۸۲۹۲۸۲
۳۱ نظر
۵۰۰۲
۳۱ نظر
۵۰۰۲
پ

پرسپولیس چگونه صدرنشین لیگ شد

پرسپولیس با ارائه یک نمایش منطقی توانست پدیده را در یک بازی سخت شکست دهد و به صدر جدول مسابقات لیگ برتر صعود کند.

ورزش سه: شاگردان برانکو ایوانکوویچ در اولین بازی دور برگشت خود در ورزشگاه آزادی برابر پدیده مشهد قرار گرفتند و توانستند با ارائه یک نمایش منطقی برابر همسایه خود در جدول به برتری رسید و با ۳۴ امتیاز به صدر جدول مسابقات راه یافت.

مصلح پدیده شد !

برانکو در اولین دیدار نیم فصل دوم لیگ هجدهم ، در مقابل پدیده از آرایش ۲-۴-۴ همیشگی خود استفاده کرد . سرخپوشان پس از گذراندن یک سال بسیار سخت و پشت سرگذاشتن تمام مشکلات ، دوران محرومیت خود را به پایان رساندند و در پنجره نقل و انتقالات زمستان عملکرد بسیار خوبی داشتند و موفق به جذب مهدی شیری و محمد نادری در خط دفاعی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، مهدی شریفی در خط میانی و ولادیمیر بودیمیر و سعید کریمی در خط حمله شدند.

اضافه شدن بازیکنان جدید و نیاز به زمان برای هماهنگی آن ها ، باعث شد که ترکیب برانکو در حساس ترین دیدار هفته شانزدهم ، دو تغییر نسبت به ترکیب نیم فصل اول داشته باشد . برانکو در این دیدار از ابتدا به مهدی شیری و سروش رفیعی میدان داد که هر دو بازیکن عملکرد قابل قبولی از خود نشان دادند . با نزدیک شدن به دقایق پایانی ، برانکو برای جلوگیری از خستگی بیش از حد بازیکنان که چالش بزرگی برای او در نیم فصل اول بود ، از دیگر خرید های خود یعنی بودیمیر و نادری رونمایی کرد .

بدون شک مهمترین عامل پیروزی سرخ ها ، عملکرد خوب دو بازیکن کناری چپ آن ها مخصوصا شایان مصلح بود . مصلح توانست نفوذهای زیادی را انجام دهد و در یکی از نفوذهای خود به دفاع پدیده یک خطای پنالتی برای تیمش به دست آورد که همین ضربه باعث گل اول تیم پرسپولیس شد.

هم‌چنین در صحنه گل دوم هم قبل از شوت نعمتی کار تاکتیکی در سمت چپ زمین صورت گرفت که شایان مصلح یکی از عناصر آن بود. این مدافع با ارسال پاس‌های کوتاه توانست همکاری خوبی با دیگر یارانش ترتیب دهد و به نوعی در گل دوم هم موثر باشد. بی شک آمادگی بالای مدافع جوان برانکو، در نیم فصل دوم می‌تواند به نقطه قوتی برای سرخپوشان در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا تبدیل شود.

پرسپولیس چگونه صدرنشین لیگ شد

یک نفوذ و یک شوت محکم ؛ سلام صدرنشینی !

شاگردان برانکو ایوانکوویچ در اولین بازی دور برگشت خود در ورزشگاه آزادی برابر پدیده مشهد قرار گرفتند و توانستند با ارائه یک نمایش منطقی برابر همسایه خود در جدول به برتری رسیده و با 34 امتیاز به صدر جدول مسابقات راه بیابند. پرسپولیس در نیمه اول این بازی بسیار هجومی ظاهر شد . شاگردان برانکو در دقیقه 23 با نفوذ شایان مصلح به محوطه جریمه ، شاگردان برانکو صاحب یک ضربه پنالتی شدند .

علی علیپور با گل کردن این پنالتی، به رکورد هشت گل رسید و در کنار آنتونی استوکس قرار گرفت. 8 دقیقه بعد بار دیگر شاگردان برانکو با به نمایش گذاشتن یک حرکت تیمی در پشت محوطه جریمه صاحب فرصت شوتزنی شدند .

سیامک نعمتی با شوتی زیبا اختلاف را به عدد دو رساند تا کار گل محمدی در آزادی برای بازگشت بسیار سخت تر شود . بعد از گل پرسپولیس، پدیده برخلاف فشار ابتدای بازی، میل به حفظ توپ و در دست گرفتن جریان بازی داشت اما پرسپولیس‌ها دست از فشار روی دروازه پدیده برنداشتند و چند بار اقدام به شوت زدن کردند که جایی در چارچوب دروازه نداشت تا نیمه اول با 2 گل علیپور و نعمتی به پایان برسد .

پرسپولیس چگونه صدرنشین لیگ شد

منسجم مثل دیوار پرسپولیس !

بازیکنان پدیده نیمه دوم را با فشار بیشتری نسبت به نیمه نخست آغاز کردند و فرصت‌های پیاپی و زیادی بر روی دروازه پرسپولیس به وجود آوردند ولی دفاع متراکم پرسپولیس اجازه خلق موقعیت گل‌زنی خطرناک را به پدیده‌ای‌ها نداد تا همچنان بازی با برتری پرسپولیس پی‌گیری شود.

در مقابل سرخپوشان هم در دو یا سه ضد حمله این فرصت را داشت گل‌های بیشتری وارد دروازه فراهانی کند که این اتفاق رخ نداد و در نهایت بازی با همان دو گل به سود سرخپوشان پایتخت به پایان رسید. تا شاگردان برانکو جایگاه نخست را از سپاهان پس بگیرند .

پرسپولیس چگونه صدرنشین لیگ شد

سخن پایانی / زمان بهترین ابزار است !

در نیم‌فصل دوم امتیاز ها سخت به دست می آیند و سخت از دست می روند .در حقیقت تیم ها با تلاش برای پیروزی و مقاومت در مقابل شکست ، با یک تیر دو نشان را هدف قرار می دهند . پرسپولیس دربازی با پدیده همین کار را کرد و موفق شد علاوه بر رسیدن به صدر جدول با یک کلین شیت دیگر، یکی از مدعیان را هم از رسیدن به امتیاز محروم کند که نشان از یکی پیروزی 6امتیازی است .

سرخپوشان در نیم فصل دوم و درنخستین گام پدیده را با یک بازی منطقی شکست داد تاصدرنشینی نیم فصل دوم را شروع کنند. آنچه که مشخص بود شاگردان گل محمدی در دقایق ابتدایی توپ و میدان را در اختیار داشتند اما دریافت دو گل در 8 دقیقه ، در همان نیمه اول بازی را تمام کرد تا پرسپولیس پس از 12 هفته بار دیگر به پله ی نخست صعود کند .

پرسپولیس چگونه صدرنشین لیگ شد

پیروزی در مقابل پدیده به آن ها ثابت شد که عزم خود را برای سومین قهرمانی پیاپی پرسپولیس و اولین قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا جزم کرده‌اند. مدافع عنوان قهرمانی خیلی زود با یک پیروزی به صدر جدول رسید تا حالا با ۲ امتیاز بیشتر نسبت به سپاهان به جایی بازگردد که در این دو فصل به آن عادت کرده است برانکو می‌داند ماموریت نیمه کاره خود در آسیا باید تکمیل شود و قهرمانی لیگ برتر دیگر هواداران پرشمار سرخ‌ها را ارضا نمی‌کند.

آن‌ها بی‌شک قهرمانی آسیا را می‌خواهند. در همین راستا نیز بازیکنانی مانند ترابی، رفیعی، بودیمیر، شریفی، شیری و نادری به این تیم اضافه شدند تا تیمی که تا گام آخر آسیا را با قدرت پیش رفت بالاخره دوران طلایی خود را با قهرمانی آسیا تکمیل کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Reza

      قهرمانی لیگ هم برای ما اهمیت داره هم ایران هم آسیا با هم

    • سید بلال دوپینگی

      با کمک داورا

      پاسخ ها

      • بدون نام

      • بدون نام

        خاااک توسرتوی کیسه کش که اسم قشنگی روخودت گذاشتی الیته کیسه دلان ابی نفتی خودشون دیگه الان یه پارچه استادشیطان شده اندبله اینه مکتب تاژژژژ تاجی شاه گوربه گورشده ی جهنمی میراثی کثیف ولجن پرازخیانت تهمت افترا کارهای شیطانی ووووووووو فقط بسوززززدردوبلای سیدمون اولادپیامبراکرم ص بخوره توسرتوی میراثخوار شیطانی شاه که الان توزباله دانی تاریخه توکیسه زباله

    • میلاد

      به لطف داوری و فدارسیون فوتبال که کلی پنجره واسه پرسپولیس وا کردن

      پاسخ ها

      • کیسه تهران

        بسوز کیسه کش

    • بدون نام

      خرنباشی میفهمی باداوری یازده گل پرسپولیس ازروی نقطه پنالتی بود

    • بدون نام

      مسخره نویسنده مگه پرسپولیس چندتا پنالتی گرفته ده تا

    • بدون نام

      خخخخخخخ فقط بیژن حیدری وپیام حیدری ده تاپنالتی برالنگ گرفتن

    • بدون نام

      با کمک داوران حیدری

    • بدون نام

      بخدا ماهوادار اگرداور میخاد به ماقهرمانی بده ارزش نداره بیا فدراسیون داور بیطرف بگذاره تا تواسیا متکی به داورنشیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بروووووو کیسه کش برووووو خررررررر خودتی

      • بدون نام

        لات مجازی فقط کیسه کش توزمین بازی الفرارررررر بسمت ترکیه

    • صاعقه

      ب امید قهرمانی ارتش سرخ♥️♥️♥️♥️

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بچهای خسروانی اولن ما شاهینی هستیم با لباس سفید بایر مونیخ هم قرمزه بددخغوتی

      • بدون نام

        به امید پرودگار دوباره قهرمانی پرسپولیسم

    • آنتی لنگ

      با پنالتی های اهدایی و تماس های تاج و سلطانی فر

      پاسخ ها

      • اقتصاد مریض

        خدارا شکر، شما هم اگر می تونید انجام بدید

      • بدون نام

        میتوانن شمام برید انجام بدید بابازیکنان ملیاردی ک هرنیم فصل میندازین بیرون

    • بدون نام

      جونممم پرفسور کبیر آسیا

    • Reyhaneh.taji

      به نظرتون دیگه چگونه معلومه ک با کمک داور

    • سارا

      عشقه عشقققق پرسپولیسسسسس

    • آبی دل

      مهاجم لنگ خطامیکنه داورپنالتی میگیره واسشون... به این میگن تیم حکومتی ...خاک برسرفوتبال ما باداورای لنگیش وفدراسیون لنگیترش...

    • بدون نام

      تیم حکومتی همین باداور فدراسیون خودشو میکشه بالا دالا خودشون عرضه این کار ندارن

    • بدون نام

      یه مشت آدم برای تسکین خودشون و جبران ضعف تیمشون دایم موققیت بقیه رو ربط میدن به داوری و حمایتهای آن چنانی که هودشونم میدونن از سر سوزش هست نه واقعیت! خوش باشید با نظرات بچگانتون

    • بی نام

      اخه اینم سوال داره همه هستد از داورو وزیرو فدراسیون وکمیته انصباطی وغیره

    • بدون نام

      کیسه کشا چقدر پرو هستید اخه .اخه تیم کیسه بازیکناش باغیرتو باتعصب نیستن که نتیجه بگیرن پرسپولیس چکار کنه

    • بدون نام

      با کمک داور،وزیر ورزش،دلالی و.....

    • پارس پلیس

      بامید قهرمانی ارتش سرخ کبیر ب کوری چشم حسودا

    • بدون نام

      انشاالله

    • بدون نام

      کیسه جای زباله است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج