قرار گرفته بود تظاهرات كردن؟گفتن ژاپن نميتونه محاكمه كنه طرف بايد بره آمريكا محاكمه شه !يعني همون كاپيتولاسيون قديم ما
        هرگز آرزو ندارم كشورم مثله ژاپن بشه من ايرانم رو با اقتدار دوست دارم ولو فقير

      • بدون نام

        مرگ بر آمریکا

      • بدون نام

        ترامپ گفت از ایرن چشم بر نمیداریم تیترات همه مغرضانست

      • بدون نام

        رهبر تا هر مقع امر کنه ما هم گوشمیدیم. مرگ بر آمریکا

      • بدون نام

        ترامپ یه شومنه داره برای ابله هایی که بهش رای دادند دلبری میکنه:) البته ابلهینی هم هستند در دیگر کشورها که واله و شیداش شدند.در این عشق بمیرید:)))

      • سید صادق

        ترامپ اینقدر خرفته که نمی تونه درک کنه با تحریم ها داره طبقه غرب گرای ایران رو تضعیف میکنه.وگرنه ما که در راهپیماییها شرکت می کنیم همیشه فقیر بودیم و هستیم:)

      • سید صادق

        به درود فرستادن بر ترامپ و آمریکا در مجازی مشغول باشید.شما بیشمارید:))

      • سعید

        سانسورچی که از ۶ تا کامنت یکیشو میزاره .

      • بدون نام

        مرگ برخودت کثافت پسرت امریکا بی ادب

      • لیلی

        بر خودت

      • بدون نام

        یه خبر از بچه هات تو امریکا بگیر بعد بهشون فحش الکی بده

      • hassan.h

        All option on the tableعبارت
        خیلی با شعار "مرگ بر آمریکا "فاصله مفهومی ندارد
        "همه گزینه ها روی میز است" از جمله جنگ و مرگ
        آمریکا با خروج از برجام نشان داد که تمایلی به مصالحه عادلانه با ایران ندارد اکنون ایرانی ها دو راه دارند 1- تسلیم 2- مقاومت
        دولت و همه جناح های سیاسی به جز بعضی افراطیون لیبرال مقاومت را تایید کرده اند
        ایران در پارلمانش نماینده یهودی دارد ایران یهود ستیز نیست مخالفت با اسرائیل یهود ستیزی نیست

      • ‌‌‌‌ ( شب دراز است قلندر بیدار )

        ایران باید روزهای فرد بگوئید مرگ بر آمریکا
        و‌روزهای زوج بگوئید مرگ بر ترامپ

      • بدون نام

        حالا هی تو بگو مرگ بر آمریکا اون روز به روز پیشرفت کرد و ما روز به روز بدبخت
        :)

      • رضا

        ژاپن یکی از پنج اقتصاد بزرگ دنیاست و به قول شما تلفنش دست رییس‌جمهور امریکا ست اما خفت و خواری از این بزرگتر که بدون اجازه امریکا آب نمیتونه بخوره حکومت ما گرچه اشکالات زیادی داره اما ما حتی برای ساخت ن موشک هم اجازه نمی‌گیریم ژاپن کشور پیشرفته و نوکر امریکا ست. مملکت ما اگه مشکل اقتصادی ش حل بشه و با شدت بیشتری با اختلاس گران برخورد کنن بهترین کشور دنیاست

    • بدون نام

      ما با امریکا کار نداریم یه عده تو ایران قدرت رو دست گرفتن واز ملت نیستن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا همینطوره ملت ایران با هیچ کشوری سر جنگ وستیز نداره

      • بدون نام

        اونایی که مرگ بر آمریکا میگن بچه هاشون مقیم آمریکا هستن، ترامپ یه چشم بگردونه میبینتشون

      • بدون نام

        تو از ملت هستی ،؟؟ اونهایی که رای از مردم گرفتن از ملت نیستند ؟؟؟ فریب سراب احمق آمریکایی رو خوردی؟

      • بدون نام

        یه اقلیت اند مارو سوزوندن باعث تحریمن

      • بدون نام

        پس چرا آمريكا با ما كار داره؟پس چرا افغانستان و پاكستان و داعش و عربستان رو عليه ما بسيج ميكنه؟پس چرا مارو تحريم ميكنه؟پس چرا برجام رو پاره ميكنه؟پس چرا اسرائيلش صد و خورده اي كلاهك هسته اي داره به اون گير نميده به ايران گير ميده؟پس چرا به خاك ما حمله كرد ؟پس چرا به مرز هاي آبي ما تعرض كرد؟پس چرا چرا چرا
        كاربر 8/07 يا عقلت نميرسه و نميفهمي يا غقلت نميرسه و نميفهمي

      • بدون نام

        درود بر امریکا و مرگ بر وطن فروش و خائن

      • بدون نام

        آمریکا تحریم میکنه چون داره میبینه یه سری دارن بهش پا میدن!خاصیت کفار مثل سگه ،یه چخه کنی میترسه.مرگ بر آمریکا یعنی قدرت موشکی رو قوی و قوی تر کنیم

      • بدون نام

        احسنت

      • بدون نام

        این جمله را باید با طلا نوشت

      • لیلی

        اینها خودشون بچه هاشون تو آمریکاست

      • بدون نام

        اونها که بچه هاشون آمریکان همونهایی هسشتند که شما...ها بهشون رای میدین.بچه های رئیسی و احمدی نژاد آمریکان؟؟؟

      • هادی

        یعنی می فرمایین روحانی منتخب ملت نیست؟؟؟!!!؟
        یعنی 24 میلیون رای افسانه است!!!؟
        حتما شما با آمریکا کاری نداری ولی آمریکا با شما خیلی کار دارد

    • رسول

      حق با ترامپه...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا لذت میبرم از یک همچین رئیس جمهوری. ترامپ کارش درسته...

      • بدون نام

        توسایبری آمریکایی-اسراییلی هستی وهیچ ایرانی حق به ترامپ نمی دهد!

      • بدون نام

        حق با برده های ترامپه

      • بدون نام

        حتی خود آمریکایی ها ام خجالت میکشن بگن این سگ زرد رئیس جمهور ماست اونوقت یه سری عقده ای تو ایران......

      • دونالد ترامپ

        اون تعجبت و حرص خوردنت منو کشته عمو سایبر

      • بدون نام

        سایبری فقط ارتش سایبری ترامپ.سایبری های پیش از اینها سوء تفاهم بود:))))

      • رسول

        شما خودتم از اگر منطقی فکر کنی میفهمی حق با ترامپه

      • بدون نام

        کدوم سایبری آقاااا
        خب هر کی یه نظری داره

      • دونالد ترامپ

        رسول جان اینام میفهمن ب نفعشون نیس قبول کنن خودشونو میزنن به کوچه علی چپ

      • بدون نام

        تو این مورد حداقل حق با ترمپ
        حق رو باد گفت هرکی میخواد خوشش بیاد هرکی میخاد بدش بیاد

    • بدون نام

      درود بر ترامپ و درود بر آمریکا مسلمان واقعی نابودی کسی را نمیخواهد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دمت گرم

      • بدون نام

        متوهم‌

      • بدون نام

        آره مسلمان واقعی نابودی کسی رو نمیخواد! مثل اینکه اصلا سوره توبه (براءه) رو نخوندی! خدا دستور میده به جنگ!

      • بدون نام

        درود بر امریکا که مردم خاورمیانه رو به خاک و خون میکشه؟؟ درود بر امریکا که ایرانیارو کشت؟؟؟

      • بدون نام

        بخدا بانکهای کشور بدتر از هر جنایتکار بیرونیند

      • بدون نام

        مسلمان واقعی نابود ظالم رو میخواد
        آمریکا هم مسلما ظالمه

      • خودم

        آفرین

      • بدون نام

        ...!دیگه می خواستی ترامپ،چکارکنه احمق سایبری آنطرف آب

      • بدون نام

        گنگ ترامپ بیست و چهار ساعته در اینترنت فعاله

      • بدون نام

        آفرین. مسلمان واقعی دانبال آزادیه

      • بدون نام

        مسلما واقعی هم تو دینش تولا داره هم تبرا. (اشدا علی الکفار و رحما و بینکم)

      • بدون نام

        فقط تو یک فقره برات عرض کنم از سال ۸۴ تا ۹۴ دو برابر جنگ تحمیلی تو تصادفات کشته دادیم...
        گرفتی چی گفتم؟؟!
        حداقلش میشه گفت نصف این کشته ها بخاطر خودرو اشغال...
        حالا دشمن کیه؟؟
        حرف زیاده...

      • بدون نام

        مرگ بر متعصب

      • بدون نام

        شماها از مسلمونی حرف نزنین تورو خدا!

    • بدون نام

      بچه دماغت انگشت گنی میفمی که کی داره چه کار میکنه بگیم زنده باد بعدا تحریم برمیداری که انم باید در خواب دید عجب بساطی داریم خب مگه مجبورن بگن از وسایل وداروها استفاده میکن خانوادهشون انجا نگن اصلا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خودت میفهمی چی میگی اصلا؟؟؟

      • بدون نام

        به ترامپ پیرسگ میگی بچه؟ بیست سال هم قاچاقی زنده بوده

      • دونالد ترامپ

        یکی اینو ترجمه کنه

      • دونالد ترامپ

        من در عجبم ادمین چجوری این نظرو تایید میکنه معلوم نیست به خودش فحش میده یا ب ما

    • بدون نام

      دمش گرم انصافا.رئیس جمهور ایرانم مردمشو فقیرتر کرد.خومونو مسخره کردیم با مرگ بر کل دنیا.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بیشعور خودت رو داری با کی مقایسه میکنی ؟

      • بدون نام

        ...، تو همون مجلس آمریکا وقتی داشت این دروغها رو می گفت نمایتدگان آمریکایی هوووو و سوت براش کشیدن

      • بدون نام

        انگا تو کجا بودی که میگی تو مجلس امریکا هوو و سوت میزدن واسه ترامپ؟؟ واقعا که شما جیره خورها یه مشت احمق و خودفروخته اید

    • لعنت بہ ھمہ ی دروغ گویان

      بروگمشولجن کثافت نجس پلید
      اگربمیریم منت تورانمی کشیم

      پاسخ ها

      • ایرانیان اصیل

        تو زیاد حرص وجوش نزن شیرت خشک میشه

      • بدون نام

        تو اول یه فکر واسه ذهن بیمارت و لحن سیاهت بکن

      • بدون نام

        احمق تر و دیوانه تر از ترامپ اونهایی هستن گه حرفهای اون احمق رو باور کردند

      • m

        توازطرف ملت حرف نزن . ...

      • بدون نام

        کاربر ایرانی اصیل بنظر میرسه تو خیلی بیشتر جوش میزنی.

      • بدون نام

        بحث منت کشی نیست
        مشکل ما همین داخلیان که با فکر و کارشون مارو بدبخت کردن

      • ترامپ

        شکمت سیره

      • بدون نام

        زنگ بزن به پسرت آمریکاس . نگرانته

    • بدون نام

      سالها مرگ بر این و آن گفتیم، روز به روز وضع زندگی ما بدتر شد و اونها دارن به ریشمون میخندن، یا ما نباید دیگه بگیم یا آنها باید بگن تا از این بدتر اوضاعمون خرابتر نشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لولو بودن ما منافع زيادي براي امريكا داشت ولي در حال حاظر تاريخ لولو بودن به سر اومده و خود لولو بايد تبديل بشه به هلو

      • بدون نام

        مرگ مابه سیاستهای جنایتکارانه وظالمانه آمریکاهست ونه ملت آمریکا!

    • بدون نام

      پس چرا به ایران حمله نمی کند؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        گرچه مقامات ما اینقدر گند زدن به مملکت دنبال یه جنگ هستن تا دهان ملت رو برای اعتراض ببندن ولی آمریکا عاقلتر از اینه که جنگ کنه همینکه نمیزاره یه قطره نفت فروش بره واقتصاد کشورو بهم ریخته از صدتا بمب وموشک بدتره

      • داربوش

        انشالله

      • بدون نام

        خیلی عجله داری بمیری ؟ خوب برو خودت رو از پشت بوم بنداز پایین

      • m

        بخاطرحقوق بشر

      • بدون نام

        خخخ موشکهامنتظرشان هست!

      • بدون نام

        اینها مردم واقعی نیستند یک دار و دسته مشخص هستند که با هم هماهنگ می کنند به سایتهای مختلف حمله کنند و کامنت بگذارند.در شبکه ها اجتماعی هم روبوتهاشون فعالند.ساده نباشید

      • بدون نام

        من مردم عادی هستم و همه هر روز تو شهر و سایت و غیره میگن که لعنت بر جیره خورهای احمق که باعث بدبختیه مردم هستن

      • بدون نام

        امریکا یه کاسبه
        هر چند یکی از قوی ترین ارتش های دنیا رو داره ولی خیلی حساب شده تر ازین حرفا عمل میکنه که بخواد الکی جنگ راه بندازه

    • بدون نام

      پس چرا به ایران حمله نمی کند؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آمریکا آمریکا مرگ به نیرنگ تو خون شهیدان ما میچکد از چنگ تو
        آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند
        امام خمینی (ره)

      • بدون نام

        چون جراتش رو نداره،کاری میکنیم که سربازاشون خودشون رو خیس کنند.

      • ادمین سلام

        15:46
        زرررشک
        انقدر توهم داری بدخت؟
        اونا دیگه تکنولوژی شون پیشرفته تر ازین حرفاست که بخوان سرباز بفرستن از همونجا پودرت میکنن میریض فاضلاب
        کشوری که بودجه نظامیش شصت برابر ایرانه ...

    • بدون نام

      غلط زیادی میکنه ترامپ،میخواد تسلط داشته باشه به ایران، ما که میگیم مرگ بر آمریکا مردم آمریکا‌ نیست سیاست آمریکا نسبت به منطقه هستش، امسال هم با فریاد مرگ بر آمریکا سرمیدهیم ،البته مرگ بر مسولین خیانت کار در ایران هم هست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یه درصد فکر کن که تسلط نداره همین که همه به اصطلاح مسئولان بچه هاشون اونجان ,,,,.. خودش از 100 تا تسلط بدتره. هر چند نظرم سانسور می شه اما گذاشتم

      • ی آدم معمولی

        عمرا اگه جرات کنی شعار دومی رو بدی

      • بدون نام

        آقازاده رو از آمریکا بیار . الکی حرف مفت نزن . وقتی اعتقادی بهش نداری

    • بدون نام

      غلط زیادی میکنه ترامپ،میخواد تسلط داشته باشه به ایران، ما که میگیم مرگ بر آمریکا مردم آمریکا‌ نیست سیاست آمریکا نسبت به منطقه هستش، امسال هم با فریاد مرگ بر آمریکا سرمیدهیم ،البته مرگ بر مسولین خیانت کار در ایران هم هست

      پاسخ ها

      • سعید

        بیچاره ، آمریکا تسلط داشته باشه صد شرف داره به روسیه و این وطن فروشهایی که الآن هستن .

      • بدون نام

        سعید آقا ، گل گفتی. متشکرم.

    • بدون نام

      آفرین

    • فرزاد مخصوص

      احسنت به وعده ات عمل کردی

    • بدون نام

      چه کارهای خوبی کرد۵ملیون شغل وهرچی عوصیم باش میگین ولی به ملتش میرس رشددوبرابری ...برعکس روحانی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اون داره چرت و پرت میه توی ساده لوح چرا باور میکنی ؟

      • بدون نام

        بدون نام ۹۰۱۷ تو چرا اینقدر احمق و بی عقلی؟؟؟ خدا لعنتت کنه که امثال تو باعث بدبختی این مملکت هستن.

    • بدون نام

      چه کارهای خوبی کرد۵ملیون شغل وهرچی عوصیم باش میگین ولی به ملتش میرس رشددوبرابری ...برعکس روحانی

    • بدون نام

      ضرت!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چطوری قاچاقچی گوشت گوسفندی ؟

    • رضا

      لطفاگوه زیادی نخورترامپ زردک هویج هوس بازبی عرضه ایران عشق است وسیدعلی خامنه ای هم عشق هست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از ادبیاتت مشخصه باید از طرفداران کدوم اوباش باشی

      • بدون نام

        از حرف زدنت میشه فهمید چه تو کلتون فرو کردن.

      • بدون نام

        ترامپ تو رو نمیخوره دوستم نگران نباش :)

    • بدون نام

      بعد از چندسال ریاست الان به این فکر رسید ی هیولای

    • رضا کریمی

      آمریکا در بهترین شرایط چند سال اخیرش قرار گرفته؛ حالا شماها هی بگین آمریکا سقوط کرد نابود شد بحران مالی داره و....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یک سال قبل از اینکه محمد رضا از ایران فرار کنه و انقلاب بشه کارتر گفت که ایران نقطه امن خاورمیانه اس

      • بدون نام

        سقوط که حالا حالا نمیکنه ولی خب هر امپراطوری بزرگی یه روز از هم میپاشه

      • بدون نام

        حالا هر موقع از هم بپاشه از ميزان دزديها و اختلاسهاى شما كم ميشه؟

    • سعید

      برو ... تو اگه عقل داشتی ک از برجام خارج نمیشدی دیوانه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما که برجام رو قبول نداشتید ! چرا ناراحتید ؟

      • بدون نام

        وای خدا آمریکا ترسید

    • بدون نام

      احسنت.زوم کن رو زالوزاده ها که اموال مردم رو چپاول کردن و تو آمریکا خوشگذرانی میکنن

    • فرشاد

      دمش گرم کاش یه ذره مسئول ما به وعده هاش عمل می‌کرد...دلمون به چی خوش باشه به حقوق کارگری یا قیمت نجومی اجناس...خدایا راحتمون کن..

    • بدون نام

      بیست و دو بهمن خوب نگاه کن تا چشمت درآد

      پاسخ ها

      • بیناام

        خخخخخخخخخخخخخخهخ

      • بدون نام

        برو بابا تو هم دلت خوشه.

    • بدون نام

      دمت گرم

    • بدون نام

      خب راست میگه دیگه ، بخدا الان در به در دنبال یه دارو هستم گیر نمیاد همش بلدن با کشورها قهر کنن ،خب فشارش میاد رو من بدبخت رو مسئولای بی غیرت که فشاری نمیاد

    • داریوش

      اگه کارهایی رو که میگه انجام داده باشه واقعا خیلی خوبه.
      مطمئن باشید وضعیت کشور ما هم روز به روز بدتر میشه...
      هدف دولتمردان ما فقط و فقط ....
      زندگی مردم هم اصلا براشون مهم نیست...

    • علی

      ترامپ احمق

    • حسین کاظمی اقدم

      می بینم بدجور داری می سوزی وکاریم از دستت برنمیاد.

      پاسخ ها

      • سید گمنام

        چرا خودتونو گول میزنین،

      • بدون نام

        خخخخ آمریکا اقتصاد اول دنیا رو داره بدبخت
        اونی که میسوزه تویی
        از فقر
        از فساد و....

    • مهدی ستاری

      ترامپ حوصله داشت همه این جمله‌هایی که براش نوشته بودن رو بخونه
      حالا یه کم هم از بدی‌های آمریکا برات بنویسن تو پشت تریبون بگو ترامپ...

    • رهبری

      عالیییییی،عالی،واقعا حرف و عمل یکی بوده،باید لقب مرد عمل رو به ایشون داد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا هموطن گل گفتی درود بر ترامپ

    • بدون نام

      شما مرگ بر آمریکا بگین سختی و فقر و نداریش برسه به مردم
      عدالت از این بهتر هم مگه هست؟
      اگه آمریکا مرگ بر ایران میگفت مینشستیم نگاشون میکردیم؟
      خب ترامپ حق داره واکنش نشون بده
      ایقد مرگ بر آمریکا گفتین تمرگید عایا؟؟؟ ¿¿¿¿

    • حمید

      کدوم حرفش غیرمنطقیه؟

    • بی نام

      کاش زودتر این زمان باقی مونده ریاست جمهوری ترامپ تموم شه راحت شیم از دستش . همش گیر داده به ایرانیا ول کن هم نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مطمین باش زمان ریاست جمهوری ترامپ تموم بشه کار توو همفکرانت هم تمومه

    • بدون نام

      ای کاش تفکرسران ایران هم برای منافع ملی ایران بودوهمانندترامپ وحدت وآ بادی ایران ورفاه مردم این سرزمین رامیخواستن نه منافع شخصی خودشان

    • بدون نام

      سالهاست مرتباً ایران را متهم میکنند که هدفش نابودی مردم رژیم صهیونیستی است. شاید سالی ده ها بار!! ولی متاسفانه ایران هر چند سال یکبار، آنهم اتفاقی، به تنویر افکار عمومی در این رابطه میپردازد!! چرا باید اینطور باشد؟! ما در سطح وسیع و مدام باید اعلام کنیم که هدف مضمحل کردن رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی است نه مردم یهود. چرا کوتاهی میکنیم. خیلی از مردم در کشورهای دیگر سکوت ما را دال بر صحت ادعای رسانه های غربی میدانند! بخاطر خدا کاری بکنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فعلا كه اين كشور را مضمحل كرده ايد

    • بدون نام

      خوش به حال مردم امریکا.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا خوش بحالشون

      • بدون نام

        اوهوم :)

    • بدون نام

      دمت گرم حرف میزنه و عمل میکنه. کاش آقایون از این مرد بزرگ
      خدمت به کشورشون رو یاد می گرفتند.

    • kbs

      با درود :هستند کسانی که فکر می کنند می‌دانند اما خودشان نمیدانند که نمی دانند. وهستند کسانیکه فکر می کنند کار به نیکی می کنند اما خودشان نمی دانند که کار به نیکی نمی کنند بلکه راه های فساد و تباهی و ظلم و جنایت را باز می کنند.! نفرین و مرگ بر دیگران نشانه شجاعت نیست بلکه نشانه ضعف و ناتوانی و درماندگی است. ویا حماقت و ماموریت های پشت پرده.!!!...؟؟؟

      پاسخ ها

      • پارسا ب

        آفرین بر شما و آفرین برترامپ مرد عمل
        مرگ بر امریکا گفتن ظاهراً برای مسئولان ما اوجب واجبات است

    • zzz

      به این می گن رائیس جمهور

      پاسخ ها

      • بدون نام

        توخودهمون کشوریانکی ها،بهش میگن قرقاول موقرمز!میگن انگشت خپل احمق!ومن ازهمین جابهش میگم بشکه وتپاله گاو

      • بدون نام

        11:01
        بگو تا جونت در بیاد بیسواد
        اصن آدم حساب نمیکنه بدبخت تو براش از تاپاله گاو هم کمتری
        حالا هی چرت بگو
        ادمیییییین

    • بدون نام

      تماما منافع ملی بود و بعد متافع خارجی. اما ما چی . همه چی بجز منافع ملی. ترامپ احنق نیست. یه احمق برای ملت و قدرت ملتشه

    • بدون نام

      عشق فقط یک کلام ترامپ علیه السلام

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لایک داری

      • مصطفآ

        ایشاالله محشور بشی باهاش

      • بدون نام

        غلط میکند وراجی میکند کسی که انرا تائیدمیکندخودش هم همان تز رادارد زیاد اهمیت ندهید نادان هستند

      • بدون نام

        غلط میکند وراجی میکند کسی که انرا تائیدمیکندخودش هم همان تز رادارد زیاد اهمیت ندهید نادان هستند

      • بدون نام

        خیلییی خندیدم
        این نظر مردمه نمی دونم مسئولان از کدوم مردم حرف میزنن

      • بدون نام

        حد اقل به حرفاش عمل کرد ترامپ

      • بدون نام

        خخخخخخ دهنت سلویس :)))

      • بدون نام

        واقعا متاسفم كه به خاطر جهالت و كم شعورى مردم، مشتى دزد و غارتگر و خائن با اين كشور كارى كردند كه الان مردم به عوض اينكه با هم خوب و يار و ياور يكديگر باشند راه نجات را در آنسوى مرزها و با چنين شعارهايى بجويند. واقعا متاسفم

    • بدون نام

      حالا این سخنان سخیف ترامپ مورد اقبال کشورهای مرعوب و زیر بیرق استکبار و ایادی خائن داخلی قرار می‌گیرد و فارغ از روح کلام و استراتژی آمریکا بر ضد ایران اسلامی آنهم به گناه اینکه ما ضد رژیم صهیونیستی و ضد استکبار و خواهان استقلال هستیم ما هم اگر به اسلام آمریکایی روی بیاوریم مثل کشورهای مرتجع عرب از جمله عربستان سعودی وهابی کودک کش سفاک و درهای بسته استقلال را به روی آنها با کنیم از ما بهتر کسی نخواهد بود
      ولي هیهات منا الذله

    • رضا

      قرار نیست هر غلطی بکنی
      فشار و تحریم هم که میدونی روی مردمه بیاری
      بعد بگیم درود بر آمریکا

    • بدون نام

      روحانی یاد بگیر چطور سخنرانی میکنه و به تمام ابعاد توجه میکنه این دشمن دانا،حالا هی حاشیه برو.

      پاسخ ها

      • بی نام‌

        موافقم

      • بدون نام

        روحانی شش ساله که فقط وعده آینده رو میده وهر روز از روز قبل هم بدتره میشه

      • بدون نام

        دشمن دانا و تحلیگر نادانی مثل شما

      • بدون نام

        سخنرانی اش برای وزیر بهداشت جدید رو گوش دادی؟ ادم خجالت می کشه بگه این رئیس جمهور ماست

    • مشتی

      ما هم از تو چشم بر نمیداریم یانکی گاوچرون
      تا جون داریم مرگ بر آمریکا میدیم
      چشمت دربیاد انگل

      پاسخ ها

      • آرش

        ما خودمون هم به خودمون رحم نمی‌کنیم. حالا با مرگ بر این و اون حال و روزمون عوض می‌شه؟ علنا وزیر میگه تا جاییکه جا داره قیمت‌هارو می‌بریم بالا!! مگه تو هیروشیما بمب ننداخت؟ دیگه از این فاجعه تر؟ ژاپن عملی جوابشو می‌ده نه با مرگ بر این مرگ بر اون...
        یه مقدار تامل و تفکر و تعقل کنیم.

      • بدون نام

        مشتی راستشو بگو از کجا حقوق میگیری!؟

      • پارسا ب

        آخه احمق بیشعور
        الان مثلا به ترامپ فحش دادی مثل این میمونه یکی به ما بگه پارسی فرشباف یه شغل و ملیت که بی آبرویی نیست
        خدایا ما تا کی باید جور این افراد نادان رو بکشیم

      • بدون نام

        از تعداد لایک ها مشخصه خودت تنهایی باید بگی

    • بدون نام

      بااومدن ترامپ واقعا این شعار درستی

      پاسخ ها

      • امیر تتلو

        با مرگ بر و درود بر کار درست نمیشه
        اذاخاطبهم الجاهلون قالوا سلاما

      • بدون نام

        در متن عمل کرد کشور : بی عدالتی ها ؛ اختلاس ها انواع شیوع بیماری های : بی تفاوتی ها ؛ انواع مختلف اعتیاد ها ؛سوء مدیریت ها ؛ نفوذ بسیار شدید وقتی ستون پنجم ها بویژه در سطح کلان اداره کشور؛ که برای کشور خطرناک ناک است نه ترامپ ؛ ترامپ که عددی نیست در مقابل مردم نجیب ایران.

      • بدون نام

        امیر تتلو اونا جاهل نیستن اونا کافرن! اشدا علی الکفار و رحما بینکم

    • ابراهیم

      هیچ غلطی نمی تونی بکنی

    • مصطفآ

      طبل تو خالی...

    • بدون نام

      حقیقتا یک رییس جمهور واقعی برای مردمش است.ایشان حرف زد واگر بلوف هم زده باشد رسانه های آمریکا مفتضحش میکنند.لااقل مثل رییس جمهور مانبوده من مطمئنم دوره بعد هم انتخاب میشود.گاهی فکر میکنم چه اشکالی داشت متولیان ما هم مثل رسول الله (ص)فکر میکردندامت مسلمان وغیر مسلمان را برادرانه درکنار هم نگه میداشتندوبفکر مردم بودندوبدنبال پیشرفت مملکت ومردم بودند.

    • والنتیناخانم

      یک ازادی ودموکراسی کامل

    • بدون نام

      مرگ گفتنش مال ما مردم بدبخته .عشق و حال و کیف کردنش واسه فرزندان مسولین!!

    • بدون نام

      کاش منم یه امریکایی بودم اییییییییییی خداااااااااااچرامن تواین خراب شده به دنیااومدم

    • بدون نام

      جالبه ترامپ دنباله اينه كه طبقه متوسط جامعه را ارتقا بده و بالا بكشه
      ولي ما طبقه متوسط و به خاك ذلالت كشونديم و نابود كرديم و فقط فقير و غني داريم

    • بدون نام

      میگویند ترامپ دیونه است بنظر شما با این سخنرانی واشاره به همه جوانب و سیاستهای داخلی وخارجی میتوان این مرد را دیوانه نامید؟

    • آسا

      مرگ بر آمریکای ملعون و غیر قابل اعتماد...آمریکا نابودیت نزدیک هستش ان شاءالله،،،،، تررررررررررررامپ مرگت باد،،،

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بحرف گربه سیاه بارون نمیاد

    • محمد حسین

      مرگ بر آمریکا

    • ir

      ۲۲ بهمن نزدیکه

    • بدون نام

      من ایرانی ترجیح میدم با فرهنگم با علمم با انسانیتم با پیشرفتم با مردمان شادم روی رقبا رو کم کنم نه با شعار ناله و نفرین که کار آدمهای ضعیفه

    • ف ع

      دمش گرم ترامپ چقدر قشنگ حرف زده واسه مردم و کشورش

    • حسبن شمس

      ترامپ میگه خواستار پیشرفت آمریکا تحت عنایات خداوند است، ببینید چطور خداوند بهشون کمک کرده و خواهد کرد، رئیس جمهور وطن پرست و ملت دوست و خدا دوست به این میگن، برای اوضاع مملکت خودمون و مسئولان خودمان واقعا متأسفم...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درود بر ترامپ

      • بلتنغت

        حقیقتن یه وطن پرست واقعیه

    • حسبن شمس

      ترامپ میگه خواستار پیشرفت آمریکا تحت عنایات خداوند است، ببینید چطور خداوند بهشون کمک کرده و خواهد کرد، رئیس جمهور وطن پرست و ملت دوست و خدا دوست به این میگن، برای اوضاع مملکت خودمون و مسئولان خودمان واقعا متأسفم...

    • بدون نام

      مرگ بر آمریکای کثیف ...
      ان شاءالله تقدیر خداوند متعال است که فرعون زمان ما نیز نابود شود .

    • بدون نام

      همین زالوهایی که میگن مرگ بر آمریکا بچه ها و نوه هاشون همه تو آمریکا و اروپا و کانادا با پول خون مردم ایران زندگی می کنن، ترامپ! اگه خیلی مردی اینا رو از امریکا مثل سگ بریز بیرون، بعد بگو ایرانو زیر نظر داری. همچین بریزشون بیرون که هیچ جا راهشون ندن و مجبور بشن برگردن ایران

    • بدون نام

      درود بر ترامپ

    • بدون نام

      آقایون به فکر پست و مقام و ثروت خودشون هستن
      هیچ کس دلش بحال مردم نسوخته
      ....

    • 7

      من میرم راهپیمایی شرکت میکنم تا تو با افتخار از نتیجه دادن تحریم حرف نزنی مرگ بر آمریکا

    • 7

      من میرم راهپیمایی شرکت میکنم تا تو با افتخار از نتیجه دادن تحریم حرف نزنی مرگ بر آمریکا

      پاسخ ها

      • mahsa

        فکر کنم تو زندگیت تو این کشور خیلی خوبه که همش هی ازشون حمایت میکنی

    • بدون نام

      هم مرگ بر آمريكا دروغه وگرنه 90% بچه هاي مسئولين آمريكا نبودند و خودشونم گرين كارت و دو تابعتي نبودن
      و هم امريكا دروغ ميگه وگرنه بچه هاي مسئولين ايران رو بيرون ميكرد.....

      خلاصه فعلا نون تو مرگ بر آمريكاست براي هر دو طرف

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اكثر مسئولين آماده پرواز به آمريكا و تورنتو هستند

    • mahsa

      مردم ایران مگه کاری جز شعار دادن بلدن؟؟ اگه میتونید بهش عمل کنید

    • مهدی آبودانی

      برای مافرقی نداره کی رییس جمهورباشه باکدوم کشورصلح باشه باکدوم کشوربجنگه!!!برای مامهم این بودکه بعدازگذشت سه ونیم دهه ازجنگ آبادان وخرمشهروشهرهای جنگزده بازسازی بشه که نشد.به هرحال ازماست که برماست.

    • بدون نام

      یادمه قبلا همه میگفتن ترامپ یه دلقک و آدمی خنگ و احمقه. الان واسم عجیبه که آمریکا چطور اینقدر تو دوران ریاست جمهوری یه احمق پیشرفت کرده! خداوندا از این احمق ها نصیب ما هم بفرما که کشورمون از فلاکت در بیاد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        الهی آمین. الهی آمین. الهی آمین

    • رضا

      اینکه امریکا دشمن است شکی نیست و اینکه تمام تلاشش جلوگیری از پیشرفت نظامی سیاسی اقتصادی ایران است اونم مثل روز روشن است اما کلماتی که بار منفی دارند استفاده نشن خیلی بهتره باید مواظب دشمن بود کمتر شکارچی هنگام شکار سر و صدا میکنه این قانون رو از طبیعت بیاموزیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آره همينش كم مونده بود كه تو بخواى پا شى برى آمريكا را شكار كنى خدا گواه است كه متوهم ترين موجودات دنيا هستيم

    • کامران

      ما از تو نمی ترسیم .
      ما از مسئولان بی لیاقت بی سواد وسست عنصر دولت خودمان می ترسیم

    • م

      آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند ما آمریکا رو زیر پا له میکنیم (مقام معظم رهبری)

      پاسخ ها

      • mahsa

        راستش با این قیمتا همه ایرانی ها تبدیل به آمریکا شدن. چون هیچ غلطی نمیتونن بکنن

      • بدون نام

        کاربر۱۰:۱۴
        مواظب باش موقع له کردن آمریکا شست پات تو چشمات نره. خخخخ

    • بدون نام

      این که میگفتن دیوانه است .ولی مثل ادما بود

    • ممم

      به نظر من همون شعار دوم رو بدهیم بهتره چیکار آمریکا داریم

    • حسن

      این چشم برنداشتن شما معنی دارد
      یعنی تمام جهان امروز مرگ بر آمریکا ومرگ بر اسرائیل می گوید
      واین مرگها اثر کرده
      وبزودی کارش را میسازد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فعلا که این مرگ گفتنها اثرش نصیب ایران شده به فقر وفلاکت ومصیبت ووووووافتادیم البته شامل حال شما ختلاسگر ان. نا محترم نشده

      • بدون نام

        چرت نگو بیسواد
        هر چی بگی به خودت بر میگرده فعلا که آمریکا قدرتمندترین کشور دنیاست

    • بدون نام

      کاش ما هم یه رییس جمهور مدیر.. مسئول ..وطن پرست و منافع طلب برای کشورمون داشتیم

    • بدون نام

      . جناب ترامپ شما به خودت نگیر .

    • mehdi azar

      والا راست میگه.اگه یکی بگه مرگ بر من در جا میکشمش،خوب چهل سال تحمل کردن

    • یک گل سرخ

      خداوند دوستداران آمریکا را از خواب غفلت بیدار کند هر کس دوست آمریکا را مشرررررف

      پاسخ ها

      • ایرانیان اصیل

        اتفاقا ملت ایران از همیشه بیدارتر شده وفرق وطن فروش وخاین و وطن دوست وباشرف وبا غیرت رو خوب تشخیص داده این شمایید که باید از خواب غفلت چهل ساله بیدار بشید وفقرو فلاکت ی کشور با اصالت وثروتمند رو ببینید

    • مردم

      امام خميني ره:
      هرچه فرياد داريد بر سر آمريكا بكشيد
      مممممممممممرررررررررررررررگگگگگگگگگگگگگگ بر آمريكا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدایا شفا

    • فرهاد

      تو بگو مرگ بر آمریکا ببینم واسه تو نون و آب میشه یانه،،،
      مرد حسابی جمع کنید این بساط مرگ بر این و اون ،شما مسئولان ریا کار که چیزی ازتون کم نمیشه هرروز به حجم شکمتون و اموالتون اضافه میشه چوب مرگ بر آمریکا رو هم منو امثال من نودوشش درصد میخورن،چهار روز باید مثل آدم زندگی کنیم با این ثروت عظیم خدادادی کشورمون بعد مثل آدم بیفتیم بمیریم،که به لطف همین کارا مثل ..گ زندگیمان شده مثل..هم میفتیم میمیریم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با درود وسپاس من با شما موافقم

      • بدون نام

        با درود وسپاس من باشم موافقم.

      • بدون نام

        اين مسئولين رياكار لايق مردم اين كشورند و بس

    • بدون نام

      اونی که میگه ترامپ کاری کرده که ازایران بودن خودشرم کنیم؟!سایبری احمق آمریکایی اسراییلی هست!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اتفاقا این حرف دل خیییلی از ایرانیاست

      • بدون نام

        ما ایرانی هستیم چرت نگو بدبخت

    • بدون نام

      پس چرا کشورهای افغانستان و سوریه و عراق و ونزوئلا و .... که شعار مرگ بر آمریکا نمی دهند را اشغال کرده و با آنها دشمنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!

    • بدون نام

      جمع کن بابا،به بین الملل گندزدی!بهتره به کشورخودت برسی که سرنگون نشود!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جیره خور خاین

    • محمد

      حق دولتی که ظلم به مظلومان سراسر دنیا میکنه چیزی جز مرگ بر امریکا نیست

    • احسان

      منظورش از اینکه گفته بود به سربازان شجاع در سوریه سلام میکنه مخاطبش کی بود. ترامپ که اعلام کرد سربازاش از سوریه خارج میشن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به کوری چشم دشمنانش در سوریه خواهد ماند

    • بدون نام

      تو دوباره زنجیر پاره کردی سگ زرد

    • روحانی

      ایرانیها لنگ هم بپوشند و استخوان هم بخورند باز می گویند مرگ بر ظالمین.

    • بدون نام

      ترامپ تنها بزرگ مرد زنده تاریخ معاصر است خوب به سخنانش گوش دهید.

    • قلی

      دشمن دانا برده ای بالا ،،ای یار نادان خاک بر سرم کرده یاد شعر برره ای افتادم . این حرفها رو برا مردم خودش زده به کار ما نمیاد زیاد جوش نزننین این ترامپ هم رفتنیه ما میمونیم و گوشامون

    • رضا

      مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا (هزار بلا سر مردم ایران آوردی توقع داری بگیم درود بر آمریکا )البته مرگ بر خائنین و غربزده های ایرانی و ژن خوب

    • بدون نام

      اینایی که میگن درود بر ترامپ یا دیوونه هستن یا منافق یا داعش های وطنی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اين افراد ساده لوح و خنگ هستند اما ديوانه و منافق و داعشى دقيقا خودت هستى

    • رضا

      تحریم خارجی سخته ولی ما متاسفانه تحریم داخلی هستیم ... مردم گناهی ندارن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اتفاقا همه گناهان متوجه همين مردمه

    • بدون نام

      گرگ گرگه ولی وامصیبتا از چوپان که آخرش سر تک تک گوسفنداشو میبره !!!!!!

    • بدون نام

      بهترین رعیس جمهور با بهترین سبک کشور داری..امریکا پیشرفت سریعی داره

    • کردتمینی

      من به عنوان یک بلوچ و اهل سنت ازایران عزیز خدمت اون دسته از کسانی که از این ترامپ احمق و دروغگو حمایت مکنن و چشمشون رو رو خیلی از جنایت های که بعد ازپیروزی انقلاب اسلامی به ملت شریف ایران روا داشته عرض میکنم همین که شب میخوابیم وصبحش بیدار میشیم و میبینیم که همه چیز سر جاش هست باید خدارو شاکر باشیم ومتشکر این نظام باشیم که این امنیت وآرامش رو برای ما فراهم کرده.وقتی زنهای ما بدون هیچ مشکلی در شهر تردد میکنن وکسی چپ نگاهش نمیکنه بابت امنیتی هست که این نظام نسیب ماها کرده.پس با افتخار باید بگوییم که مررررررگ بر امرررریکا مرگ بر هرکشوری که بدخواه این انقلابه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اين قصه اي كه گفتي اسمش زندگي نيست

    • بدون نام

      درود بر آمریکا
      مرگ بر روسیه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مرگ بر روسیه که از 100 سال پیش تا الان داره از ایران سو استفاده می کنه

    • بدون نام

      مرگ بر روسیه

    • فرساش ایرانی

      یکم واقع بین و منصف باشیم میبینیم که حق دارن واقعاً...وقتی تهدید کنی به نابودی،کشورهای دیگه حق دارن رفتار تهدید کننده رو زیر نظر بگیرن....واقع بین باشیم

    • بدون نام

      ترامپ عالی بود

    • فریبا

      عزرائیلم از تو چشم بر نمیداره!! بدبخت.....

    • بدون نام

      بهانه است...مشکلشون چیز دیگریست.

    • 7

      ما هیچ وقت با آمریکا بد نبودیم ودشمنی نداشتیم اونا بودن که با ما بد بودن از سفارت خودشون برای جاسوسی از ما استفاده کردن قبل از انقلاب با گرفتن حق کاپیتولاسیون هر غلطی میخواستن میکردن شبانه برای کودتا وارد ایران شدن ودر طبس به اذن خدا شکست خوردن هواپیمای مسافربری مارو هدف قرار دادن ومدال شجاعت به فرمانده این جنایت دادن 8سال باما جنگیدن دانشمندان هسته ای مارو ترور کردن علیه ما فیلم های دروغ وتوهین آمیز ساختن الانم گیر دادن به چارتا موشک

    • 7

      اقای ترامپ از قاره آمریکا اومدی خاورمیانه دورتا دور ایران پایگاه نظامی ساختی از اسراییل که بمب اتم داره حمایت میکنی دو قورت ونیمتم باقیه آقای ترامپ چاقویی که سر شهید حججی را باهاش بریدن آمریکایی بود شما بد کردید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اون ابر قدرت دنياست ماه نبايد به سلاح هسته اي دست پيدا كنيم چون روابطمون با تمام دنيا بده بغير از كشورهاي تروريست

    • بدون نام

      مـــــــــــــــرگ بر آمریکــــــــــا

    • سیمرغ

      مرگ بر روسیه.

    • بدون نام

      مرگ بر منافق ،مرگ بر وطن فروش، مرگ بر آمریکا و همدستانش

    • جعفر

      مرگ بر امریکا

    • بدون نام

      پول نفتتون رو بهش بدین هر روز بگین مرگ بر امریکا اونوقت بوستون هم میکنه

    • shohrehandy

      از ترامپ عاجزانه تقاضا داریم یک ماه بیاد و ایران رو اداره کنه . بیکاری و فقر ریشه کن میشه افغانیا میرن و ایران برا ایرانیه و دزدا و غارتگرای بیت المال بی ملاحظه اعدام میشن همه با هم دوست و برابر میشن و کسی به فکر غارت منزل همسایش به خاطر فقر نمیفته با تمام کشورهای دنیا دوست میشیم . کلا معنی و مفهوم کامل زندگی انسانی و از همه مهمتر قیمت مرغ میشه ۵ هزار تومن

    • بدون نام

      برترین ها ای رسانه ی میلی
      یا بخش نظر سنجی رو بردار یا سانسور نکن
      حرف حق رو تو نطفه خفه کنین ببینم به کجا میرسین

    • بدون نام

      هیچ غلطی نمی توانید بکنی مردم امریکا واقعا خیلی بدبخت هستند که تو رییس جمهورسان هستی

    • بدون نام

      آقاى ترامپ گرامى بگو دنبال بهانه ميگردم
      چون خودت خوب ميدانى كه اين شعارها باد هواست و مصرف داخلى دارد و بس.
      نياز نيست راه دور بروى. فرزندان و نوادگان و بستگان همينها در كشور شما تشريف دارند.

    • بی نام

      غلط میکنی

    • لعنت بہ ھمہ ی دروغ گویان

      مرگ برآمریکا مرگ بر اسراییل غاصب

    • دلسوز!

      فقط حرف می زنید! هیج کار عملی انجام نمی دید!

    • دلسوز!

      امروز اگه بگن ویزا امریکا برای ایرانیان آزاد شده! نصف ایران خالی میشه و میرند تا تو بهشت دنیا زندگی کنن! اینه وضعه فعلی ما همه دارن دروغ میگن که الان به یه جایی برسند!

    • دلسوز!

      این مرگ گفتن ها بجز اینکه برای یه سری سرگرم کننده شده عواقبش افسردگی جامعه س که میره تو خونه شون! هیچ پیامبری برای هدایت کلی جامعه مرگ کسی رانخواست! هر چه کنیم به خودمون می کنیم اگه مرگ برا دیگری خواستی زودتر میاد در خونه خودمونو می زنه چنانکه زده و این وضعیت الان مملکت است!!

    • دلسوز!

      مرگ واقعی در جامعه ای است که شادی و نشاط از آن جامعه رخت بر بسته و جایش را به غم و عزا و افسردگی داده است. مرگ را از ابتدا از درون خودمان جستجو کنیم!! جامعه ۲ کشور را مقایسه کنید ببینید کجا مردم راحتر زندگی می کنند! مسئولین آنها از هر فرصتی برای شادی و سورپرایز مردمشون استفاده می کنن! کاری که تو کشوری ما رنگی از اعراب نداره! ما میگیم ترامپ بده ولی واقعیت اینه که به تمام شعارهای انتخاباتی اش عمل کرده ما بریم ازشون یاد بگیریم و عقط وعده وعید فردای بهتر را ندیم که رای بگیریم!

    • دلسوز!

      وقتی ما شبانه روز بشینیم شاخ و شونه بکشیم مرده با زنده باد بگیم بقیه هم مجبورند عوافبش را مثل وضع بد اقتصادی و تحریمها را تحمل کنند! قانون طبیعت است برای هر عملی عکس العملی است. خودمون خواستیم مثل شعب ابی طالب زندگی کنیم!

    • بختیاری

      دولت ما با دولت امریکا مشکل دارد پس گفتن مرگ بر امریکا یک اشتباه است.امیدوارم روزی برسد که مردم به این واقعیت برسند، بدرود..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج