۸۲۹۳۳۳
۵ نظر
۵۰۰۹
۵ نظر
۵۰۰۹
پ

ریابکوف: آمریکا به دنبال اقدام نظامی در ونزوئلاست

معاون وزیر امور خارجه روسیه امروز (پنج‌شنبه) اعلام کرد، ایالات متحده به دنبال آن است تا مجوز استفاده از کلاهک‌های هسته‌ای با قدرت انفجاری پایین علیه انبارهای موشک بالستیک قاره‌پیما را در اختیار رئیس‌جمهوری آمریکا قرار دهد.

ایسنا: معاون وزیر امور خارجه روسیه امروز (پنج‌شنبه) اعلام کرد، ایالات متحده به دنبال آن است تا مجوز استفاده از کلاهک‌های هسته‌ای با قدرت انفجاری پایین علیه انبارهای موشک بالستیک قاره‌پیما را در اختیار رئیس‌جمهوری آمریکا قرار دهد.

سرگئی ریابکوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه در کنفرانس خبری خود تاکید کرد: من با توجه زیادی نظریات نمایندگان ارشد پنتاگون در مورد این موضوع را مطالعه کردم، گزارش‌هایی را خواندم که از نظر عملی نشان می‌دهد، اداره امنیت هسته‌ای ملی این کشور شروع به تولید اولین قطعه از چنین مهماتی کرده است. از توضیحات نمایندگان پنتاگون، چندین نتیجه‌گیری کردم.

ریابکوف: آمریکا به دنبال اقدام نظامی در ونزوئلاست

ریابکوف افزود: اولین نتیجه‌گیری این است که تمایل ایالات متحده اعطای گزینه استفاده از کلاهک‌های هسته‌ای نسبتاً کم توان به فرمانده نیروهای مسلح ایالات متحده در مقابل اهداف محافظت‌شده، در برابر نقاط کنترل، انبارها، جایی که موشک‌های بالستیک قاره‌پیمای زمینی در حالت آماده‌باش قرار می‌گیرند و در مقابل سایر امکانات از این نوع است.

معاون وزیر خارجه روسیه همچنین تلاش آمریکا برای عزل مقام‌های ونزوئلایی از طریق استفاده از ابزارهای نظامی را رد نکرد. ریابکوف تاکید کرد: این اقدام بسیار اشتباهی از طرف واشنگتن است. مذاکرات مداومی میان آژانس‌های مسؤول رسیدگی به این موضوع وجود دارد؛ گزینه‌های متفاوتی از این دست. شخصاً احتمال این مساله را بعید نمی‌دانم که مقام‌های ونزوئلایی با استفاده از ابزارهای نظامی عزل شوند.

معاون وزیر خارجه روسیه گفت، مسکو در تماس با سازمان‌های بشردوستانه برای کمک به ونزوئلا است. ما با تمام سازمان‌های بشردوستانه تماس داریم. ما همه چیزهایی که آنها در جریان بحران ونزوئلا انجام داده‌اند، تأیید نمی‌کنیم. اما هیچ دلیلی وجود ندارد که ما نگران باشیم یا دلهره داشته باشیم.

در اغلب موارد، سازمان‌های بشردوستانه از وظیفه خود برای مردم آگاه هستند و تمرکز خود را برای پرداختن به کمبود امکانات اختصاص می‌دهند و اجازه نمی‌دهند که از کار آنها به عنوان ابزار فشار استفاده شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ‌‌‌‌ ( شب دراز است قلندر بیدار )

      از ایران بترس آنجا مستقر هستن.

    • بدون نام

      مرگ بر روسیه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        يه عمر مرگ بر آمريكا گفتيد و آخر و عاقبتتان اين شد. حالا نوبت مرگ بر روسيه شده؟ خيال نداريد شبيه آدم بشويد و مثل آدم رفتار كنيد. نه؟

    • بدون نام

      آمریکا اول کشورهای مخالف خودش روضعیف میکنه بعدبهشون حمله نظامی میکنه خیلی نامردوپسته

      پاسخ ها

      • ‌‌‌‌ ( شب دراز است قلندر بیدار )

        حمله به ونزوئلا شهامت میخواهد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج