جاباما
۸۲۹۷۹۲
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

آماری که اظهارات گواردیولا را نقض می‌کند

آمار نشان می‌دهد که رئال مادرید در یک دهه اخیر از لحاظ کسب عنوان جزو سه تیم برتر اروپا محسوب می‌شود که این بر خلاف اظهارات سرمربی منچسترسیتی است.

خبرگزاری ایسنا: آمار نشان می‌دهد که رئال مادرید در یک دهه اخیر از لحاظ کسب عنوان جزو سه تیم برتر اروپا محسوب می‌شود که این بر خلاف اظهارات سرمربی منچسترسیتی است.

در حالی که به نظر می رسید جنگ پپ گواردیولا و سانتیاگو سولاری به پایان رسیده است دوباره این جنگ جمعه با اظهار نظر جدید سرمربی منچسترسیتی از سر گرفته شد. همه چیز زمانی آغاز شد که گواردیولا در یک مصاحبه رئال مادرید را در بین بهترین تیم‌های یک دهه اخیر قرار نداد. سرمربی رئال مادرید در پاسخ به سرمربی اسپانیایی گفت: مادرید بهترین تیم تاریخ و دهه است.

به نظر می‌رسید همه چیز با این جمله به پایان رسیده است. با این حال از گواردیولا دوباره سوال شد و او گفت: ممنونم که این سوال را پرسیدید. من نسبت به هواداران مادرید که از من ناراحت هستند مهربان هستم. مادرید بهترین تیم اروپاست و توانست سه لیگ قهرمانان اخیر را فتح کند. این تیم در یک دهه اخیر بهترین تیم در اروپا بوده است. با این حال بهترین تیم با در نظر گرفتن لیگ، جام حذفی و دیگر رقابت‌ها نیست چون تیم‌هایی مانند یوونتوس، بارسلونا و بایرن شش تا هفت بار فاتح لیگ خود شدند. مطمئنم که دیگر سولاری منظور مرا خوب فهمیده است و مادریدی‌ها از من دیگر ناراحت نخواهند بود.

مادرید بهترین در رقابت‌های بین المللی و بارسلونا بهترین در بازی‌های ملی

اگر عناوینی که تیم‌های اروپایی از فصل ۰۹-۲۰۰۸ به دست آوردند بررسی شود می‌توان دید که بارسلونا بالاتر از همه قرار دارد. تیم کاتالانی در این مدت ۲۸ جام فتح کرد و ۱۰ عنوان بیشتر از مادریدی دارد که در رتبه دوم دیده می‌شود. یوونتوس با فاصله نزدیک با ۱۷ جام در رتبه سوم قرار دارد و پاری سن ژرمن نیز ۱۶ بار قهرمان شده است.

از لحاظ عناوین بین المللی سفیدپوشان بالاتر از همه قرار دارند. این تیم در یک دهه یازده قهرمانی به دست آورد، دو جام بالاتر از بارسلونا و ۹ عنوان بیشتر از بایرن مونیخ. از طرفی یوونتوس و پاری سن ژرمن جزو تیم‌هایی هستند که در این مدت جام بین المللی به دست نیاورند و همه عناوینشان ملی است. اگر تنها عناوین ملی بررسی شود بارسا با ۱۹ قهرمانی در صدر قرار دارد و یوونتوس با ۱۷ و پاری سن ژرمن با ۱۶ در رتبه های بعدی دیده می‌شوند. بایرن چهار جام با بارسا فاصله دارد و این رقم برای مادرید به ۱۰ می‌رسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آره نا داوری ها و بد شانسی ها علیه رئال اگه نبود و برعکس بنفع بارسا نبود الان همه چیز مال رئال بود هه

    • تاااااجیممݥ

      عشق است بارسلونااا.عشق است استقلال .وسلام

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کیسه کش

    • بدون نام

      یه جام قهرمانان میارزه به ده تا لالیگا

    • کوروش کبیر

      گواردیولا عقده ایست زیرا تمام مخلوقات میدانند که هر قهرمانی در اروپا ده بار بالاتر از لیگ است پس آقای گاردریل لطفا فکتو ببند واحترام بزار

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج