۸۳۰۱۸۴
۱۶ نظر
۵۰۰۱
۱۶ نظر
۵۰۰۱
پ

فتاحی: پرسپولیسی‌ها مخالف تعویق بازی بودند

مسئول برگزاری بازی‌های لیگ فوتبال گفت: شب قبل از بازی پیشنهاد به تعویق افتادن بازی را به سرپرست باشگاه پرسپولیس دادیم اما نپذیرفت.

خبرگزاری تسنیم: سعید فتاحی، مسئول برگزاری بازی‌های لیگ در واکنش به اظهارات ایرج عرب سرپرست باشگاه پرسپولیس مبنی بر اینکه باید توضیح دهد مجور برگزاری بازی فولاد و پرسپولیس را داشت یا نه، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: لازم است به آقای عرب اعلام کنم که سازمان لیگ هیچ بازی را بدون مجور برگزار نمی‌کند و اگر قرار بود بازی بدون مجور برگزار شود این همه تلاش مسئولان نیروی انتظامی برای برگزاری امنیت در ورزشگاه انجام نمی‌شد.

وی با تاکید بر اینکه شب قبل از بازی به سرپرست باشگاه پرسپولیس اعلام کرده موافق به تعویق افتادن بازی هستند یا نه؟ یادآور شد: شورای تامین به خاطر مشکلاتی که در اهواز وجود داشت، قبل از بازی به ما اعلام کرد در صورت ممکن بازی فولاد و پرسپولیس روز دوشنبه برگزار شود.

من با عرب تماس گرفتم و به او گفتم حاضرید با فولاد روز دوشنبه بازی کنید که او مخالفت کرد و خواست چون تیمش در اهواز است بازی در همان زمان از قبل اعلام شده، برگزار شود. ما هم اعلام کردیم زمان بازی تغییر نخواهد کرد.

فتاحی: پرسپولیسی‌ها مخالف تعویق بازی بودند

ظهر امروز (یکشنبه) نه برق ورزشگاه بلکه برق کل منطقه مشکل داشت. به خاطر همین مسئله، رختکن‌ها تاریک بود و من از آقای برانکو خواهش کردم بازیکنان تیمش چند دقیقه روی نیمکت بنشینند تا برق وصل شود که این اتفاق هم رخ داد.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ خاطرنشان کرد: در حین اینکه برق ورزشگاه مشکل داشت به برانکو گفتم اگر شما راضی هستید بازی را لغو و در یک فرصت مناسب برگزار کنیم اما چون برنامه‌بازی‌های لیگ فشرده است ممکن است در آینده برگزاری این بازی کار شما را سخت‌تر و برنامه‌ بازی‌های‌تان را فشرده‌تر کند. او هم گفت مشکل ندارد و ما بازی می‌کنیم اما خواست بازی با چند دقیقه تاخیر آغاز شود تا بازیکنان تیمش بتوانند خود را آماده بازی کنند که ما هم 15 دقیقه دیرتر بازی را آغاز کردیم.

برانکو، دستیارانش و قنبرپور به اضافه خبرنگاران شاهد ماجرا بودند و می‌توانند حرف‌های مرا تایید کنند. خوب نیست با یکسری صحبت‌ها مرا جلوی هواداران محترم پرسپولیس قرار دهند. ما فقط می‌خواستیم قانون را اجرا کنیم. در هر صورت بازی برگزار شده و نتیجه‌اش شکست پرسپولیس بوده که این را نباید به حساب مسائل حاشیه‌ای گذاشت. فوتبال برد و باخت دارد و برخی مسائل از جمله قطعی برق را هم باید به حساب اتفاقات گذاشت.

وی در پاسخ به این سوال که چرا وقتی مسئول تبلیغات دور زمین بازی‌های لیگ، سازمان لیگ است، پرسپولیس باید به خاطر تبلیغات در ورزشگاه آزادی جریمه شود، عنوان کرد: ما کاری به ورزشگاه نداریم و طرف حساب‌مان تیم میزبانی است که ورزشگاه را محل میزبانی خود معرفی کرده است.

اینکه گفته شده شرکت تجهیز مسئول ورزشگاه آزادی است درست اما شرکت تجهیز هم مانند پرسپولیس زیر نظر وزارت ورزش است. در این ماجرا هم طرف حساب ما باشگاه پرسپولیس است. قبل از بازی پرسپولیس و پدیده وقتی آن تبلیغ را در ورزشگاه مشاهده کردیم به احترام هواداران پرسپولیس اجازه برگزاری مسابقه را دادیم و پیگیری ماجرا را به بعد از آن موکول کردیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      گمشو فتاحی کثیف عوضی و...

    • بدون نام

      بچه پرو حرف مفد می زنه،،

    • بدون نام

      تو بی شرفی

    • بدون نام

      یک مرو نیست تو تهران این فتاحی ابله را نثل سگ کتک بزند تا اینقدر به ضرر پرسمولیس واستقلال کارهاشو به پیش نبرد.خاک بر سر شما طرفداران دوتیم که یک مردک ابله اینگونه بازیتان میدهد وهیچ کاری هم نمی کنید.یکبار برای همیشه زیر چشم هاش بادمجان بکارید تا دست از این کارهاش بردارد.مرتیکه خرفت بی خانواده.این از کوچکی.. بوده که هیچی حالیش نیست.اینگونه افراد همه میشناسندشان که تو بچگی چکاره بودند که الان هیچ چیزی براشان معتا ومفهوم ندارد.

    • آنتی لنگ

      مهدی رحمتی را محروم کنید همه چیز حل میشه.

    • سلطان

      باید گریه کرد به حال فوتبالی که مسئولش تو باشی

    • بدون نام

      یعنی رختکن فولاد برق داشته اگر نداشته شرایط برابر بوده اصلا همش تقصیر پنجره لعنتیه

    • red

      تو یه آشغال به تمام معنایی فتاحی عوضی.

    • بدون نام

      فتاحی دروغگو باعث باختمون شد

    • بدون نام

      حرف مفت زدن ممنوع خودت که خ.......... فکر میکنی دیگران هم مثل خودتند یک کلمه بکو مافیا ی فوتبال نمیخواد امسال قهرمانشوید تیم دیگری از خطه دیگری به هر ترتیبی شده باید قهرمان شود نمونهاش هم نا داوریها و اب مسموم وسکه در گز گذاشتنوخلاصه مسائل دیگر.

    • بدون نام

      دست پیش بگیر که پس نیوفتی برو خودتو رنگ کن اقای فتاحی مردم نه کورن نه کر همه جیزو دیدن و نیازی نیست شما بیشتر از این حرف بزنی چرا همیشه تو خوزستان یه داستانی باید پیش بیاد ؟؟؟؟

    • ؟؟؟؟

      خفه فتاحی

    • بدون نام

      فتاحی برای جام حذفی هم برنامه داشت!!!
      کیش و مات پرسپولیس!!!
      سیمرغ میزبانی ناجوانمردانه..
      بعد از اصفهان و آب های آلوده
      حالا می رسه به اهواز و ...!!!

    • علی

      آقای فتاحی ، توپ فوتبال مربعه یا مستطیل ؟ لطفا توضیح دهید

    • عباس نژاد

      باسلام خدمت مسوءلان لیگ شما نمیواهید پرسپولیس قهرمان شه یا کسانی دوست ندارن پرسپولیس هتریک کنه

    • نیما

      بفرما از برانکو هم سوال شده با چای یا قهوه کیک شون را صرف میکنند یا نه اصلا برایشان فست فود بیارند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج