جاباما
۸۲۸۷۹۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

«سرخپوست» به ۷ سانس فوق‌العاده رسید

با ادامه اکران فیلم ها در سینماهای مردمی فجر فیلم های «سرخپوست»، «متری شش و نیم»، «مسخره باز» و «شبی که ماه کامل شد» به اکران فوق العاده رسیدند.

خبرگزاری صبا: با ادامه اکران فیلم ها در سینماهای مردمی فجر فیلم های «سرخپوست»، «متری شش و نیم»، «مسخره باز» و «شبی که ماه کامل شد» به اکران فوق العاده رسیدند.

«سرخپوست» به ۷ سانس فوق‌العاده رسید

روز هفتم از سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر در سینماهای مردمی با استقبال پشت سر گذاشته شد و برخی از آثار به سانس های فوق العاده نیمه شب رسیدند که از جمله آن ها می توان به فیلم «سرخپوست» نیما جاویدی اشاره کرد که در ۷ سانس فوق العاده در سینما کورش روی پرده رفت.

همچنین فیلم سینمایی «مسخره باز» به کارگردانی همایون غنی زاده نیز در یک سانس فوق العاده در این سینما اکران شد. این فیلم در سینما استقلال و فرهنگ هم هر کدام یک سانس فوق العاده داشت.

فیلم سینمایی «متری شیش و نیم» به کارگردانی سعید روستایی در ۲ سانس و فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار در یک سانس در سینما آزادی به سانس فوق العاده رسیدند.

خبر دیگر اینکه فیلم «بنفشه آفریقایی» ساخته مونا زندی نیز ویژه ناشنوایان با حضور رضا بابک بازیگر، علیرضا شجاع نوری تهیه کننده و مونا زندی در سینما کورش اکران شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج