۸۲۹۱۲۵
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

فال روزانه ۱۸/ ۱۱/ ۱۳۹۷

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۱۸/ ۱۱/ ۱۳۹۷

فال روزانه پنجشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۷

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 18 بهمن به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی سخاوتمند، شاداب و پرانرژی، صمیمی و اجتماعی، متواضع، با صداقت، طرفدار سادگی و دوست دار صلح و آرامش هستید. شما ترجیح می دهید که همیشه تا جای ممکن با تمام اطرافیان خود در هماهنگی باشید و رفتارتان دوستانه باشد. با وجود این همه خوبی، شما باید در بی قراری و بی حوصلگی و منفی نگری خود تجدید نظر کنید. امسال از لحاظ سلامتی برای شما سال نسبتا خوبی خواهد بود. شاید به خاطر مسائل پزشکی نتوانید رژیم غذایی که برای رسیدن به وزن دلخواهتان را برای خود در نظر گرفته اید عملی کنید. در مسرف داروهایی که پزشکتان برایتان تجویز می کند نهایت دقت را داشته باشید. از لحاظ مالی نیز امسال برای شما سال متوسطی خواهد بود. شاید در معاملات و فعالیت های تجاری سودی که انتظارش را دارید به دست نیاورید، اما متضرر نیز نخواهید شد. تا جای ممکن از سرمایه گذاری مبالغ هنگفت در هر زمینه ای خودداری کنید زیرا این کار می تواند به شما ضرر جبران ناپذیری وارد کند. برای سرمایه گذاری حتما باید در انتظار فرا رسیدن بهترین زمان ممکن بمانید. قرض دادن به دیگران برای خود شما مشکلاتی را به وجود خواهد آورد، پس سعی کنید به کسی پول قرض ندهید. در زمینه ی حرفه ای فرصت های بسیاری در انتظار شما هستند، اما برای استفاده از این موقعیت ها باید تلاش زیادی بکنید. اگر عشقتان را قبلا پیدا کرده اید به احتمال زیاد امسال به زیر یک سقف خواهید رفت و یک زندگی همراه با عشق، تفاهم و احساس خوشبختی را آغاز می کنید. بهترین ماه های سال خرداد، شهریور و آبان هستند.

فال روزانه ۱۸/ ۱۱/ ۱۳۹۷

امروز روز فوق العاده ای برای به کار گرفتن خلاقیت شما خواهد بود؛ البته شما خودتان خیلی خوب از روحیه ی هنری خود آگاه هستید و این استعداد و خلاقیتی که دارید برایتان تازگی ندارد، اما آنچه امروز فرق کرده است قدرت تمرکز شما و تواناییتان در ادامه ی راه تا رسیدن به مقصد است. شما امروز انرژی لازم برای تمام کردن و به نتیجه رساندن هر کاری را در اختیار دارید و می توانید هر پروژه ای که امروز آغاز می کنید را با موفقیت به انجام برسانید. فقط یادتان باشد از روند انجام این کار لذت ببرید و مسائل را بیش از اندازه جدی نگیرید. آنقدر سرگرم کار نشوید که قراری که با دوستان و یا اعضای خانواده دارید را فراموش کنید!

فال روزانه ۱۸/ ۱۱/ ۱۳۹۷

امروز شما به هیچ وجه برای در پیش گرفتن ساده ترین راه های ممکن وسوسه نمی شوید. درست است که همه ی ما گاهی وسوسه می شویم این راه را در پیش گرفته و خودمان را راحت کنیم ، اما شما از آن دسته آدم هایی نیستید که به راحتی تسلیم این وسوسه ها می شوند، به ویژه امروز که شرایط کیهانی موجود قدرت لازم برای در پیش گرفتن بهترین راه ممکن را در اختیار شما قرار داده اند و می توانید با تمام توان خود گام های لازم برای رسیدن به مقصد را یکی یکی بردارید و طولانی بودن راه به هیچ وجه باعث نخواهد شد که از میدان به در شوید. اگر همراهانتان سعی کردند شما را قانع کنند که خودتان را با این کار خسته نکنید، موضع خود را حفظ کنید و تسلیم نشوید.

فال روزانه ۱۸/ ۱۱/ ۱۳۹۷

امروز عمل گرایی و داشتن برنامه برای انجام کارهایتان به شما کمک زیادی خواهد کرد. شما در زمان بسیار خوبی برای مورد بررسی قرار دادن وضعیت مالی خود قرار دارید. آیا در موقعیتی قرار دارید که دلتان می خواسته است؟ آیا برای ادامه راهتان برنامه ای در سر دارید؟ آیا به اندازه ی کافی پول و منابع مادی دراختیار دارید؟ به جواب این سؤال ها خوب فکر کنید و با خودتان صادق باشید. به این فکر کنید که چطور می توانید وضعیت فعلی خود را بهبود ببخشید و برای آینده ی خود برنامه ریزی کنید. می توانید در این راه با افراد موفقی که مورد اعتمادتان هم هستند مشورت کرده و در انتخاب راه درست از آنها راهنمایی بگیرید. البته فراموش نکنید که تصمیم گیرنده نهایی خودتان باشید.

فال روزانه ۱۸/ ۱۱/ ۱۳۹۷

شما دارید برای رفتن به یک تعطیلات چند روزه برنامه ریزی می کنید و شاید حتی همین امروز بخواهید راهی سفر شوید و به همین دلیل هم بسیار هیجان زده و خوشحال هستید. برنامه هایی که برای این سفردارید به خوبی پیش خواهند رفت و خیلی راحت هر چیزی که بخواهید برایتان فراهم می شود و زودتر از آنچه انتظارش را دارید می توانید سفرتان را شروع کنید. شاید از شما دعوت شده باشد که به دیدار دوستانی بروید که در شهر دیگری زندگی می کنند، اگر چنین فرصتی برایتان پیش آمده باشد هزینه سفرتان خیلی کمتر از آنچه فکرش را می کنید خواهد شد. شما فرصت این را دارید که افق های ذهنی خود را در این سفر گسترش دهید، از این موقعیت به خوبی استفاده کنید.

فال روزانه ۱۸/ ۱۱/ ۱۳۹۷

برنامه های بلندپروازانه ای که برای آینده ی خود دارید شما را ملزم می کنند که رفتاری منطقی داشته باشید و به ویژه در ارتباط با مسائل مادی رویکردی عمل گرایانه داشته باشید. این شرایط ممکن است برایتان خسته کننده و دشوار باشند، اما اگر تصمیمتان جدی است و از هدفی که برای خود انتخاب کرده اید مطمئن هستید باید این شرایط را بپذیرید. یکی از دوستانتان که احتمالا مذکر نیز هست امروز به کمکتان خواهد آمد و با صحبت ها و یا کارهایی که می کند به شما در درک این شرایط و پذیرفتن آن کمک خواهد کرد. در هر صورت این نکته را به خودتان یادآوری کنید که قرار نیست همین امروز همه ی کارها انجام شوند، به ذهن و بدن خود فشار نیاورید.

فال روزانه ۱۸/ ۱۱/ ۱۳۹۷

چند روز آینده برای شما با فعالیت های اجتماعی بسیاری همراه خواهند بود. شاید امروز یک مهمانی بزرگ در خانه تان برگزار شود که مهمان های زیادی قرار است در آن حضور داشته باشند. ممکن است احساس کنید که وقتتان کم است و دچار اضطراب و نگرانی شوید، اما خیالتان از این بابت که همه ی کارهایتان انجام خواهند شد راحت باشد. شاید بعضی کارها با کمی تأخیر انجام شوند، اما این موضوع در سایر برنامه هایتان مشکلی را به وجود نخوهد آورد. امروز روز فوق العاده ای برای عملی کردن برخی از ایده هایی که ذهنتان را به خود مشغول کرده اند خواهد بود. شجاعتی که برای برداشتن این گام های ریسک آمیز نیاز دارید را امروز با توجه به شرایط کیهانی فعلی در اختیار دارید.

فال روزانه ۱۸/ ۱۱/ ۱۳۹۷

امروز شما حال و حوصله ی در خانه ماندن را ندارید، اما کارهای زیادی باید در خانه انجام شوند و مسئولیت هایی که به عهده دارید به شما اجازه نمی دهند با خیال راحت از روزتان لذت ببرید. زیاد خودتان را برای این موضوع ناراحت نکنید، زیرا همین که دست به کار شوید اهل منزل نیز به کمک شما خواهند آمد و همه ی کارها خیلی سریعتر از آنچه انتظار دارید انجم خواهند شد. اگر کارهایی دارید که در خارج از منزل باید انجام شوند متاسفانه باید خودتان را برای گیر کردن در ترافیک آماده کنید! خونسردی خود را حفظ کنید و اجازه ندهید این موضوع روزتان را خراب کند. امشب به اندازه ی کافی برای خوش گذراندن و تفریح وقت خواهید داشت.

فال روزانه ۱۸/ ۱۱/ ۱۳۹۷

شما بی صبرانه در انتظار این هستید که غروب امروز را در کنار خانواده و عزیزانتان بگذرانید. شاید قرار باشد به یک کنسرت، سینما و یا تئاتر بروید، یا بخواهید فرزندانتان را به تفریح ببرید و کارهایی که می دانید برای آنها لذت بخش است را انجام دهید. با وجود اشتیاقی که به حضور در این جمع دارید به احتمال زیاد تمام مدت سکوت خواهید کرد تا به افکاری که ذهنتان را به خود مشغول کرده اند بپردازید! امروز از انرژی فوق العاده ای که شرایط کیهانی فعلی در اختیارتان قرار داده است استفاده کنید و لیستی از مسائل مختلفی که در زمینه های مختلف باید در مورد آنها تصمیم گیری کنید برای خود تهیه نمایید و سپس یکی یکی آنها را مورد برسی قرار داده و تصمیم خود را در موردشان بگیرید.

فال روزانه ۱۸/ ۱۱/ ۱۳۹۷

امروز اهل خانه تان کمی بی حوصله و بیقرار شده اند و ترجیح می دهند تا جای ممکن وقتشان را بیرون از خانه بگذرانند. اما شما چنین حسی ندارید و می خواهید از فرصتی که برایتان فراهم شده است استفاده کنید و کارهایی که به تنهایی و سکوت نیاز دارند را در خلوت خانه انجام دهید. با این حال امروز برای شما روز شلوغی خواهد بود و تماس های زیادی با شما گرفته خواهند شد. مهمان های ناخوانده به دیدنتان خواهند آمد و تلفنتان نیز مدام زنگ خواهد خورد. به همین دلیل هم موفق نخواهید شد کار زیادی را به انجام برسانید. زیاد به خودتان سخت نگیرید، فردا هم برای انجام این کارها به اندازه ی کافی وقت خواهید داشت.

فال روزانه ۱۸/ ۱۱/ ۱۳۹۷

امروز فعالیت های بسیاری در اطراف شما در جریان هستند. شاید همسایه های جدیدی به محل زندگیتان نقل مکان کنند، به یک مهمانی بزرگ دعوت شوید و یا بخواهید در مراسم افتتاحیه ی یک فروشگاه یا نمایشگاه شرکت کنید. خودتان را برای مکالمات تلفنی طولانی مدت و مهمان های ناخوانده آماده کنید. حرف هایی که امروز می شنوید از صحت و دقت چندانی برخوردار نیستند، سعی کنید تا زمانی که خودتان در مورد آنها تحقیق نکرده اید و یا آنها را از منبع موثقی نشنیده اید در پذیرش آنها عجله نکنید. امروز شما خیلی پرانرژی و سر حال هستید و این فرصت بسیار خوبی در اختیارتان قرار خواهد داد تا خانه تان را یک نظافت درست و حسابی کرده و به همه گوشه و کنارهای آن نظم ببخشید.

فال روزانه ۱۸/ ۱۱/ ۱۳۹۷

امروز وعده ی رسیدن به منافع مالی وسوسه کننده و پیشرفت اقتصادی به شما نگیزه خواهد داد تا هر تلاشی که لازم باشد را در راه رسیدن به آنها انجام دهید. شاید این موضوع با کارتان در ارتباط باشد و شاید هم پای یک پروژه ی شخصی در میان باشد که مدت زیادی روی آن کار کرده اید. شما آنقدر برای به پایان رساندن این کار هیجان خواهید داشت که نمی توانید روی انجام آن تمرکز کنید! خونسردی خودتان را حفظ کنید و سعی کنید اوضاع را دوباره تحت کنترل خود دربیاورید. امروز تا جایی که می توانید فعال باشید و از یک جا نشستن و تنبلی پرهیز کنید. این کار باعث خواهد شد احساس سلامتی و نشاط کنید، مخصوصا اگر این اواخر فعالیت زیادی نداشته اید.

فال روزانه ۱۸/ ۱۱/ ۱۳۹۷

امروز شما انرژی بسیار زیادی در اختیار دارید و دلتان می خواهد تا جای ممکن بیرون از خانه باشید و وقتتان را با دیگران بگذرانید. شاید بخواهید امروز بعدازظهر به یک کنسرت بروید یا کار دیگری را انجام دهید که از آن لذت می برید. شاید در برنامه هایتان تأخیرهای کوچکی به وجود بیایند، اما جای نگرانی نیست زیرا کارهایتان در نهایت به موقع انجام خواهند شد. امروز به حل مشکلی که بین دو نفر از اطرافیانتان پیش آمده و به بحث و شاید حتی درگیری بین آنها منجر شده است فکر می کنید. بهتر است مواظب باشید، چون اگر احتیاط نکنید ناگهان خواهید دید که خودتان هم درگیر این بحث و جدال شده اید.

فال روزانه ۱۸/ ۱۱/ ۱۳۹۷

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج