جاباما
۸۲۹۱۲۴
۲۳ نظر
۵۰۱۱
۲۳ نظر
۵۰۱۱
پ

نماینده قم: صف گوشت در شأن مردم ایران نیست

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی صف‌های طولانی عرضه گوشت و مرغ را در شأن مردم ایران ندانست و گفت: مردم از تبعیض ناراحت هستند.

خبرگزاری مهر: احمد امیرآبادی فراهانی شامگاه چهارشنبه در حاشیه نمایشگاه «شکوه چهل ساله در قم» در مصلای قدس ، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به‌رغم اینکه دشمنان انقلاب اسلامی دنبال این بودند که این انقلاب به ۴۰ سالگی نرسد با پشتیبانی مردمی که این انقلاب دارد به چهل سالگی رسید و این ملت قله‌های پیشرفت را درخواهند نوردید و پیش خواهد رفت و روسیاهی آن برای ذغال می‌ماند و مطمئناً ترامپ و جان بولتون کوچک‌تر از این هستند که مقابل ایران بایستند.

وی ادامه داد: البته مردم مشکلات زیادی در خصوص اشتغال و اقتصاد دارند اما پشتیبان نظام بوده و هستند اما از برخی مسائل گله دارند امیدواریم با حضور میلیونی مردم در ۲۲ بهمن نقشه‌های آمریکا که به زانو درآوردن ایران است نقش بر آب شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصمیمات رئیس جمهور آمریکا گفت: این دولت بی منطق و عجول آمریکا نمی‌تواند صبر لازم را داشته باشد و با به میدان آمدن مردم ایران قطعاً آمریکاییان عقب نشینی می‌کنند و مردم ایران پیروز میدان خواهند بود.

بنزین یارانه پنهان به ثروتمندان است

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از طرح‌ها قضیه بنزین است که با وجود اینکه ۹۰۰ هزار میلیارد تومان مصرف بنزین کشور در سال است که یارانه پنهان به ثروتمندان است زیرا ۲۵ میلیون خانوار ایرانی و ۱۷ میلیون خودرو در کشور داریم و برخی خانواده‌ها چهار خودرو دارند در صورتی که شش میلیون تحت پوشش کمیته امداد هستند و تنها ۱۰ درصد آنان خودرو دارند.

وی با بیان اینکه یارانه حق همه است یا نباید داده شود و یا به همه باید تعلق گیرد گفت: بنده این طرح را دادم اما در کمیسیون تلفیق با فاصله کمی رأی نیاورد قصد دارم این طرح را به صحن ببرم زیرا این طرح کارشناسی شده و شش ماه مرکز پژوهش‌ها روی آن کار کردند و به عدالت نزدیک‌تر است.

امیرآبادی فراهانی افزود: نکته بعدی ۱۴ میلیارد تومان یارانه‌ای است که به گوشت و مرغ و دارو تعلق می‌گیرد و من سه‌شنبه صبح پیشنهاد دادم سه ونیم میلیون دارو به قیمت ۸۲۰۰ وارد کشور شود و به بیمه‌ها تعلق گیرد و مردم ۳۰ درصد فرانشیز را ۱۵ درصد بدهند زیرا دلار ۴۲۰۰ برای دارو و گوشت به دست مردم نمی‌رسد اما به محض اینکه این طرح رأی آورد سندیکای داروخانه‌ها و مراکز قدرت و ثروت و حتی دکتر نمکی وزیر بهداشت به من گفت نمی‌توانم این طرح را اجرا کنم و درخواست کرد که این حرف را پس بگیرم در صورتی که وی پیش از وزیر شدن بر آن تأکید می‌کرد.

وی ادامه داد: در آخر چهارشنبه صبح آقای تاجگردون به نمایندگان گفت اگر این کار انجام شود تا عید همه داروها را احتکار می‌کنند و لذا رأی پس گرفته شد درحالی که امکان اجرای آن بود و بیمه‌ها این طرح را اجرایی می‌کردند.

امیرآبادی فراهانی در مورد صف‌های طولانی برای عرضه گوشت و مرغ نیز گفت: این وضعیت زیبنده انقلاب اسلامی ما نیست؛ من از دست اندرکاران برپایی «نمایشگاه شکوه ۴۰ ساله قم» تشکر می‌کنم اما اگر جای مسئولان شهر و کشور بودم به جای این نمایشگاه مشکل گوشت و مرغ را حل می‌کردم زیرا مردم ما قبل و بعد از انقلاب را مقایسه نمی‌کند بلکه از تبعیض و اینکه شأن آنها رعایت نمی‌شود ناراحت هستند.

وی با بیان اینکه برخی رسانه‌ها تیتر درشت می‌زنند که مشکل گوشت را حل کردیم و به صورت آنلاین و اینترنتی گوشت و مرغ را عرضه می‌کنیم این مشکل را برطرف نمی‌کند؛ بنده دو طرح را در مجلس پیگیری می‌کنم اما برخی نماینده‌ها و برخی دولتی‌ها مخالف این طرح‌ها هستند.

نیازهای اولیه مردم باید به‌وسیله کارت شارژ به دست مردم برسد

نماینده مردم قم در خانه ملت بیان کرد: نکته بعدی ۱۰ ونیم میلیارد دلار برای ذرت، کنجاله سویا، گوشت، مرغ و دانه‌های روغنی که یکی از مشکلات مردم است هزینه می‌شود که دست مردم نمی‌رسد و به عنوان مثال مرغ بالای ۱۳ هزار شد و من این پیشنهاد را دادم که دکتر لاریجانی هم تأکید کرد که این اقدام دنبال شود و کارت انرژی ارزاق داده شود.

وی گفت: رئیس جمهور مخالف این طرح است و می‌گوید دولت من کوپنی می‌شود در صورتی که بانک ملی می‌گوید می‌توان کارت‌هایی را برای گوشت و مرغ شارژ کرد و می‌تواند شارژ آن جا بجا هم بشود و برای دیگری ریخته شود.

امیرآبادی فراهانی با بیان اینکه تحریم‌ها شرایط اقتصادی سختی را برای ایران رقم زده به صورتی که هر کشتی که وارد بنادر ایران شود تحریم می‌شود و یا کشتی ایران در هر بندری برود آنان تحریم می‌شوند و دشمنان این‌گونه ما را محدود کرده‌اند و در این شرایط باید حداقل نیازها و ارزاق اصلی مردم به راحتی به دستشان برسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • قلی

      ماشاالله متخصص همه امور هستند از روابط بین الملل الی صف پوست و استخوان...

      پاسخ ها

      • ‌‌‌‌ ( شب دراز است قلندر بیدار )

        تا زمانیکه شما هستین و حقوقهای نحوی برای خود و فامیلهایتان می گیرید همین است
        شما حقوق وزیران و فامیلهای وزیران فامیلهای جهانگیری را‌بررسی کن شاخ در میآوری رفیق دزد و شریک قافله

      • ‌‌‌‌ ( شب دراز است قلندر بیدار )

        خیلی جالب است من تا کنون در این صف ها یک روحانی یا یک مسعول هم ندیدم اخه گوشت یخ زده برای آنها زیان بار است.

    • بدون نام

      نماینده محترم این که چیزی نیست چیزهای مهمتری هستندکه درشان ومرنبه ملت فداکار ایران نیستندازهمه مهمترفقروایجاد فاصلهتی شدید طبقانی باوجود آمده قرارنبود درحکومت اسلامی یکی خروارویگی مثقال بخورد گروهی که نقشی دانقلاب نداشنه وندارند‌ حقوق های چندذصدمیلیونی وحامیآن اصلی انقلاب ذرفقر وفلاکت زندگی کنند مثلا اقای روحانی قصد دارد باافزایش بیست درصدی انهم پلکانی تورم صددرصدی راجبران وسفره مردم رارونق بخشد یا با عیدی نا چیز یکمیلیونی من بازنشسته را میان خانواده وعروس وداماد ونوه وغیره سربلند کند وفاصله ای سه برابری بین کارگر وکارمند ایجاد وحتی به اندازه یکماه حقوق به ماعیدی بدهد گه موجب دلخوشی ماشود واین منتهای بی عدالتی وفاصله طبقاتی وناخشنودی ودرنتیجه پایین آمدن راندمان کارها می گردد

    • بدون نام

      چی کارت شارژ چیهبرو‌اقا بااینجور کاراتون ادم دیوانه میشه

    • بدون نام

      نمیدونم چرا بعضی‌ها تازه بفکرشأن مردم افتاده اند، سالهاست که شأن مردم درصف ها به تاراج رفته، مطمئناًاین افراد هیچگاه صف بدبختی این مردم لمس نکرده‌اند، گرانی فقط گوشت نیست ،سال آینده منتظر بالا رفتن سرسام‌آور قیمت تمام کالاها باشید،خیالتان راحت، به کارتون ادامه دهید، تورم ازصددرصد هم بالا برود ازاین مردم مفلوک بخاری بلندنمیشود..

    • حبیبی

      خوب حرف میزنی ولی کسی نیست تو دهنش بزنه

    • بدون نام

      اتفاقا خلایق هرچه لایق

    • شهرام

      چرا گوشت.هارا.کوپونی.نمیکنند.که.به.همه.مردم.بدند.ودرگیری پیش نیاد اینطوری اشتباه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این شرایط شماخدمتگذارهابرای ما رقم زدید

    • کارمند

      در همه امور دخالت میکنند و صاحب نظر هستند
      فقر و فحشا و اعتیاد هم در شان مردم نیست

    • بدون نام

      کارمون به کجا رسیده.که برا گوشت یخ زده باید صف گرفت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بر باعثش لعنت که تحریم ها را شدت داد با مخالفان برجام

    • بدون نام

      حالا که درشان و در خور ملت شده

    • کامران

      نماینده محترم تااین دارو دسته ودوستان جان کری سر کارند ملت روی خوش نمی بینه!؟

    • بدون نام

      غروشگاه زنجیره ای ،گوشت گوساله رو قطره چکانی به فروش می رساند ، یک بسته گرفتم ،مقدار خیلی زیادی چربی داره ! بسته عادی نبود چون یک ماه پیش ، یک بسته دیگری گرفته بودم .

    • بدون نام

      وصف و حال این روزگار مردم ما اسف بار است قبلا ها به سه دسته تقسیم میشدیم طبقه اول مرفه دوم متوسط سوم فقرا حالا فقط دو طبقه شدیم فقرا و مرفه دیگه متوسطی وجود نداره چون متوسط ما هم به جمع آمار فقرا پیوستن خدایا یه صبح پاشیم یا اونا منقرض شده باشن یا طبقه فقیر دیگه اینقدر سختی نکشیم خسته و درمانده شدیم بالاغیرت خبر داغ پیامو بزن سانسور نکن ما تو مملکت خودمون سانسور شده خداییم

    • خدا

      راستی شما هم صف وای می ستین،که گوشت بستونین؟؟؟

    • بدون نام

      درسته ولی ماایرانیاهرچی سرمون میادحقمون حالا برین بودجه ومنابع شغل ایران وایرانی خرج حدود۲۰ملیون اتباع خارجی مفت خوراویزون موزی افغانی کنیدکه بودجه بالا۲۰۰سال مردم ومملکت پس خودتون کردین که لعنت به خودتون بادواینقدرزیادن پارسال وزیرکارگفته اینهابرن مشکل بیکاری حل میش ونمایندگان مجلس گفتن یعنی چی که بیش از۳ملیون افغانی فقط توکارساختمانی اشغال کردن وچندبرابران توشغلهای دیگه غیرقانونی وبایداخراج بشن هرجااینجوربری۶ماه زندان اخراج بااینکه توهرخانه۱تا،۲نفربیکارداریم بالا۴۰ملیون فقیرکشورثروتمندشایستمون وبالا۳۰کشوراروپایی مرفح پراب وجهان اول راصی نشدن ۱ملیون اوارجنگ زده سوریه ای قبول کنن به خاطرهمین چیزهاس نه ایران بیکاری وفقرنجومی بی ابی کم بودجگی...راه دادن ...

    • ir

      اتفاقا ما حقمونه از این بدتر هم حقمونه

    • بی نام

      ملت نمک نشناس ایران .

    • مرتضی

      واقعا برای شما متاسفیم که بعد از چهل سال دو باره مردم را به خاک سیاه نشانید خدا انشاالله شما رابه خاک سیاه بنشاند

    • امیرصدرا

      ببین کشورعزیزمون با مردم خوبش به چه وضعی افتاده...لعنت به باعث و بانیاش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج