۸۲۹۷۲۱
۲۱ نظر
۵۰۰۵
۲۱ نظر
۵۰۰۵
پ

چه کسی سرمربی تیم ملی می‌شود؟

کارلوس کی‌روش رسما هدایت تیم‌ملی فوتبال کلمبیا را بر عهده گرفت و حالا تیم‌ملی ایران باید به دنبال سرمربی باشد.

دنیای ورزش تورنتو نوشت: کارلوس کی‌روش رسما هدایت تیم‌ملی فوتبال کلمبیا را بر عهده گرفت و حالا تیم‌ملی ایران باید به دنبال سرمربی باشد.

برخلاف آنچه خداداد عزیزی و دیگر منتقدان کارلوس کی‌روش مدام ادعا می کردند، کی‌روش با جدایی از ایران به تیمی پیوست که رنکینگش به مراتب از ایران بهتر است و یکی از قدرت‌های فوتبال آمریکای جنوبی محسوب می شود. او با قراردادی ۳ میلیون دلاری این پیشنهاد کاری را بدست آورده است و رقمی تقریبا ۷۰ درصد بیشتر از قرارداد سالانه اش با ایران از تیم جدیدش پس از ۸ سال حضور در ایران می‌گیرد. با رفتن کارلوس کی‌روش حالا مسئله این است که چه کسی جای او را در تیم‌ملی می‌گیرد؟

درحالی که مسئولان فدراسیون فوتبال از اسلامیان تا کفاشیان و تاج مدام می‌گویند فدراسیون به خاطر عدم حمایت و مشکلات مالی در تامین بودجه قرارداد ۸۰۰ هزار دلاری کی‌روش برای ۶ ماه مشکل داشته است و وزارت ورزش هم اصرار دارد دخالتی در انتخاب سرمربی جدید نخواهد داشت و با پرداخت ۲۷ میلیارد تومان، کل حق فوتبال از بودجه سالانه به آنها پرداخت شده است، ولی هم تاج و تیمش و هم سلطانی فر و گروه شان خیلی با دقت می‌دانند عدم استخدام یک مربی در اندازه‌های کی‌روش برای‌شان چقدر می‌تواند ریسک به همراه داشته باشد.

آنها بر خلاف منتقدان بیرون از سیستم که می‌خواهند با اصرار بر استخدام مربی موقت ایرانی ، زمان بخرند و بعد از ۵ یا ۶ ماه گزینه مورد نظرشان را روی نیمکت بنشانند، به دنبال گزینه ای عملی برای تیم‌ملی هستند. اسامی مطرح شده مثل زیدان و مورینیو که واقعا حتی نگاه به اسامی‌شان بالاتر از توان فوتبال ایران است اما گزینه کلینزمن به دلیل خارج از چرخه بودن او در دستور کار قرار گرفته و طرفین مذاکراتی داشته اند.

فن مارویک مربی هلندی که آسیا را هم می شناسد، دیگر گزینه‌ای است که با فوتبال ایران مذاکره کرده است و چند اسم دیگر در این حد. جمازیار ناظمی مدیر روابط عمومی وزارت ورزش همچنان اصرار دارد بزودی یک مربی بزرگ خارجی که کمتر از کی‌روش نیس در صبح فوتبال ایران می‌دمد! البته همچنان با این ترجیع بند :«اندکی صبر...!»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وضعیت بازنشسته های فدراسیون فوتبال چی شد مملکت حالا که خرتوخر است ازیادرفت

    • بدون نام

      اقای مایلی کهن،درخشان،عزیزی،دکتر ذولی وحاج رضائی به همراهی جواد خیابانی به صورت شورای مسئولیت تیم ملی را بگیرند،هیچ مشکلی پیش نمی اید اصلا نگران نباشید،این تیم کی روش تا 10سال نیاز به مربی خارجی ندارد،فقط دعا در هر بازی یادتان نره، می دانم گوشت گران هست و نمی توان گوسفند قربانی کنند اما بجای ان ی مرغ هم کفایت میکند نشد 23تا تخم مرغ زیر پای بازیکنان قبل بازی بشکنند تمام ،اصلا دفاعی هم نمی خواهد بازی کنند.

      پاسخ ها

      • نادرخان

        لایک

      • بدون نام

        خودت فهمیدی چی نوشتی

      • ایرانِ ثروتمند!

        زنده باد

      • یاران 57

        پروین خان قلعه‌نویی اضافه لیست مافیا فوتبال ایران بشه ديگه درسطح کیروش مربی نخواهد آمد شانس بود زدیم شکستیم

    • حمید رضا متولی

      تا مافیای فوتبال در ایران فعال است تکرار مکررات،فدراسیون والیبال با مدیریت بعد از نیم قرن ناکامی در چند سال اخیر یکی از بهترین فدراسیون های ایران شده بخاطر مدریت درست و کار زیر بنایی مدیریت فوتبال ایران هم باید به شخص مدیری که کشتی و والیبال را درست کرد سپرده شود

    • امیر

      مایلی کهن خخخخ

    • بدون نام

      برانکو،میناوند،مایلی کهن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خفه کی۳ شیش درچهارررررررررررر

    • بدون نام

      لطفا تیم را به مایلی کهن وعزیزی بدهید تا تیم دیکر با باخت وافت دررنکنیگ فوتبال به زیر ۱۰۰ برسد آقایان میخواهند وضعیت فوتبال که علاقه مردم است خراب کند که با وجود بعضی ها در وزارت ورزش موفق شدند

    • بدون نام

      ول کنید گیروش دست بردارید شما رسانه ها این بلا را آوردید سر ایران گیروش مگه گی بود از تیم ملی پرتغال اخراج شد از رعال مادرید اخراج شد شما ان قدر نوشتی گیروش گیروش معلوم نشد شما ها چقدر سود کردید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کیروش همونه ڪه تونست ایران رو هشت سال در صدر آسیا نڱه داره ،حالا ببینیم خداداد ومایلی کهن شما چه گندی میزنه به فوتبال ملی ،بدبخت عقده ای

    • پرویز

      بعید است قرارداد کی روش با کلمبیا بالاتر از قراردادش با ایران باشد این ها همه اش تبلیغات باند فردوسی پور و رسانه های خود فروخته است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بعید است؟ یعنی تو کلمبیا هم تو صف گوشت میمونند. مردم؟ بیخود حرف مفت نزن.

      • بدون نام

        برو سایت فیفا رونگاه کن عقب مانده لنگی

    • کامران

      کی می شه!؟
      حضرت والا زیر آب زن بزرگ چقدر زور زد یارو راپراندندبا کمک خبرنهاران سکه بگیر و....بدترین حالت یک ویچ دست نشانده مثل تیم امید ما وزیر ورزش نداریم باواسطه باپسرش وصل می شه به حضرت والا!؟

    • بدون نام

      مگه تیم کیروش تا حالا چه مقامی کسب کرده ؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اره

    • بدون نام

      تیم ملی ایران ۸ سال همیشه در صدر جدول آسیا بود همیشه اول

    • داود

      تیری انری یامنصوریان خودمان بهترین گزینه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج