جاباما
۸۲۸۹۵۱
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

محصول تازه نخ دندان مینا به بازار عرضه شد

ارائه نخ دندان دسته دار مینا ویسل به بازار بهداشت دهان و دندان

محصول تازه نخ دندان مینا با نام مینا ویسل (Mina Whistle) در بهار ۹۷ به صورت رسمی رونمایی و در تابستان همین سال به بازار عرضه شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ستاره گنبد مینا، در بهار ۹۷، رونمایی از نخ دندان دسته دار مینا ویسل، محصول تازه نخ دندان مینا صورت گرفت.

این محصول که در حوزه بهداشت دهان و دندان ارائه می‌شود، با نیازسنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر سهولت بیشتر در استفاده و همین‌طور ضخامت قابل تنظیم نخ را ارائه کند تا تمایل بیشتری برای استفاده از نخ دندان را برای مصرف‌کنندگان فراهم کند.

ارائه نخ دندان دسته دار مینا ویسل به بازار بهداشت دهان و دندان

بر پایه این توضیحات، نخ دندان دسته دار مینا ویسل دارای محاسنی اعم از طراحی ارگونومی، ضخامت قابل تغییر نخ و قابلیت شستشو است. ضمن اینکه نخ استفاده شده در آن حاوی فلوراید و آغشته به موم زنبور عسل است که سلامت بیشتر دندان‌ها و حرکت راحت نخ در فواصل دندانی را موجب می‌شود؛ شایان ذکر است طراحی این محصول به شکلی است که می‌تواند باعث افزایش ۷۰ درصدی سهولت بیشتر استفاده از نخ دندان شود.

ارائه نخ دندان دسته دار مینا ویسل به بازار بهداشت دهان و دندان

مهندس ناصر سراج‌ها مدیرعامل نخ دندان مینا، تولید این محصول را نتیجه یک سال کار در این مجموعه دانست و گفت: طراحی، اجرا، تست و اخذ مجوز‌های قانونی و اعتبارنامه‌های تخصصی برای تولید این محصول از اوایل سال ۹۶ آغاز و محصول نهایی امسال رونمایی شد.

وی با بیان اینکه این نخ دندان مینا ویسل حوالی مهر ماه به صورت آزمایشی به بازار عرضه شده است ادامه داد: «نخ دندان مینا ویسل برای رقابت با محصولات خارجی مشابه تولید شده و تمامی مراحل طراحی و تولید این محصول در داخل کشور و توسط متخصصان داخلی صورت گرفته است. ما در تولید نخ دندان دسته دار مینا ویسل سعی کرده‌ایم که کیفیت محصول جدید مینا نیز همانند گذشته، در سطح استاندارد‌های موجود در محصولات خارجی باشد. محصولی که هم اکنون امتیاز و حقوق آن، ثبت جهانی شده و هم اکنون، مراحل نهایی اخذ استاندارد اروپا (CE) و همینطور ADA امریکا را طی می‌کند و عمده مراحل صادرات این محصول به کشور‌هایی نظیر ایتالیا، امریکا و کشور‌های حوزه خلیج فارس نیز طی شده و به زودی به بازار‌های جهانی وارد خواهد شد.»

نخ دندانی برای ورود به بازار محصولات خارجی

به گفته طراحان مینا ویسل سعی شده در تولید این محصول، تصور اشتباه برخی مصرف کنندگان مبنی بر اینکه «محصولات ایرانی نمی‌توانند با محصولات خارجی رقابت کنند» اصلاح شود.

ارائه نخ دندان دسته دار مینا ویسل به بازار بهداشت دهان و دندان

این محصول هم اکنون به عنوان تنها رقیب ایرانی نمونه‌های جهانی نخ دندان دسته‌دار، با قیمتی پایین‌تر از نمونه‌های خارجی تولید و روانه بازار شده و هم اکنون در داروخانه‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و نیز فروشگاه‌های اینترنتی معتبر قابل تهیه است.

علاقه‌مندان می‌توانند با دنبال کردن وب‌سایت رسمی برند نخ دندان مینا ، به اطلاعات بیشتری از فعالیت‌های شرکت نخ دندان مینا دست یابند. همینطور شبکه اجتماعی نخ دندان مینا ، به صورت رسمی به معرفی محصولات و فعالیت‌های نخ دندان مینا می‌پردازد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج