۸۲۸۹۱۵
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

منصوریان مثل نمازی امتیاز می‌گیرد!

علیرضا منصوریان ۲۴ آبان ماه هدایت تیم ذوب آهن اصفهان را به جای امید نمازی بر عهده گرفت و تا به اینجای کار ۴ بازی به همراه این تیم درلیگ برتر انجام داده است.

ورزش سه: سرمربی سابق استقلال که شهر اصفهان را با هامبورگ توصیف کرده است و البته اذعان داشته در ذوب آهن متوجه شد معنی واقعی یک باشگاه چیست در اولین مصاف با پارس جنوبی در جم طعم تلخ شکست را چشید.

علیرضا منصوریان البته از تقابل با مهدی تارتار در جم از قبل هم خاطره خوشی نداشته است. او فصل گذشته با استقلال در جم شکست خورد. شکستی که نیمکت مربیگری او در استقلال را لرزان کرد و در ادامه با شکست های بعدی مجبور به خداحافظی با آبی ها شد.

علیرضا منصوریان در دومین بازی در مصاف با فولاد در اهواز یک امتیاز گرفت که طبیعتا در خانه حریف نتیجه بدی نبود. دراین بازی عزیز فریسات تیم را اداره می کرد و هنوز افشین قطبی سرمربی تیم نشده بود. در ادامه و در هفته پایانی نیم فصل نخست باشگاه امیدوار به عبور ذوب آهن از نفت مسجد سلیمان بود اما این بار ذوب آهن به نتیجه مساوی بدون گل رضایت داد تا تیم با حسرت دو امتیاز از دست داده این دیدار تعطیلات نیم فصل را آغاز کند.

اما شروع دور برگشت لیگ برتر می توانست حکایت دیگری برای علیرضا منصوریان و تیمش داشته باشد اما این بار هم این اتفاق رخ نداد. ذوب آهن در مصاف با نساجی تنها به یک امتیاز بسنده کرد. ذوب آهن با این تساوی شمار امتیازات خود از ۱۶ بازی را به ۱۴ امتیاز رساند.

باورش کمی سخت است اما ذوب آهن تا به این جای کار از هر بازی به طور میانگین یک امتیاز نگرفته است. تیم در زمان امید نمازی از ۱۲ بازی ۱۱ امتیاز گرفته بود و در زمان علیرضا منصوریان هم تیم از ۴ بازی به ۳ امتیاز دست یافته است. این روند بیش از همه تیم سپیدرود رشت را خوشحال می کند که با علی کریمی و البته بازیکنان جدیدی که به ترکیب اضافه کرده برای ماندن در جدول بازی ها تلاش می کند.

علیرضا منصوریان در پایان بازی با نساجی به بازی دفاعی حریف اشاره کرد. این نمی تواند قابل کتمان باشد اما به طور حتم دلیل قانع کننده ای برای از دست دادن دو امتیاز حساس در تقابل با تیم مجید جلالی نیست. هر تیمی برای دست یابی به پیروزی باید یارای برابری با هر تاکتیکی را داشته باشد و هیچ تیمی نمی تواند تاکتیک تیم مقابل را تعیین کند. بهترین چاره برای ذوب آهن این است که در تمرینات روزهای آتی راه های مقابله با تیم های دفاعی را تمرین کند تا این بار در جدال با چنین تیم هایی مجبور به از دست دادن امتیاز نشود.

نتایج بازی هایی که ذوب آهن با علیرضا منصوریان پشت سر گذاشت:

*ذوب آهن ۰ - پارس جنوبی یک
*فولاد یک - ذوب آهن یک
*ذوب آهن ۰ - نفت مسجد سلیمان ۰
*ذوب آهن 0 - نساجی 0

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      علی منصوریان سوخت،بنظرمن باید بره ازدسته دو دوباره بیاد لیگ

    • پیر مرد پرسپولیسی.

      کجاش مثل نمازی ست ؟ پنج بازی بدون برد؟ زمان نمازی لااقل فوتبال تهاجمی وزیبا وتماشاگر پسند ارایه می شد ،نه اتوبوسی و بی کیفیت ،.

    • بدون نام

      یه بازیکن درست وحسابی نگرفت نیم فصل

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج