۸۳۰۱۲۵
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

اسکولز سرمربی یک تیم دسته چهارمی شد

 هافبک انگلیسی سابق تیم منچستریونایتد وارد دنیای مربیگری شد.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از شبکه اسکای اسپورتس انگلیس، پل اسکولز هدایت تیم اولدهام اتلتیک در دسته چهارم فوتبال انگلیس را برعهده گرفت.

هافبک سابق تیم منچستریونایتد که تا پیش از این به عنوان کارشناس شبکه BT Sports فعالیت داشت، دوران مربیگری خود را از فردا (دوشنبه) با تمرین دادن تیم اولدهام در باندری پارک آغاز خواهد کرد و قرار است عصر همان روز به صورت رسمی به عنوان سرمربی جدید تیم معرفی شود.

اسکولز سرمربی یک تیم دسته چهارمی شد

از چندی پیش گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر مربیگری اسکولز در تیم اولدهام اتلتیک صورت گرفته بود اما به دلیل احتمال ایجاد عامل «تضاد منافع» برای او، این اتفاق با تأخیر صورت گرفت.

اسکولز در یک تیم دسته پنجمی در فوتبال انگلیس به نام سالفورد سیتی 10 درصد سهام دارد، تیمی که برای صعود به دسته چهارم یعنی همان لیگی که اولدهام حضور دارد، می‌جنگد و به همین دلیل سازمان لیگ فوتبال انگلیس برای جلوگیری از شکل‌گیری شائبه تبانی، اقدام به برگزاری جلسه‌ای برای تأیید صلاحیت و صدور مجوز مربیگری هافبک سابق سه‌شیر در دسته چهارم فوتبال انگلیس کرد که در نهایت این مجوز صادر شد.

طبق گزارش اسکای اسپورتس اکنون تنها محدودیتی که برای اسکولز 44 ساله به عنوان سرمربی اولدهام وجود دارد، ممنوعیت خرید و فروش بازیکنان او با تیم سالفورد سیتی است.

اولدهام سیتی در تاریخ 27 دسامبر سرمربی سابقش فرانکی بون را اخراج کرد و از آن زمان به صورت موقت تحت هدایت سرمربی تیم آکادمی باشگاه، پیت وایلد بوده است. این تیم در حال حاضر در جدول 24 تیمی لیگ دسته چهارم فوتبال انگلیس، رده چهاردهم را در اختیار دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاااااجیممݥ

      این اقای همیشه منتقد کار بااین همه کلاس گذاشتنش هه شده مربی تیم دسته جهارمی.یه کم ازپپ یادبگیرین جندسال مربی تیم دوم بارسلون بود بعدش شد سرمربی تیم اصلی وکلی افتخازربرابارسلون بایرن مونیخ وحالا من سیتی روو

    • بدون نام

      عزیزم...چقد پیر شده پل اسکولز...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج