جاباما
۸۲۹۴۰۶
۹ نظر
۵۰۰۴
۹ نظر
۵۰۰۴
پ

سردار حاجی زاده: به اروپایی‌ها اعتماد نداریم

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: ما به اروپایی‌ها اعتماد نداریم و بهتر است آنها خود را هزینه ترامپ نکنند.

خبرگزاری فارس: سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در حاشیه رونمایی از موشک جدید دزفول، امنیت ملت ایران را خط قرمز نیروهای مسلح برشمرد و اظهار داشت: با وجود توطئه ها و تهدیدات دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ، طبیعی است که ما نیز به حرکت خود ادامه دهیم و امروز به پاس پایداری و مقاومت خوزستانی های غیور ،به ویژه مردم قهرمان و مقاوم دزفول در دفاع مقدس ، از موشک هوشمند زمین به زمین "دزفول "رونمایی کردیم که آخرین دستاورد و محصول حوزه تحقیقات نیروی هوافضای سپاه است.

وی با تاکید بر اینکه حرکت ما در حوزه موشک‌های زمین به زمین دائمی است، با برشماری ویژگی‌های موشک هوشمند دزفول گفت: این دستاورد مهم به لحاظ ابعاد و اندازه به هندسه موشک ذوالفقار بسیار نزدیک می باشد ؛ موشک ذوالفقار ۷۰۰ کیلومتر برد دارد ، اما موشک دزفول هزار کیلومتر برد داشته و افزایش ۳۰۰ کیلومتری برد آن به واسطه به‌کارگیری فناوری‌های جدید در این محصول دفاعی است ، قدرت انهدام و تخریب این موشک نیز به دلیل نوع موادی که در سر جنگی آن به کارگیری شده، دو برابر موشک ذوالفقار است.

سردار حاجی زاده کارخانجات ساخت موشک را امکانی گرانبها و حیاتی برشمرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران شروع کننده هیچ جنگی نیست، اما قرار هم نیست در برابر دشمنان غافلگیر شویم، از این رو هم امکانات عملیاتی و هم کارخانجات تولیدی خود را در اعماق زمین و به صورت محرمانه تعبیه کرده ایم تا از دسترسی دشمنان دور بماند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه دفاع از کشور را حق هر ملتی دانست و با اشاره به اعلام مواضع اخیر اروپایی ها علیه توان موشکی بازدارنده ایران اسلامی تصریح کرد: ما از امریکا انتظاری نداریم، اما اروپایی ها نباید فراموش کنند که در طول جنگ تحمیلی از رژیم بعث عراق به شکل های مختلف حمایت و پشتیبانی های تسلیحاتی کردند و باید پاسخگوی حمایت‌های خود از صدام و جنایت ها علیه ملت ایران باشند، لذا باید گفت ما به اروپایی ها اعتماد نداریم و بهتر است آنها خود را هزینه ترامپ نکنند.

سردار حاجی زاده در پایان تأکید کرد: صحبت کردن از محدود سازی توان موشکی نه تنها ما را در پیگیری اهدافمان متوقف نخواهد کرد، بلکه ترغیب می شویم که این توان بازدارنده را توسعه دهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عوضش روحانی ابتکارخیلی قبولشون دارن وصمیمی هستن

    • بدون نام

      احسنت،بلاخره سراز زیربرف یکی فهمید امریکا و اروپا قابل اعتماد نیستن،

    • رحیمی

      بله تو دنیای سیاست هیچ کس به هیچ کس اعتماد نداره

    • بزبزه قندی

      سردارعزیز ازمردم کوچه وبازارهستم، درتایید فرمایشات حضرتعالی بایدعرض کنم که مسلمان هیچگاه نباید به کفار اعتمادکند این مطلب ازاموزه های قران به پیامبراست، این ازاصول اولیه مواضع پیامبر بود وماکه داعیه اسلام وعلی الخصوص تشیع راداریم پیوسته باید انهاراچهارچشمی داشته وفقط درتجارت مجازیم با انها مراوده داشته باشیم وگرنه اصول اعتقادی وباورها قابل معامله نبوده ونیست ونخواهدبود. شاهدمثال ایاة شریفه قران مجید است که تاقیامت نصب العین احکام عملی خواهدبود.

    • م ش

      سردار چرا باید اعتماد کرد مگر اینها به رهبری آمریکا جنایت کار در هشت سال دفاع مقدس در کنار صدام نبودند از هواپیما های و موشک های فرانسوی تا مواد شیمایی آلمان جهت بمب های شیمیایی تا حمله آمریکا به سکو های نفتی ما و انگلیس

    • م ش

      سردار چرا باید اعتماد کرد مگر اینها به رهبری آمریکا جنایت کار در هشت سال دفاع مقدس در کنار صدام نبودند از هواپیما های و موشک های فرانسوی تا مواد شیمایی آلمان جهت بمب های شیمیایی تا حمله آمریکا به سکو های نفتی ما و انگلیس

    • بدون نام

      تکبیررررررررررررررررررر

    • بدون نام

      اگر بقیه مسئولین هم مثل سپاه کار میکردند غمی نداشتیم

    • مرتضی

      ایکاش دولت مردان هم به اروپایها اعتماد نمی کردند وشیفته خنده های درد آور نمی شدند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج