۸۲۹۴۹۵
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

پیش‌بینی کولاک و برف در ۱۰ استان

سازمان هواشناسی با اعلام آغاز بارش برف و باران در اغلب مناطق کشور از وقوع کولاک برف در ۱۰ استان در روز شنبه ۲۰ بهمن خبر داد.

برترین ها: سازمان هواشناسی با اعلام آغاز بارش برف و باران در اغلب مناطق کشور از وقوع کولاک برف در ۱۰ استان در روز شنبه ۲۰ بهمن خبر داد.

امین حسین نقشینه کارشناسی سازمان هواشناسی اظهار کرد: امروز سامانه بارشی از غرب و جنوب غرب وارد کشور می‌شود و شمالغرب، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، جنوب غرب، غرب سواحل دریای خزر و برخی نقاط البرز مرکزی در استان‌های قزوین، البرز و تهران بارش برف و باران آغاز می شود.

پیش‌بینی کولاک و برف در ۱۰ استان

وی افزود: فردا با گسترش و تقویت دامنه فعالیت سامانه بارشی برای نیمه غربی کشور، سواحل دریای خزر، دامنه‌های البرز مرکزی، شرقی و برخی از نقاط مرکزی، جنوب و جنوب شرق کشور بار برف و باران پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد: در سواحل سمال کشور کاهش دما روی می‌دهد. همچنین فردا با تشدید سامانه بارشی برف و کولاک در ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی در زاگرس و البرز به ویژه استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، همدان، کرمانشاه، زنجان و مرکزی باعث لغزندگی، مه‌آلودگی و کاهش دید می‌شود. از این توصیه می‌شود در صورت نیاز به تردد در جاده‌ها همراه داشتن تجهیزات کاملا زمستانی ضروری است.

کارشناس سازمان هواشناسی بیان کرد:فردا در تهران بارش باران خواهیم داشت.

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور

سرهنگ نادر رحمانی سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اظهار کرد: در حال حاضر محور کرج - چالوس محدوده‌های بیلقان، وینه، خوزنکلا و سد کرج و محور هراز محدوده‌های مشا، آب اسک و گزنک دارای ترافیک سنگین هستند.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: محور شریانی رامهرمز - بهبهان (مسیر برگشت) و محور‌های غیرشریانی شمشک - دیزین، اولنگ - شاهرود، پونل - خلخال، سی سخت - پادنا، گنجنامه - تویسرکان، سروآباد - پاوه، رویان - بلده، اندیکا - شهرکرد، پدافند هوایی - امیدیه و ثلاث - شیخ صله به علت نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود می‌باشند.

ترافیک سنگین در هراز

رئیس پلیس راه شرق استان تهران از ترافیک سنگین در محور هراز خبر داد.

سرهنگ سیاوش محبی درباره آخرین شرایط جوی و ترافیک محورهای مواصلاتی شرق استان تهران با بیان این که ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور هراز محدوده مشاء سنگین است، گفت: رانندگان باید با صبر و حوصله بیشتر و بدون تعجیل در این محور به رانندگی بپردازند.

وی وضعیت ترافیکی دیگر محورهای شرق استان تهران از جمله محورهای فیروزکوه، امام رضا(ع) و حرم تا حرم را عادی و روان خواند و گفت: رانندگان عزیز قبل از حضور در محورهای مواصلاتی از وضعیت ترافیکی راه ها اطلاع حاصل و با مدیریت زمان برنامه ریزی سفر از معطل شدن در ترافیک طولانی جلوگیری کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      الحمدالله خدا ی مهربان شکر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج