۸۲۹۶۱۸
۱۷ نظر
۵۰۱۴
۱۷ نظر
۵۰۱۴
پ

امام جمعه خمینی شهر: ادامه برجام با اروپا به مصلحت نظام نیست

امام‌جمعه خمینی‌شهر گفت: مسؤولان باید بدانند که این ادامه برجام با اروپایی‌ها و قبول شروط آنان به مصلحت نظام نیست که مسوولان در امتحان بزرگی هستند و مجمع تشخیص مصلحت نظام باید تصمیم صحیح را برای نظام بگیرد.

خبرگزاری فارس: آیت‌الله عباس رحیمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلی خمینی‌شهر ضمن تبریک چهل سالگی انقلاب اسلامی و همچنین تسلیت ایام عزاداری حضرت فاطمه زهرا(س)، گفت: این انقلاب، انقلاب فاطمی و انقلاب علوی است که ادامه راه حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) است.

امام‌جمعه خمینی شهر با بیان اینکه در این ۴۰ سال توطئه‌های بسیاری برعلیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد، افزود: مردم پای چنین انقلابی جان و مال خود را می‌دهند که یک انقلاب الهی است و با تمام انقلاب‌هایی که نتیجه کودتا یا وابسته به حزب و گروه خاص بوده و در تمام دنیا رخ داده، متفاوت است.

وی اضافه کرد: در روز ۲۲ بهمن مانند اول انقلاب باید امواج خروشان مردم حضور یابند و به عدالت، رفع تبعیض، به ولایت و خون شهدا، به اسلام و نظام اسلامی «آری» بگوید و به بی‌تدبیری و ضعف مدیریت، قاچاق، تبعیض و بی‌عدالتی، خیانت‌های در امور نظام اجرایی هشدار دهیم و پاسخ «نه» بدهیم.

وی با تاکید بر اینکه اگر کسی بخواهد به ارزش‌های نظام و خون شهدا، به حجاب، به حقوق ضعفا دست‌اندازی و خیانت کند، همه ملت در مقابل آن شخص و گروه می ایستد و اجازه خیانت نمی‌دهد، اظهار کرد: در برجام به گونه‌ای حرف زدیم که دشمن فهمید تحریم اثرگذار بوده و همه چیز را به برجام وصل کردیم و همه چیز را از ما گرفتند و چیزی به ما ندادند.

خطیب جمعه خمینی شهر ادامه داد: هشت ماه است که آمریکا از برجام خارج شده و رهبری برای دولت در خصوص برجام و مذاکره با اروپایی‌ها شروطی گذاشتند، اروپایی‌های دروغ‌گو نیز در این مدت مسؤولان دولت را فریب داده‌اند و شروط جدیدی را برای برجام داده‌اند.

وی تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی با اشتباه خود برجام را تصویب کرد و به نظرات شورای نگهبان توجهی نکرد و به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع داد، مسؤولان باید بدانند که این ادامه برجام با اروپایی‌ها و قبول شروط آنان به مصلحت نظام نیست که مسوولان در امتحان بزرگی هستند و مجمع تشخیص مصلحت نظام باید تصمیم صحیح را برای نظام بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • amir

      پدرمونو در اوردید خوب اتش بزنید این برجامو خیال همون راحت شه

    • بدون نام

      ولی به مصلحت مردم است

    • بدون نام

      درست میگه...... فوراً از برجام خارج شوید .

    • بدون نام

      اگر برجام نبود،اروپا هم ایران را تحریم می کرد و تمام روزنه ها به سمت ایران بسته می شد.

    • آ زاد

      چرا هیج وقت در این چهل سال در مورد هیچ مشکل و مساله ی نظر مردم را نمی خواهید

    • بدون نام

      آیت الله رحیمی عزیز ملت ایران همیشه در صحنه حاضر بوده و خواهد بود و تا اخرین قطره خون از کشور دفاع میکنیم اما این سهم مردم عادلانه نیست .هر چی فقر و بدبختی هست برای مردم و ثروت و خوشی برای ی عده خاص

    • بدون نام

      حاج اقای گرامی با حرف و شعار دردی از مردم دوا نمیشه . باید شما که قدرت دارید وارد میدون بشید و عمل کنید چون هر لحظه ای که میگذره داره دیر میشه و فرصت از دست میره

    • بدون نام

      اینوبه روحانی ظریف بگین با حرف هیچکس گوش نمیکنه

    • بدون نام

      اگر برجام نبود،خیلی ها هم نبودند.

    • بدون نام

      یا برجام راادامه بدهید یا. برجام کناربگذارید اما به جای ان جلوی دله،دزدی ها را بگیرید بفکر مردم باشید تا ما هم بسان گذشته درکنارتان باشیم.

    • بدون نام

      کو گوش شنوا ، بیشتر اصلاحطلبان گوش شنوا ندارند.....

    • بدون نام

      چشم هر چی شما بگین جناب متخصص

    • ناشناس

      چرا انقدر تحریم می کنید یه دفعه یه جنگ را شروع کنید یا اینور یا اونور اینجوری هر روز داریم می میریم!

    • بدون نام

      از انتقادت نسبت به برجام مشخصه که تصمیم صحیح چیه !!!

    • بدون نام

      انسان عاقل از فرصت ها و روزنه ها استفاده می کند و انسان دم دمی مزاج برای خود شر و دردسر می خرد . پولش را هم ملت میدهند .

    • بدون نام

      به نفع مردم اسسسسسسسسسسست

    • حیات داودی

      آقایون امام جمعه همه شهرامون باهم هماهنگ شدن این هفته که بدگویی برجام روبکنن..خب چراخارج نمیشین ازبرجام اگه جرات دارین؟؟بازم میخاین ازمردم بیچاره مایه بزارین؟ایندفه خواهشاخودتون وآقازاده هاتون بیفتین جلو..یکمم ازپس اندازتون ازاون ۱۵۰میلیارددلاری که برجام واستون آوردخرج کنید..ملت که یه دلارشم ندیدن بجزبدبختی وفقروفلاکت..بازم دارین مردم رومیندازین جلو؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج