جاباما
۸۳۰۰۸۲
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

سرقت از منزل خاله با پوشش زنانه

رئیس کلانتری جنت آباد از دستگیری ۲سارق که با پوشش زنانه امول قیمتی از منزلی سرقت کرده بودند، خبر داد و گفت: یکی از سارقان خواهر زاده مال باخته بود.

عصر ایران: رئیس کلانتری جنت آباد از دستگیری ۲سارق که با پوشش زنانه امول قیمتی از منزلی سرقت کرده بودند، خبر داد و گفت: یکی از سارقان خواهر زاده مال باخته بود.

سرهنگ "سعید لشینی" در توضیح این خبر، بیان داشت: روز چهاردهم بهمن ماه سال جاری، راس ساعت ۱۲ و نیم ظهر بود که طی تماس تلفنی از سوی خانمی، ماموران در جریان یک فقره سرقت از منزل در این محدوده قرار گرفتند و سریعا به محل برای انجام تحقیقات اعزام شدند.

رئیس کلانتری ۱۳۸ جنت آباد، گفت: بنابر شواهد موجود، ۲ سارق بدون تخریب درب ورودی وارد منزل شده و پس از سرقت اموال قیمتی از قبیل: ۳ سرویس طلای کامل، یک دستگاه پی.اس فور و غیره از محل گریخته بودند.
وی عنوان کرد: در تحقیقات پلیسی رد پای یکی از اقوام صاحب خانه قوت گرفت و ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضائی، وی را هنگام خروج اموال مسروقه از مخفیگاهش به همراه دیگر همدستش دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان هنگام دستگیری سعی کردند از محل متواری شوند، افزود: در تعقیب و گریز صورت گرفته، هر 2 متهم دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به کلانتری منتقل شدند.

کلانتر محله جنت آباد افزود: در تحقیقات پلیسی مشخص شد یکی از متهمان خواهرزاده مالباخته می باشد که با استفاده از یک کلید که از قبل تهیه کرده بود، وارد خانه شده و برای پنهان ماندن هویتش با استفاده از پوشش زنانه اقدام به این سرقت با همکاری همدستش کرده بوده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه سارق از محل دقیق اموال قیمتی با خبر بود، اظهار کرد : این سارق 26 ساله که با اقدام به موقع پلیس در سرقت از خانه خاله اش ناکام مانده بود، پنج شب قبل از وقوع جرم به خانه خاله اش به عنوان مهمان مراجعه که در آنجا حدودا نیم ساعت کلید منزل گم و همین موجب شک مالباخته به خواهرزاده اش می شود.

وی ابراز داشت: ارزش طلاهای به سرقت رفته از این منزل 80 میلیون تومان می باشد که کلیه اموال مسروقه به مال باخته بازگردانده شد.

بنابراین گزارش هر 2 متهم که به مواد مخدر از نوع گل اعتیاد دارند، پس از تشکیل پرونده در اختیار مقام قضائی قرار گرفتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بیهمتا

      خب مجبوربودی اون همه طلاروتوخونه نگه داری صندق امانات روواسه چی گذاشتن خانم محترم میزاشتی صندق واسه خودتم دردسرودشمن نمیخریدی واقعاک......

      پاسخ ها

      • محمدرضا دادور

        گل گفتی آدم چرا همسایشو دزد کنه اخه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج