۸۳۰۰۳۹
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

ماشین «مکس دیوانه» دوباره راه می‌افتد!

بنابر اخبار تایید نشده‌ای که در هالیوود و میان اهالی کار به راه افتاده است، پروژه ساخت «مکس دیوانه ۵» بعد از مدت‌ها رخوت و از سر گذراندن کش و قوس‌های گوناگون به واقعیت نزدیک‌تر شده است.

خبرگزاری صبا: بنابر اخبار تایید نشده‌ای که در هالیوود و میان اهالی کار به راه افتاده است، پروژه ساخت «مکس دیوانه ۵» بعد از مدت‌ها رخوت و از سر گذراندن کش و قوس‌های گوناگون به واقعیت نزدیک‌تر شده است.

ماشین «مکس دیوانه» دوباره راه می‌افتد!

به نقل از مووی‌وب، شایعات پیچیده در هالیوود حاکی از آن است که سرانجام طلسم در حال شکستن است و طرفداران مجموعه فیلم‌های «مکس دیوانه» شاهد ساخته شدن قسمت پنجم این برند محبوب ژانر اکشن خواهند بود. البته این خبر نه از سوی استودیوی برادران‌وارنر تایید شده است و نه از سوی جرج میلر خالق و کارگردان این فیلم‌ها، اما شواهد امر حاکی از این است که بعد از مدت‌ها جنب و جوشی در این پروژه راه افتاده است.

آنچه بیش از هر چیز باعث توقف ساخت قسمت‌های پنجم این مجموعه شد، بروز اختلافات مالی میان کمپانی برادران‌وارنر و جرج میلر بود. میلر بعد از اکران «مکس دیوانه: جاده خشم»(۲۰۱۵) از کمپانی شکایت کرد و خواستار دریافت حق و حقوق بیشتری شد که خود را محق آن می‌دانست. این مجادله به مانعی بزرگ بر سر راه این پروژه بدل شد و آینده این برند را در هاله‌ای از ابهام فرو برد.

حال در جدیدترین خبر از «مکس دیوانه» می‌توان به توییت اریک دیویس مدیر اجرایی کمپانی فاندانگو، یکی از پایگاه‌های فروش بلیت آنلاین سینما در ایالات متحده آمریکا اشاره کرد. دیویس در توییت خود از کنسل شدن ساخت دنباله «جنگ جهانی زد»(۲۰۱۳) توسط پارامونت خبر داد، اما یک مژده را چاشنی نوشته خود کرد. او نوشت: «جنگ جهانی زد ۲» دیگر به طور رسمی مرده و ساخته نخواهد شد، اما من خبرهایی درگوشی از دنباله‌ای دیگر شنیده‌ام که دور موتورهایش به راه افتاده است.

این توییت را عکسی از فیلم «مکس دیوانه: جاده خشم» همراهی می‌کند که جای هیچ شکی باقی نمی‌گذارد که اشاره او به راه افتادن موتورهای ساخت دنباله دیگری از این مجموعه است، هرچند دیویس مدتی بعد توضیح تکمیلی دیگری داد. او نوشت: فقط این نکته را بگویم که خبر از هیچ جزییات بیشتری از این ماجرا ندارم و هر پروژه‌ای درست مثل «جنگ جهانی زد ۲» در معرض خطر عقیم ماندن است، اما من امیدوارم.

تقریبا چهار سال از اکران آخرین قسمت «مکس دیوانه» می‌گذرد. این شخصیت اولین بار توسط جرج میلر خلق و نخستین فیلم آن در ۱۹۷۹ با بازی مل گیبسون اکران شد. «مکس دیوانه۲»(۱۹۸۱) و «مکس دیوانه: در آن سوی تاندردوم»(۱۹۸۵) دو قسمت بعدی این مجموعه اکشن بودند که داستان آن در یک ویران‌شهر یا به اصطلاح بدزمانگی می‌گذرد؛ شاخه‌ای در ژانر داستان‌های تخیلی که جامعه به نابودی و هرج و مرج کشیده شده است. بعد از این سه‌گانه، سکوتی ۳۰ ساله این مجموعه را فرا گرفت تا سال ۲۰۱۵ که این بار «مکس دیوانه» در قالب تام هاردی روی پرده‌های سینما رفت. این فیلم به سرعت دل هواداران قدیم و مخاطبان جدید خود را ربود و بیش از ۳۷۰ میلیون دلار فروش کرد و در ۱۰ رشته نامزد جوایز اسکار شد که در نهایت ۶ تای آنها از جمله جایزه بهترین فیلم و بهترین کارگردانی را از آن خود کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تام هاردی با لباس این نقش بیاد راه بره جلو دوربین و فقط با اون فرم به دوربین نگاه کنه هم دل مارو میبره لعنتی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عشق منه تام هاردی اینو میگن هنرپیشه

    • بدون نام

      کاشکی بازیگرای ایران یکم از بازی تام هاردی وبقیه بازیگرای هالیوود یاد میگرفتن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج