۸۲۹۹۱۶
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

شجاع نوری: روی پرده می‌آیم تا به عشقم برسم

علیرضا شجاع‌نوری که پس از سال‌ها با فیلم «سونامی» به عرصه بازیگری بازگشته است، تاکید کرد از این به بعد سعی می‌کند بیشتر بازی کند، چرا که بازیگری عشق او است و تهیه‌کنندگی وظیفه‌اش.

خبرآنلاین: علیرضا شجاع‌نوری که سال‌هاست کمتر بازی می‌کند و بیشتر با تهیه‌کنندگی در عرصه سینما حضور دارد، با یک نقش خاص به جشنواره سی‌وهفتم فجر آمده است. او در «سونامی»، نقش یک مربی سخت‌گیر، جدی اما با دلی مهربان را که پس از سال‌ها به ایران برمی‌گردد تا سکان تیم ملی تکواندوی کشور را به دست بگیرد، بازی می‌کند.

شجاع‌نوری که در ابتدای نشست پرسش و پاسخ فیلم «سونامی» گفته بود بازی در این نقش را به پیشنهاد دوستش رسول صدرعاملی پذیرفته است، در پاسخ به این سوال خبرآنلاین که چقدر موضوع ورزش برایش اهمیت دارد گفت: «ابتدا وقتی این فیلمنامه را می‌خوانی می‌ترسی اما من خیلی خوشحالم که به سمت این چالش رفتم.»

او درباره اینکه برای ایفای نقش این مربی جدی که تاکید بسیاری هم بر نظم و انضباط دارد، از کدام مربی الگو گرفته است گفت: «شخص خاصی نبوده اما بعضی وقت‌ها از رفتار علی پروین یا مرحوم دهداری و حتی کارلوس کی‌روش الگو می‌گرفتم و از چیزهایی که از آنها دیده بودم استفاده می‌کردم.»

علیرضا شجاع‌نوری اما سال‌هاست در عرصه بازیگری کم‌کارتر شده و بیشتر در عرصه تهیه‌کنندگی حضور دارد. او در پاسخ به این سوال که با این سخت‌گیری در انتخاب نقش‌ها چطور این نقش را پذیرفته است، گفت: «از این به بعد سعی می‌کنم بیشتر بازی کنم.

بازیگری عشقم است و تهیه‌کنندگی وظیفه‌ام. دوست دارم دیگر بیشتر به عشقم برسم. برای همین از این به بعد دوباره بیشتر مرا روی پرده سینما می‌بینید. این نقش در سونامی هم چیزی بود که دلم می خواست وارد چالشش شوم. »

او از یک ترس بزرگ درباره این نقش مربی تکواندو گفت و تاکید کرد: «ورزش و بازی در فیلم‌های ورزشی چون مابه‌ازای واقعی و همه‌گیر و همه‌فهم در جامعه دارد و همه مردم از آن سریع مابه‌ازایی می‌سازند، واقعا سخت می‌شود. من با ترس این نقش را قبول کردم اما خودم دوست داشتم ببینم چه می‌شود شکست می‌خورم یا قبول می‌شوم. این البته چیزی است که مردم باید درباره‌اش نظر بدهند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • TERAMPPPPPP

      عشق برای تو دیر است عشق ازدواج برای ادم های جوان است تاریخ انقضا شما گذشته.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج