۸۲۹۵۸۲
۱۹ نظر
۵۰۰۲
۱۹ نظر
۵۰۰۲
پ

نقوی حسینی:

از برجام، فقط تعهدات برای ملت ایران ماند

سید حسین نقوی حسینی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه ورامین با بیان این که دشمن هیچ گاه از دشمنی با ملت ایران برنداشته است، گفت: دشمن تلاش کرد، با ایرانه هراسی کشور ما را منزوی کند، اما موفق نشد.

خبرگزاری ایسنا: سید حسین نقوی حسینی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه ورامین با بیان این که دشمن هیچ گاه از دشمنی با ملت ایران برنداشته است، گفت: دشمن تلاش کرد، با ایرانه هراسی کشور ما را منزوی کند، اما موفق نشد.

نماینده ورامین با بیان این که آمریکا از روز اول انقلاب اسلامی تحریم‌های اولیه را وضع کرد، گفت: ۴۰ سال این تحریم‌ها علیه ملت ایران اعمال می‌شود، اخیراً نیز تحریم‌های ثانویه را رئیس جمهور فعلی آمریکا اعمال کرد تا دست و پای ملت ایران را ببندند، اروپایی‌ها نیز به تعهدات خود در برجام عمل نکردند و نخواهند کرد.

از برجام، فقط تعهدات برای ملت ایران ماند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: نباید به لبخند دشمنان اعتماد کرد، دشمن هرگز به وعده خود عمل نمی‌کند، اما یک جریانی در کشور معتقد بودند، که دشمن بر سر عهد خود است، در برجام، پس از ۳ سال رفت و آمد دیدیم این‌ها اهل عهد و پیمان و قول و قرار نیستند، امروز از برجام چیزی جز تعهدات برای ملت ایران نمانده است.

وی به سوال خود از وزیر خارجه در مورد برجام اشاره کرد و گفت: در برجام هیچ بندی در مورد فسخ قرارداد نیست، همه سرمایه هسته‌ای کشور را بردند، معامله کردند، اما یک بند راجع به فسخ قرارداد در برجام نیست. اما به ما گفتند، ادبیات بین المللی را بلد نیستید، حال بیایید ببینید، آمریکا از برجام خارج شد و اروپایی‌ها به تعهدات خود عمل نکردند و ما کاری نمی‌توانیم کنیم.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی افزود: طبق برجام ما می‌توانیم، ۱۲۰ کیلو آب سنگین در ایران ذخیره کنیم، به محض این که آب سنگین ما ۱۲۱ کیلو می‌شود، آژانس به ما اخطار می‌دهد، اما آمریکا از برجام خارج شد و کسی به آن‌ها کاری ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ما(ایران)لایق احترام و عزت هستیم!مابه عهد خود وفاکردیم و ثابت کردیم دنبال صلح-مبارزه باداعش(تروریسم) هستیم وکشورمتعهد-صلح طلب هستیم

    • احمدی نژاد

      ژستش هم واسه روحانی و ظریف مانده کلی باهاش پز میدهند.

    • سعید

      آمریکا که به تعهدش عمل نکرد و برجام رو پاره کرد ، حداقل شما به وعدتون عمل کنین و برجام رو آتیش بزنین دیگه.....!!! معطل چی‌ هستین ، نکنه خالی بسته بودین ؟؟!!

    • راد مردان

      وقتی حسین شریعتمداری با بصیرتی که داشت گفت به مذاکره کنندگان ما آب نباط چوب داده اند وی را به سخره گرفتندومرور زمان نشان داد که برآورد وی درست بوده است لطفا سانسور نکنید

    • بدون نام

      فکر کنیم برجام نبوده و نیست و هر ابرانی ۱۲۰ کیلو اب سنگین و صد کیلو اورانیوم دارد بعد چی؟ شما و همفکران شما نگذاشتید که برجام مقدمه ای باشد برای پایان خصومت خسارت بار کشور.یادتان رفت برجام ۲ و ۳ را بایکوت کردید؟وباز هم یادتان رفت موضوع هسته ای یک بهانه بوده و هست چرا اصل موضوع را روی میز نمیگذارید؟

      پاسخ ها

      • علی

        برجام 2 و 3 ؟ برجام موشکی؟ هسته ای رو که دادیم رفت و طرف مقابل هم زده زیر تعهدش ، موشکی رو هم بدیم بره؟ بقیه چیزها رو هم بدیم بره که سه باره و چهار باره بزنه زیر قطعنامه سازمان ملل و قول و قرارش؟ چند بار باید گزیده بشیم ، چند بار باید بزنه زیر قول و قرارش تا دیگه این حرفا رو تموم کنید؟

    • بدون نام

      واقعا مسخره هست تو آنوقت که بر جام به تصویب محلس رسید تو کجا بودی که امروز با توجه به نزدیکی انتخابات فریاد وا اسف سر میدهی ورجز میخوانی
      ننگ برشما .
      واقعا متسفم

    • بدون نام

      خب که چی هی اینو بگید واسه مردم منفعت داره عمل عمل عمل نیس

    • بدون نام

      پولهای برجام را معلوم نیست کی خورد حالا بدبختیهاش برای مردمه

    • سیمرغ

      برای شما ماند ومبارکتان باد.

    • بدون نام

      ما دلمان خوش است که یکی مثل شما در مجلس داریم

    • بدون نام

      شماها و همفکراتون اگر میگذاشتید برجام به نفع ملت و کشور بود ولی حیف

    • بدون نام

      ترامپ بقولش عمل کرد و از برجام خارج شد. شما هم همش تهدید میکنین . اروپا هم شرایط خفتبار گذاشته. اگه عرضه داری شما هم مقابله کنین .حرف مفت اثری نداره

    • بدون نام

      اگه کاری از دستتون برمیاد بکنید دیگه ....این همه تهدید وقتی عمل نشه دیگه اثری هم نداره و خیال آمریکا راحت میشه

    • بدون نام

      خخخخخ معلوم نیست کی باید جواب آمریکا بده .هر کس فقط حرف میزنه .حرف مفت خریدار نداره و از سر استیصاله

    • بدون نام

      اگر برجام لغو می شد ،اروپا هم ایران را مثل امریکا و سایر کشورها ، در سخت ترین شرایط تحریم می کرد و به ایرانی ها رحم نمی کرد.

    • محمد

      زمانی که به قدرت هسته ای برسیم مجبورن باهامون کنار بیان !!! اونا که از برجام کناره گیری کردن فقط ما غنی سازی رو کنار گذاشتیم و داریم به تعهدات یکطرفه عمل میکنیم !! آقای روحانی اون نون و آبی که میگفتین برجام برای مردم ایران هست؛این بود؟

    • بدون نام

      خخخخخخخ شرط میبندم امضای همین ادم پای تایید برجام تو مجلس هنوز هست .داره تبلیغات انتخاباتی اینده میکنه .

    • بدون نام

      اگر درایران عدالت اجرا میشد ملت ایران بخصوص اقشارمحروم آسیب پذیر
      تبعیض های ظالمانه وحقوق ماهی 100 وهشت تومن زجر آور که متأسفانه هیچ مسولی توجه نمی کند بعضی هایشان شعار بدون عمل می دهند این چشم انتظاری 40 ساله همه مان شنیدیم ،مثلأ 8 میلیون تومن بهزیستی به دومعلولین پرداخت میکند اما درتلویزیون اعلان میکنند مسکن رایگان اهدا کردیم؟!!!!!! خداوکیل با 8 میلیون تومن که هزینه سایه بام نمی شود آیا میشود صاحب خانه شد ؟!!!!!!!!!حقیر دارای سه معلول شدید بدون درآ مدباماهی 100 وهشت تومن حقوق « صدقه » حاضرم ازنزدیک یا صداسیما البته اگر اجازه بدهندمختصری ازدرد دل مان که درد همه معلولین عزیز هست عرض کنم بدون هیچ درآ مد برامام شهدا وشهدا عزیزاللهم صل علی محمدوآل محمد وعجل فرجهم.عدالت کجایی؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج