۸۲۹۴۳۵
۷ نظر
۵۰۰۳
۷ نظر
۵۰۰۳
پ

دو پاس گل؛ حسرت نداشتن مسعود شجاعی

رویای مشترک ما قهرمانی در جام ملتها و بالارفتن جام روی دست مسعود شجاعی بود.کاپیتان شایسته ای که در تورنمنت آسیا ۲۰۱۹فرصت زیادی برای بازی نیافت .

ورزش سه: جام ملت های آسیا برای تیم ملی ایران با صحبت های مسعود شجاعی در نشست خبری پیش از بازی با یمن آغاز شد. جایی که کاپیتان مسعود مصاف با یمن را فینال اول تیم ایران دانست و البته خودش این مسابقه را از روی نیمکت سپری کرد.

پایان جام ملت ها برای تیم ایران نیز با صحبت های شماره انجام پذیرفت؛ این بار او در میکسدزون با همان متانت همیشگی پس از قبول شکست، به امکانات و زیرساخت های فوتبال ایران اشاره کرد.در نهایت جام ملت های آسیا شکست و برای مسعود با نیمکت نشینی در ۵ مسابقه به پایان رسید درحالیکه به نظر تیم ملی ایران در بازی ژاپن به قدرت رهبری او احتیاج داشت.

رویای قهرمانی جایش را به واقعیت حذف در نیمه نهایی داد و شجاعی نیز همراه با اشکان دژاگه و احسان حاج صفی به تبریز برگشت. آن ها که این فصل ماموریت شکستن طلسم قهرمانی تراکتور در لیگ را دارند، به تمرینات تیم تراکتورسازی ملحق شدند تا زیر نظر جورج لیکنز آماده نیم فصل دوم شوند.

یک روز پیش از شروع نیم فصل، در اواسط نشست خبری سرمربی بلژیکی اعلام کرد که کوین کنستانت از لحاظ بدنی در فرم خوبی نیست و مسعود شجاعی هم دچار مصدومیت شده و احتمال دارد بازی با نفت مسجد سلیمان را از دست بدهد.

در آن لحظات شاید خیلی ها تصور می کردند شجاعی با مصدومیت راهی جام ملت ها شده اما اتفاق دیگری در پیش بود.کاپیتان تیم تراکتورسازی که حتی در فاصله چند ساعت تا شروع مسابقه نیز شرایط مبهمی داشت، علی رغم درد عضلانی برای حضور در زمین اعلام آمادگی کرد تا لیکنز در اولین بازی اش هر سه ملی پوش تراکتور را در ترکیب اصلی قرار بدهد.

دو پاس گل؛ حسرت نداشتن مسعود شجاعی

شجاعی در همان پست قبلی بازی کرد؛ پشت آنتونی استوکس و بین اشکان دژاگه و یوکیا سوگیتا. البته این چینش در لحظه ای بود که تی تی ها صاحب توپ بودند و اگر توپ به مسجد سلیمانی ها می رسید، شکل بازی تراکتور هم تغییر پیدا می کرد.شجاعی در نیمه نخست یک بار با ضربه سر دروازه حریف را تهدید کرد ولی درخشش اصلی او در نیمه دوم آغاز شد. مسعود چند بار با پاس های در عمق، مهاجمان هم دسته را تغذیه کرد و حتی در یک صحنه با از خود گذشتگی توپ را به استوکس سپرد اما مهاجم ایرلندی نتوانست گلزنی کند.

شاهکار شجاعی در دقایق 56 و 66 رخ داد. در ابتدا شماره 7 تراکتور با پاسی استثنایی، سوگیتا را صاحب توپ کرد و این بازیکن ژاپنی توانست دروازه مسجد سلیمان را باز کند. 10 دقیقه بعد سانتر بی نقص شجاعی پیش از رسیدن به مهاجم تراکتور روی سر مدافع مسجد سلیمان نشست و منجر به گل سوم تراکتور شد.

شجاعی که نیم فصل اول فوق العاده ای را در بازگشت به لیگ ایران پشت سر گذاشته ، یک بار دیگر نمایش تجربه و توانایی بالای خود را ارائه کرد و نشان داد که فوتبالیستی بی نظیر در فوتبال ایران است؛ پس از ناکامی در طلسم شکنی 43 ساله با تیم ملی، حالا او با اشکان، احسان و دیگر عناصر تیم تراکتور، به دنبال شکستن طلسم 48 ساله خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بهزاد سالاری

      مسعود عشقه ,علی کریمی دوم بی ادعا ,با ادب ,باشخصیت ,مردم دار به امید ایزد هرجا هست سالم موفق باشه

    • سید بلال دوپینگی

      افسوس و صد افسوس که قهرمان لیگ رو قبلا تعیین کردن و سرش هم قمار کردن تا وقتی تاج و دار ودسته اش تو فدراسیون باشن چرت پولیس قهرمانه چون با کمک داور و دست های پشت پرده قهرمانش میکنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینو نگین چی دارین بگین...خوب شد برنامه نود همه چی نشون داد که چ تیمی ار داوری سود برده...مشخصه که کدوم تیم از پول بیت المال استفاده میکنه و بازیکن خارجی میگیره و اخراجش میکنه بعد دوماه.و...

    • بدون نام

      مسعود شجاعی درکل شخصیت بسیار خوبی داره و همیشه مودب و با پرستیژ خاص خودش رفتار میکنه

    • بدون نام

      چند گرفتی که اینطوری ازش تعریف کنی...

    • رضا پارسا

      متن احساسی بود.. دمت گرم

    • هانی آبادانی

      کوکا مسعود عشقی عشق، بهت افتخار میکنیم آبادانی دوست داشتنی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج