۸۲۹۲۲۳
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

توشاک: مسی زمینی نیست، از سیاره دیگری است

جان توشاک، سرمربی سابق رئال مادرید که چندی پیش در کشورمان هدایت تراکتورسازی را به عهده داشت به تمجید از ابرستاره بارسلونا، مسی پرداخت و گفت من فوتبالیست‌های زیادی دیده‌ام ولی کلاس مسی چیز دیگری است.

ورزش سه: جان توشاک، که در سال ۱۹۸۹ به عنوان سرمربی رئال مادرید، هدایت این تیم را به عهده داشت، در آن سال با رئال موفق شد پنجمین قهرمانی پیاپی در لالیگا را بدست بیاورد. هر چند توشاک فصل بعد نتوانست قهرمانی سال گذشته‌اش را تکرار کند و از رئال اخراج شد. توشاک بعد از پیوستن به بشیکتاش ترکیه دوباره به مادرید بازگشت ولی بار دیگر به دلیل انتقاد تند از بازیکنانش در یک مصاحبه خبری، از این باشگاه اخراج شد.

توشاک که اخیراً در کشورمان سرمربی‌گری تراکتورسازی را به عهده داشت، بعد از ال‌کلاسیکوی دیشب که با تساوی ۱-۱ دو تیم رئال مادرید و بارسلونا به پایان رسید در گفتگو با رادیو مارکا به تمجید از مسی ستاره بزرگ بارسلونا پرداخت و گفت در عمر ۶۹ساله‌اش فوتبالیست‌های زیادی دیده ولی کلاس بازی مسی با هیچ کس دیگری قابل مقایسه نیست و به سطحی متفاوت تعلق دارد.

توشاک در گفتگو با رادیو مارکا گفت:" کسی در این که مسی فوتبالیست بزرگی است شک ندارد. مسی مثل پلی‌استیشن فوتبال بازی می‌کند. من ۶۹ساله هستم و فوتبالیست‌های خیلی زیادی دیده‌ام ولی مسی چیز دیگری است، او به سطحی کاملا متفاوت تعلق دارد".

توشاک در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" نیمار یک سری خصوصیات دارد که از آنها خوشم نمی‌آید ولی وقتی مسی را می‌بینم در او هیچ نکته‌ای نیست که دوست نداشته باشم. نیمار را نمی‌توان با مسی مقایسه کرد".

توشاک در بخش دیگری از صحبت‌هایش به گرت بیل، ستاره ولزی رئال مادرید و هموطن خود پرداخت و گفت:" من گرت بیل را در ۱۷سالگی برای اولین بار در تیم ملی ولز به بازی گرفتم. او فوتبالیست بزرگ و فوق‌العاده‌ای است ولی در بازی‌اش یک سری ویژگی‌های بد دارد و مصدومیت‌های سنگینی که با آنها مواجه می‌شود اتفاقی نیست. فوتبالیستی که برای کار به کشور دیگری می‌رود برای اینکه کارش درست پیش برود باید زبان آن کشور را یاد بگیرد ولی گرت بیل در اسپانیا این لطف را در حق خودش نکرده".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آره حتما چرا که نه .خب معلومه که زمین جای آدم هاست لوله پلاستیکی از سیاره میمون ها اومده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعنم هیچ بازی کنی تو دنیا و تو تاریخ فوتبال مثل مسی نبوده واقعا عجوبه هست . با حرکات خیره کنندش پنالدو و طرفدارانشو اتیش میده

      • بدون نام

        یه کرم سوختگی بگیر بمال به اونجاییکه میسوزه‌ زنده باد خدایه‌فوتبال کینگ مسی

    • بدون نام

      کینگ مسی یعنی بهترین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج