جاباما
۸۲۸۸۹۷
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

لغو فرش قرمز «تعقیب سرد» به خاطر اعتراف لیام نیسون

تبعات منفی اعترافات شوکه‌کننده لیام نیسون، ستاره ایرلندی هالیوود همچنان ادامه دارد؛ اعترافاتی که از آن به «انتقام نژادپرستانه» تعبیر می‌شود.

خبرگزاری صبا: تبعات منفی اعترافات شوکه‌کننده لیام نیسون، ستاره ایرلندی هالیوود همچنان ادامه دارد؛ اعترافاتی که از آن به «انتقام نژادپرستانه» تعبیر می‌شود.

لغو فرش قرمز «تعقیب سرد» به خاطر اعتراف لیام نیسون

به نقل از هالیوودریپورتر، در ادامه واکنش‌ها به اعتراف دور از انتظار و جنجالی لیام نیسون مبنی بر قصد او برای کشتن مردی سیاهپوست در جوانی، برگزاری مراسم فرش قرمز آخرین فیلم نیسون یعنی «تعقیب سرد» کنسل شد. این مراسم قرار بود به مناسبت اولین روز نمایش این فیلم در نیویورک برپا شود، اما بنا بر تصمیم افراد دست اندرکار، برگزاری چنین رویدادی زیر این حجم از فشار افکار عمومی مناسب تشخیص داده نشد.

لیان نیسون روز دوشنبه ۴ فوریه (۱۵ بهمن) در گفت‌وگویی با ایندیپندنت فاش کرده بود که یک بار در جوانی قصد داشته است مردی سیاه‌پوست را به انگیزه انتقام به قتل رساند. او گفته بود: روزی هنگام بازگشت از سفر متوجه شدم یکی از دوستانم مورد تجاوز واقع شده است. وقتی درباره فرد متجاوز سوال کردم متوجه شدم او مردی سیاه‌پوست بوده است. نیسون افزود: افکاری پریشان داشتم و می‌خواستم انتقام بگیرم، برای همین با یک چماق در آن ناحیه رفت و آمد می‌کردم و امیدوار بودم با یک نفر سیاه‌پوست احمق که از بار یا جایی بیرون می‌آمد برخورد کنم و او را بکشم. او چندی بعد از این حجم نفرت و خشونت خود آگاه و شوکه شده و به خود نهیب می‌زند که «چه غلطی داری می کنی!». بنا بر گزارش ایندیپندنت قصد نیسون از این اعترافات این بود که بگوید خشونت و انتقام هیچ‌گاه موضوعی را حل نکرده است.

این اعترافات نیسون بلافاصله به صدر اخبار رفت و واکنش اهالی سینما را برانگیخت بنابراین او صبح سه‌شنبه با حضور در برنامه «صبح به خیر آمریکا» از شبکه ABC اعلام کرد: من نژادپرست نیستم، من می‌خواستم شرافت داشته باشم و از دوستم در برابر این حادثه هولناک حمایت کنم، اما وقتی آرام شدم به حقیقت افکار وحشتناک خود آگاه شدم. او افزود: مشاوره با کشیش و عبادت در این آگاهی نقش داشته است.

«تعقیب سرد» که اکران عمومی آن از جمعه ۱ فوریه (۱۲ بهمن) آغاز شده است، فیلمی اکشن است که در آن لیام نیسون نقش یک راننده ماشین برف‌روب را بازی می‌کند که پس از مرگ مرموز پسرش به دنبال یک انتقام خونین است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدصالح نادی

      به شخصه عاشق لیام نیسون هستم و خیلی ناراحت شدم ولی آخه الان چه وقت اعتراف بود!!

      پاسخ ها

      • م

        اتفاقا ته سیاسته.
        پیر شده، مثل سابق طرفدار نداره.
        مخصوصا بین نسل جوون.
        از این راه میگن بذار بریم فیلم این یارو رو ببینیم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج