۸۳۰۰۵۶
۷ نظر
۵۰۰۴
۷ نظر
۵۰۰۴
پ

متروی تهران در روز ۲۲ بهمن رایگان است

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از خدمات رسانی رایگان به شرکت کنندگان در مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن خبر داد.

خبرگزاری مهر: فرنوش نوبخت ضمن تبریک فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی افزود: فردا دوشنبه متروی تهران و حومه با آمادگی کامل، خدمات ویژه‌ای را به شهروندان و مسافران گرامی ارائه خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در این روز خدمات رسانی در خطوط ۱، ۲، ۳، ۴ و ۵ متروی تهران و حومه افزایش می‌یابد، تصریح کرد: با توجه به قرارگیری تعدادی از ایستگاه‌های متروی تهران در مسیر راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن، استفاده از این ناوگان حمل و نقل ریلی درون شهری بهترین انتخاب برای شهروندان است و مترو تهران اقدامات ویژه‌ای برای خدمات دهی در این روز در نظر گرفته که کاهش فاصله حرکت قطارها یکی از آنهاست.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه افزود: در این روز با افزایش اعزام قطارها در خطوط ۱، ۲، ۳، ۴ و ۵ متروی تهران و حومه؛ فاصله حرکت در خط یک از ۷ دقیقه به ۵ دقیقه، در خط دو از ۷ دقیقه به ۴ دقیقه، در خط سه از ۱۲دقیقه به ۹ دقیقه، در خط چهار از ۸ دقیقه به ۴ دقیقه و در خط پنج از ۲۰ دقیقه به ۱۵ دقیقه کاهش می‌یابد. ضمن آنکه در صورت نیاز آمادگی برای اعزام قطارهای فوق‌العاده نیز وجود دارد.

نوبخت با اشاره به اینکه خدمات مترو از ابتدای صبح روز ۲۲ بهمن تا پایان مراسم راهپیمایی رایگان است خاطر نشان کرد: بعد از پایان مراسم نیز پذیرش مسافر در ایستگاه‌هایی که در مسیر راهپیمایی قرار دارند، جهت بازگشت راهپیمایان به مقاصد خود به صورت رایگان انجام می‌شود.

طبق روال هر سال و به منظور حفظ نظم و امنیت در برگزاری مراسم روز ۲۲ بهمن، ایستگاه متروی میدان آزادی واقع در خط چهار مترو تا پایان مراسم بسته خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فقت رفت رایگانه. برگشت پولیه

    • بدون نام

      ا چرا ۲۲ بهمن رایگانه؟؟؟که کسی خواست بیاد مفتی بیاد راهپیمایی؟؟اگه تونستید خرجهای مهم یک خانواده رو ارزون کنید اونوقت خود من با مترو که هیچی با پای پیاده میام راهپیمایی

    • میلاد م

      مترو را در ۲۲بهمن بخاطر مصلحت خودتان رایگان کردید نه ملت

    • رضا

      خسته نباشن واقعا!

    • بدون نام

      خخخخخخ، اون آب وبرق وگازمجانی و اون خط واحدهای مجانی که اوایل انقلاب وعده دروغینشودادید الان فقط توروز۲۲بهمن خط واحدها ومتروها رومجانی میکنید چون پای منافع وموقعیتتون درمیون، مردم ماهم که ماشالله آخرشن

    • بدون نام

      گمشو بابا هنر کردید مرد هستید گوشت رایگان کنید ...

    • سر به هوا

      ای تو روحتون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج