۸۲۹۲۵۶
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

درخشان: باید به خرید‌های پرسپولیس زمان بدهیم

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم پرسپولیس از پیشکسوتان این تیم خواست پاسخ اظهارات محمد تقوی علیه پرسپولیس را بدهند. حمید درخشان در مورد این موضوع به اظهار نظر پرداخته است.

ایلنا: حمید درخشان پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص دیدار پرسپولیس و پدیده اظهار داشت: پرسپولیس در نیمه اول خوب عمل کرد و توانست از موقعیت‌هایی که داشت کمال استفاده را ببرد و دو گل به ثمر برساند.

این تیم در نیمه دوم کمی محتاط عمل کرد و خواست از گل‌هایی که زده محافظت کند که یک امر طبیعی است و تیم پدیده هم هر چقدر فشار آورد نتوانست کاری از پیش ببرد و در امر گلزنی ناکام بود. تیم پدیده تیم خوبی بود که می‌تواند با تداوم این روند و همچنین حل شدن مشکلات مالی، خود را در بالای جدول نگه دارد.

مربی سابق پرسپولیس در خصوص بازیکنان جدید این تیم در نیم فصل دوم نیز گفت: هنوز نمی‌توان نظر قطعی راجع به کیفیت آن‌ها داد و باید زمان بدهیم و ببینیم آن‌ها می‌توانند به پرسپولیس کمک کنند یا خیر. البته من فکر می‌کنم این خریدها با هوشمندی انجام شده و به مرور زمان در ترکیب پرسپولیس جا خواهند افتاد و کیفیت خود را نشان خواهند داد.

وی در خصوص صحبت‌های علیرضا بیرانوند که گفته بود پیشکسوتان پرسپولیس باید جواب صحبت‌های محمدتقوی را بدهند نیز تصریح کرد: من یک‌بار دیگر در مورد این موضوع صحبت کرده‌ بودم. به نظر من هر شخصی می‌تواند عقاید خود را مطرح کند اما اینکه عقیده او درست باشد یا خیر دیگران باید در مورد آن نظر بدهند.

به نظر من حرف‌های تقوی آن قدر مهم نیست که در مورد آن صحبت کنیم و باید از آن عبور کنیم. آدم‌ها وقتی از تیمی می‌روند این صحبت‌ها را مطرح می‌کنند. اینکه بگوییم به پرسپولیس بیش از دیگر تیم‌ها رسیدگی می‌شود مانند این است که تیم‌های اسپانیایی بگویند چرا این میزان به رئال مادرید توجه می‌شود.

درخشان در خصوص آینده نیمکت تیم ملی نیز عنوان کرد: به نظر من باید یک مربی بزرگ خارجی را برای تیم ملی استخدام کنیم که بتواند از نظر فنی کیفیت فوتبالی ما را ارتقا بدهد و حاشیه نداشته باشد. متاسفانه در سال‌های گذشته هر بار گفتیم که تیم ملی خوب بازی نمی‌کند مورد انتقاد واقع شدیم اما دیدی که در مقابل ژاپن چه اتفاقاتی رقم خورد. مربی ایرانی در این برهه نمی‌تواند فشارها را تحمل کند و باید مربی بیاوریم که بتواند ما را از نظر فنی رو به جلو ببرد و همچنین از نظر ساختاری باعث توسعه فوتبال ایران شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • وحید

      تقوی کجای فوتبال بوده

    • ناشناس

      پدیده بازی به بازی بهتر میشه. الان اول بازیهاست و یقه تیم ها را می گیرد!!

    • بدون نام

      نمیشه تو حرف نزنی.
      هر روز اینجایی

    • شهرام

      تو زر نزن درخشان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج