۸۲۸۷۷۷
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

بلیت تهران - مشهد، یک میلیون تومان شد

در حالی سازمان هواپیمایی کشوری با تاخیری حدود یک هفته‌ای پس از وزیر راه و شهرسازی از ممنوعیت فروش بلیت چارتری پروازهای داخلی خبر داد که در حال حاضر سایت‌های آنلاین همچنان اقدام به فروش این نوع بلیت با شگردی جدید می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم: در حالی سازمان هواپیمایی کشوری با تاخیری حدود یک هفته‌ای پس از وزیر راه و شهرسازی از ممنوعیت فروش بلیت چارتری پروازهای داخلی خبر داد که در حال حاضر سایت‌های آنلاین همچنان اقدام به فروش این نوع بلیت با شگردی جدید می‌کنند.

وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری و مدیر روابط عمومی این سازمان در اظهاراتی متفاوت با یکدیگر فروش بلیت پروازهای داخلی به صورت چارتری را ممنوع اعلام کردند.

حال سری به همان سایت‌های مدنظر مرد همه کاره سازمان هواپیمایی کشوری می‌زنیم؛ یکی از نکات جالب توجه این سایت‌ها استفاده از واژه "غیرقابل کنسلی" به جای "چارتری" است. اساسا بلیت چارتری زمانی که خریداری می‌شود، قابلیت کنسل شدن را ندارد و صاحب اول و آخر آن خریدار بلیت است.

بر این اساس قیمت بلیت پروواز رفت تهران-مشهد که به گفته مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری جزو استثناها (کیش و قشم) نیست به صورت چارتری و برای تاریخ ۱۸ بهمن ۹۷ یعنی فردا به قیمت یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود. بلیت برگشت این مسیر پروازی (مشهد-تهران) نیز برای روز ۲۲ بهمن (دوشنبه هفته آینده) حدود ۹۰۰ هزار تومان است.

نرخ بلیت پرواز چارتری مسیر تهران-شیراز برای روز پنجشنبه ۸۲۰ هزار تومان تا لحظه تنظیم گزارش است. قیمت بلیت برگشت این مسیر پرواز برای ۲۲ بهمن ۷۳۵ هزار تومان است. نرخ پرواز "غیرقابل کنسلی" تهران-بوشهر هم برای ۱۸ بهمن ۸۰۰ هزار تومان و قیمت مسیر برگشت ۹۰۰ هزار تومان یعنی مجموعا ۱.۷ میلیون تومان است. همچنین قیمت بلیت پرواز "غیر قابل کنسلی" تهران-چابهار برای فردا یک میلیون تومان و نرخ پرواز چابهار-تهران برای روز ۲۲ بهمن نیز تقریبا یک میلیون تومان است. به عبارت دیگر نرخ پرواز تهران-چابهار-تهران ۲ میلیون تومان است.

نرخ بلیت پرواز دو مسیر استثنا شده یعنی کیش و قشم نیز در ادامه می‌آید؛ نرخ پرواز تهران-کیش-تهران برای تعطیلات پیش رو هم‌اکنون حدود ۲ میلیون تومان و قیمت بلیت پرواز تهران-قشم-تهران ۱.۹ میلیون تومان است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگه هیشکی نخره مجبور میشن قیمت رو بیارن پایین

    • بدون نام

      اونی که داره یه ملیون براش پولی نیست پس گرون ترش کنید لطفا ما راضی هستیم

    • علی احمدی

      خبر دروغه امروز چک کردم ۲۵۰ تومان بود

    • بدون نام

      ربطی به دولت نداره آقا امام رضا گرونش کرده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج