۸۲۹۲۲۵
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

تهران بارانی می‌شود

مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به روند بارشی کشور طی دو روز آینده گفت: فردا در شمال غرب، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، جنوب غرب، سواحل خزر و برخی نقاط البرز مرکزی در استان‌های قزوین، البرز و تهران بارش باران و در ارتفاعات و نقاط سردسیر بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به روند بارشی کشور طی دو روز آینده گفت: فردا در شمال غرب، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، جنوب غرب، سواحل خزر و برخی نقاط البرز مرکزی در استان‌های قزوین، البرز و تهران بارش باران و در ارتفاعات و نقاط سردسیر بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

احد وظیفه در مورد شرایط جوی کشور طی روزهای آینده، اعلام کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز (پنجشنبه ۱۸ بهمن)، در بیشتر مناطق کشور جوی آرام و پایدار حاکم خواهد بود. همچنین امروز در شرق و جنوب شرق کشور در استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، شرق کرمان و جنوب شرق هرمزگان وزش باد شدید شمالی همراه با خیزش گرد و خاک و کاهش قابل ملاحظه دید و کیفیت هوا را انتظار داریم.

تهران بارانی می‌شود

وی با بیان اینکه تا فردا (جمعه ۱۹ بهمن) شاهد افزایش دما در بیشتر مناطق کشور خواهیم بود، گفت: فردا سامانه بارشی از غرب و جنوب غرب وارد کشور می‌شود و در شمال غرب، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، جنوب غرب، غرب سواحل دریای خزر و برخی نقاط البرز مرکزی در استان‌های قزوین البرز و تهران بارش باران و در ارتفاعات و نقاط سردسیر بارش برف پیش بینی می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ادامه داد: پس‌فردا (شنبه ۲۰ بهمن) با گسترش و تقویت سامانه بارشی در نیمه غربی سواحل دریای خزر، دامنه‌های البرز مرکزی و شرقی و برخی نقاط از مرکز، جنوب و جنوب شرق کشور شاهد بارش باران و برف و وزش باد خواهیم بود.

وظیفه در بخش پایانی گفت‌وگو در مورد وضعیت جوی پایتخت طی دو روز آینده، گفت: فردا (جمعه ۱۹ بهمن)، تهران کمی ابری و در بعدازظهر با افزایش ابر و در اوایل شب با بارش پراکنده همراه خواهد بود. بیشترین و کمترین دمای تهران در این روز ۱۳ و پنج درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. همچنین بر اساس پیش‌بینی‌ها در روز شنبه (۲۰ بهمن) هوای تهران نیمه ابری تا ابری، در بعضی ساعات با بارش باران و در ارتفاعات با بارش برف همراه خواهد بود و پیش‌بینی می‌شود که حداکثر دمای تهران در روز شنبه ۱۱ درجه سانتیگراد و حداقل دما شش درجه سانتیگراد باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سوخته دل

      باران هر لحظه آوازت خوش است

    • سوخته دل

      باران هر لحظه آوازت خوش است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج