۸۲۹۷۵۸
۱۱ نظر
۵۰۰۲
۱۱ نظر
۵۰۰۲
پ

دستیاران ایرانی کی روش چه شدند؟

فارغ از این که مارکار آقاجانیان همیشه همراه کی روش بود و هیچ وقت از تیم ملی جدا نشد، افراد دیگری هم با کی روش برای حضور در تیم ملی ایران به توافق رسیده بودند.

خبرورزشی: فارغ از این که مارکار آقاجانیان همیشه همراه کی روش بود و هیچ وقت از تیم ملی جدا نشد، افراد دیگری هم با کی روش برای حضور در تیم ملی ایران به توافق رسیده بودند.

دستیاران ایرانی کی روش چه شدند؟

کارلوس کی روش پس از حضور در تیم ملی کلمبیا، دستیارانش را معرفی کرد. کی روش همان تیم فنی که در ایران همراه خود داشت را با کلمبیا برد اما این نکته را هم اضافه کرد که از دستیاران کلمبیایی استفاده می کند. کی روش گفت در ایران هم دستیاران ایرانی داشت.

همین حرف کافی بود تا عده ای دوباره یاد کی روش و ماجراهای او در فوتبال ایران کنند و بگویند مگر این مربی دستیار ایرانی هم داشت؟

فارغ از این که مارکار آقاجانیان همیشه همراه کی روش بود و هیچ وقت از تیم ملی جدا نشد، افراد دیگری هم با کی روش برای حضور در تیم ملی ایران به توافق رسیده بودند.

یکی علی کریمی که کارلوس با علاقه بسیار، او را به عنوان دستیار خود در تیم ملی انتخاب کرد و بعدها هم جواد نکونام را پس از خداحافظی از فوتبال به تیم ملی آورد.

این درست که هر کدام از این مربیان که در کنار کی روش قرار گرفتند خیلی زود راهشان را جدا کردند و رفتند اما همین نکته نشان می داد کی روش، بدش نمی آید از نیروهای بومی در تیم ملی استفاده کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نه بابا حالا به غیر از علی اقا کریمی که ذات کثیف اون دلال رو شناخت وکیروش کثیف رو ول کرد بقیه دستیارای ایرانیش از جمله اقای همیشه طلبکار همون لا لیگا وبقیشون رو کیروش از تیم ملی انداخت بیرون اگه یادتون باشه وهمشون رو اخراج کرد واین مارکار پاچه خوار چون که دوست داشت پاچه خواری کیروش رو بکنه دوباره برگشت پس بهتره اینقدر طرفداری کیروش نکنید بابا رقت مربی کلمبیا شد دیگه ولش کنید هروز یه خبر زشته والله خبراتون هم مثل خودتون مسخرست کیروش با هوادار ایرانی روبرو شد کیروش در رستوران ایرانی شام خورد ۸۰ ملیون ایرانی طرفدار کلمبیا شدن بابا شماها مگه ندیدن نصف هوادارای فوتبال ایران حتی نصف به بالا از رفتن کیروش خوشحال شدن حالا هی شماها خودتون رو جر بدین بخدا منفور تر میشین بسه دیگه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        علی کریمی خودش جداشداماافشین پیروانی روکیروش انداخت بیرون

      • TERAMPPPPPP

        همه در داشپورت هستن خخخخ

    • احمدی

      چقدر تعریف .بابا هنوز یادمردم نرفته که دستیاران ایرانی را تو امارات از اردو بیرون کرد.چقدردروغ.؟چون گفت دستیار کلمبیایی میگیرم شما اینو گفتی.فدراسیون کلمبیا گربه دم حجله کشت.

    • بی . نام؛

      این بند تو قراردادش بود عزیز والا اون فقط برای ایرانیان در حد سیاهی لشگر ارزش قائل بود

    • بدون نام

      ،،دیوانه،،اون فقط میخاست نشون بده ک بدش نمیاد از نیروهای بومی استفاده کنه

    • بدون نام

      آقایان اجنبی پرست اینو تو اون مغز پوکتون فرو کنید که دیگه کارلوس کیروش رفته و اینقدر پاچه خواری نکنید . کیروش هر کسی را که دستیار خودش کرد بعد از یه مدت کوتاه اخراج کرد چون دنبال برده بود تا دستیار.در ضمن اون افراد را هم با اجبار که در قرار داد بود استخدام کرده بود

    • یاران 57

      مگر آقای مارکار آقاجانیان ایرانی نیست چرا نفاق میندازید بین اقوام های مختلف از کرد و فارس ترکمن بلوچ لر با مذاهب،گوناگون در ایران بدنیا آمدن و زندگی میکنن همه ایرانی هستن ، جلویی مافیایی فوتبال که تمام اختلاف وتفرقه اندازی میکنند باید گرفته بشه،از بردن پرچم کشور دیگری جلوگیری بشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام یاران57 عزیزم مگه نگفتم قرصهاتونشسته نخور

    • بدون نام

      کی روش بزرگ بود بزرگ ماند و بزرگ رفت واقعیت اینکه به خیلی ها یاد داد میشه زیر بار زور نرفت و موفق هم بود ...
      میگن ادمهای موفق همیشه پشت سرشون ادمهای هستند مخرب که همانها باعث موفقیت بیشترشون هستند کی روش در تاریخ ایران و ورزش فصل جدیدی باز کرد به نام کی روش یعنی مبارزه شجاعت تعهد و عدم لابی و رفیق بازی و پارتی و زیر بار زور نرفتن و گرفتن امکانات برای موفقیت تیم ملی ۰حتی با از دست دادن درصدی از محبوبیت این خیلی ارزشمند است خیلی

    • بدون نام

      راستی یه تیم دکل نورد بود که اسم روزنامش کیسه کش بود تیتر زده بود آقای کیروش بی زحمت انتقام پرسپوایسم از ژاپن بگیر خجهجخجخجخ چقد حال میده اینا ضایع میشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج