۸۲۹۰۶۶
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

۴ مدال حاصل کار پاراتکواندوکاران ایران در ترکیه

روز دوم و پایانی از رقابت‌های قهرمانی جهان پاراتکواندو با حضور ۶ نماینده ایران ایران برگزار شد و تیم ملی ایران با کسب یک طلا و ۳ نقره به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.

ایسنا: در دومین روز از هشتمین دوره رقابت‌های قهرمانی جهان پاراتکواندو؛ ۶ ملی‌پوش کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

سعید صادقیان‌پور در وزن منهای ۶۱ کیلوگرم و در کلاس K۴۲ پس از یک دور استراحت، در مرحله یک چهارم نهایی ۴۰ بر صفر حریفی از ترکیه را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. او در این مرحله با نتیجه ۱۷ بر ۶ حریفی از مراکش را شکست داد و راهی فینال شد.

صادقیان‌پور در فینال، برابر حریفی از روسیه ۱۹ بر ۱۶ نتیجه را واگذار کرد و به مدال نقره رسید.

۴ مدال حاصل کار پاراتکواندوکاران ایران در ترکیه

مهدی پوررهنما پاراتکواندوکار وزن منهای ۷۵ کیلوگرم و در کلاس K44 پس از یک مرحله استراحت، در یک هشتم نهایی برابر حریفی از ترکیه روی شیاپ چانگ رفت و ۲۲ بر صفر به پیروزی رسید و در مرحله یک چهارم نهایی برابر حریفی از ژاپن با نتیجه ۷ بر ۷ مساوی کرد و در راند طلایی مقابل این حریف شکست خورد و از دور مسابقات حذف شد.

علیرضا بخت در وزن منهای ۶۱ کیلوگرم و در کلاس K44 در مرحله مقدماتی ۸ بر ۴ نماینده مراکش را از پیش رو برداشت و در مرحله یک شانزدهم ۷ بر ۵ حریفی از ژاپن را شکست داد و راهی یک هشتم نهایی شد. او در این مرحله ۷ بر ۴ برابر نماینده جمهوری آذربایجان شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

سجاد جوانبخت در وزن منهای ۶۱ کیلوگرم و در کلاس K44 پس از یک دور استراحت در مرحله یک شانزدهم ۱۷ بر ۵ نماینده دانمارک را شکست داد و راهی مرحله یک هشتم نهایی شد و در این مرحله ۱۷ بر ۵ حریفی از روسیه را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد. او در این مرحله با نتیجه ۳۱ بر ۲۳ برابر حریفی از روسیه شکست خورد و از دور مسابقات حذف شد.

محمدرضا شعبانی در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم و در کلاس K42 در مرحله یک چهارم نهایی برابر حریفی از آمریکا روی شیاپ چانگ رفت و در حالی که ۷ بر ۲ از حریف خود عقب بود به دلیل مصدومیت از ادامه مبارزه انصراف داد و از رسیدن به مدال بازماند.

محمود جعفرزاده در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم و در کلاس K44 پس از یک دور استراحت، در مرحله یک هشتم نهایی برابر حریفی از ترکیه ۸ بر یک پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد. او در این مرحله برابر حریفی از انگلیس نتیجه را واگذار کرد و از دور مسابقات حذف شد.

امتیاز رقابت‌های جهانی پاراتکواندو G10 است و به نفر اول ۱۰۰ امتیاز، نفر دوم ۶۰ و نفرات سوم ۳۶ امتیاز در راستای کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو تعلق می‌گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ماشالا دمتون گرم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج