۸۲۸۹۴۹
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

سالمندان افسرده در معرض خطر مرگ

محققان اعلام کردند که علائم افسردگی در سالمندان با افزایش خطر مرگ مرتبط است.

خبرگزاری فارس: با بالا رفتن سن ممکن است افراد علائمی از افسردگی را تجربه کنند. با این وجود، افسردگی جزئی از روند طبیعی پیری نیست و در واقع بسیاری از سالمندان به‌رغم چالش‌های گذران عمر، از زندگی خود راضی هستند. افسردگی نه تنها موجب می‌شود‌، افراد آن طور که باید از زندگی لذت نبرند بلکه می‌تواند عاملی برای به خطر انداختن سلامت آنان نیز باشد.

محققان در بررسی‌های خود نشان دادند که علائم افسردگی در افراد مسن با افزایش خطر مرگ مرتبط است که البته با انجام مراقبت‌های حرفه‌ای سلامت می‌توان این علائم را از بین برد.

علاوه بر این، علائم افسردگی با خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و سکته مغزی در میان‌سالگی و پیری مرتبط است. طبق گفته محققان؛ افراد مسن با مراجعه به پزشک و تشخیص علائم افسردگی خود می‌توانند به افزایش طول عمر خود کمک کنند.

افسردگی باعث تداخل در توانایی افراد برای کمک به روند درمان و به‌دست‌آوردن انرژی از دست رفته، می‌شود. سالمندان افسرده به مرور زمان مشکلات عدیده‌تری را تجربه خواهند کرد و اگر حاضر به قبول بیماری خود نباشند، شرایط پیچیده‌تر خواهد شد.

براساس این گزارش، اگر از سالمندی مراقبت می‌کنید که دچار افسردگی است می‌توانید حمایت عاطفی خود را به او اظهار کنید و به سخنانش با صبر و حوصله گوش دهید. او را به خاطر احساساتش سرزنش نکنید و به واقعیت‌هایی اشاره کنید که در او ایجاد امید می‌کند. همچنین می‌توانید در تشخیص به موقع و تسریع روند درمانی او نظارت داشته باشید. او را نزد پزشک آگاه و باتجربه برده و در طول دوره درمان او را همراهی کنید‌.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعان با هاشون چه کنیم؟یه راهی نشان بدین خب

    • سیمرغ

      جوانان ها همه افسرده شدن سالمندان که جای خود دارد کشوری که هیچ تفریح وخوشی در آن نیست چه انتظاری دارید که مردمش افسرده نشوند چیزی که زیاد هست عزا وگریه وبد بختی وگرفتاری وفقر.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج