۸۳۰۲۳۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

فال روزانه ۲۲/ ۱۱/ ۱۳۹۷

فال روزانه ۲۲/ ۱۱/ ۱۳۹۷

فال روزانه دوشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۷

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 22 بهمن به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصیتی بسیار منحصربفرد دارید و جسور، شجاع، باوقار، مهربان، مصمم و با اراده و علاقمند به فلسفه هستید. با این حال، شما کم حوصله اید و خیلی زود از کوره در می روید و این برای یکی با ویژگی های شخصیتی شما اصلا خوب نیست. امسال از لحاظ سلامتی برای شما سال بدی نخواهد بود، اما جسمتان به مراقبت بیشتری نیاز خواهد داشت و باید چکاپ های سالیانه تان را به موقع انجام دهید. وضعیت سلامت والدین و یا همسرتان نگرانی هایی را برای شما ایجاد خواهد نمود، اما اگر به خوبی از آنها مواظبت شود خیلی زود خوب خواهند شد. امسال از نظر وضعیت مالی برای شما سال بسیار خوبی خواهد بود و با شروع فعالیت اقتصادی در زمینه های جدید سود زیادی را به دست خواهید آورد، با این حال به نفعتان است که تا جای ممکن از شراکت با دیگران و به ویژه با اعضای خانواده، خودداری کنید. سرمایه گذاری هایی که در گذشته انجام داده اید و یا فروش املاک پدری تان پول زیادی را روانه ی حسابتان خواهند نمود. اگر قصد بازسازی منزلتان و یا نقل مکان به خانه ی جدیدی را داشته باشید پول بسیار زیادی را در این راه خرج خواهید نمود. سفرهای کاری که در اواخر سال خواهید رفت با موفقیت همراه خواهند بود و به کسب و کارتان رونق تازه ای خواهند بخشید. فرصت های شغلی جدید با حقوق های بالا برای شما به وجود خواهند آمد که اگر قصد پیشرفت در حرفه تان را دارید به شما پیشنهاد می شود به راحتی از کنار آنها رد نشوید. اگر هنوز با عشقتان ازدواج نکرده اید امسال می تواند سال رفتن شما به خانه بخت باشد. شهریور، مهر و آذر بهترین ماه های سال خواهند بود.

فال روزانه ۲۲/ ۱۱/ ۱۳۹۷

شما امروز از حس ششمی بسیار قوی برخوردار هستید و خیلی هم خوب می دانید آن را چگونه به کار بگیرید. این وضعیت می تواند باعث رسیدن شما به برخی از اهداف شخصی تان شود و یا امکان کمک به یکی از دوستان نزدیکتان را برای شما فراهم کند. شما در حال حاضر این قدرت را دارید که دیگران و نیت هایشان را خیلی خوب ارزیابی کنید و غریزه تان به شما می گوید که چطور با آنها باید رفتار کنید. تا فرصت دارید از این قدرتی که در اختیارتان قرار گرفته است بیشتری بهره ی ممکن را ببرید تا به موفقیت و شاید حتی ثروت دست پیدا کنید. امروز از مخالفت و بحث در مورد مسائلی که می دانید دیگران نسبت به آنها حساس هستند خودداری کنید.

فال روزانه ۲۲/ ۱۱/ ۱۳۹۷

یکی از دوستانتان و یا گروهی از افرادی که با شما در ارتباط هستند امروز از شما می خواهند به آنها کمک کنید تا یک برنامه ی دقیق و قابل اجرا برای پیشرفت در کارهایشان طراحی کنند. خوشبختانه شما از لحاظ ذهنی در بهترین حالت ممکن برای انجام چنین کاری قرار دارید و آماده اید تا هر کاری که از دستتان بربیاید را برای آنها انجام دهید. به اشتراک گذاشتن ایده ها و افکارتان با دیگران شما را در مرکز توجه قرار خواهد داد و شاید در همین شرایط به صورتی کاملا غیرمنتظره یک پیشنهاد کاری وسوسه انگیز هم به شما بشود. در حین کمک به دیگران اهداف خودتان را فراموش نکنید، زیرا فرصت پیشرفت شما در مسیر اهداف خودتان نیز فراهم است.

فال روزانه ۲۲/ ۱۱/ ۱۳۹۷

امروز می توانید به لطف ذهن باز و تفکر منطقی خود و به کارگیری صحیح شم تجاری قوی خود چه از لحاظ مالی و چه حرفه ای پیشرفت قابل توجهی داشته باشید. در شرایط فعلی موقعیت های بسیار خوبی برای کسب درآمد بیشتر در اختیار شما قرار گرفته اند که نوید آینده ای بهتر را به شما می دهند، حواستان را خوب جمع کنید که این موقعیت ها را به سادگی از دست ندهید. همکاری با دیگران و انجام کارها به صورت گروهی علاوه بر اینکه به نفع شما خواهد بود باعث احساس نزدیکی بیشتر بین شما و اطرافیانتان خواهد شد. بعد از چند روز تعطیلی و رفت و آمد بد نیست امروز یک بار دیگر خانه تان را نظافت کنید تا با خیال راحت برای ادامه ی هفته آماده شوید.

فال روزانه ۲۲/ ۱۱/ ۱۳۹۷

فعالیت های اجتماعی مختلف شما را با افرادی که در زمینه های بسیار جالبی فعالیت می کنند و شاید حتی از کشور دیگری هستند در ارتباط قرار خواهند داد. افکار منطقی شما و نگاه فلسفی که به مسائل دارید مصاحبت با شما را لذت بخش کرده و دیگران را به سوی شما جذب می کند. با صحبت هایی که امروز می کنید و شرکت در بحث هایی که در اطرافتان در جریان هستند می توانید با افراد مهم و با نفوذی ارتباط برقرار کنید. حواستان را خوب جمع کنید، امروز می تواند نقشی کلیدی در رسیدن شما به اهدافی که برای آینده ی خود دارید داشته باشد.

فال روزانه ۲۲/ ۱۱/ ۱۳۹۷

هدفی در ارتباط با مسائل کاری و یا مالی که برایتان از اهمیت زیادی برخوردار است امروز به توجه و رسیدگی ویژه ی شما و کاغذبازی های اداری زیادی نیاز خواهد داشت. از آنجایی که موعد آن هم دارد فرا می رسد مجبور خواهید بود که امروز بیشتر وقت خود را صرف انجام این کار کنید. با این حال باید در نظر داشته باشید که با کمال طلبی هایتان خود را بیش از اندازه خسته نکنید. گاهی توجه و تمرکز بیش از حد می تواند اثر معکوس داشته باشد و هدف اصلیتان را تخریب کند. امروز شما برای جا کردن خودتان در قلب عشقتان زمان زیادی را جلوی آینه خواهید گذراند، اما باید مواظب باشید پرداختن به ظاهرتان شما را از مسائل مهم تر در این رابطه غافل نکند.

فال روزانه ۲۲/ ۱۱/ ۱۳۹۷

امروز مطالعه در زمینه ی مسائل معنوی و یا تماشای برنامه ی های مختلف تلویزیونی با این محوریت ذهن شما را به طور جدی مشغول خواهد کرد. آنچه می خوانید و یا می شنوید برایتان بسیار جذاب خواهد بود، اما باید پیش از هر نتیجه گیری در این مورد اطلاعات بیشتر و دقیق تری کسب کنید. لزومی ندارد که همین امروز اطلاعات خود را در این زمینه تکمیل کنید، به خودتان به اندازه ی کافی وقت بدهید و اگر کارهای واجب تری برای انجام دادن دارید ابتدا به آنها رسیدگی کنید. امروز از لحاظ عاطفی در خود فرو رفته اید و دوستان و اطرافیانتان هم هر چند متوجه این وضعیت هستند کاری نمی توانند برایتان بکنند، همه چیز به خودتان بستگی دارد.

فال روزانه ۲۲/ ۱۱/ ۱۳۹۷

امروز ممکن است چند نفری به دیدن شما بیایند تا در مورد برخی مسائل کاری با شما صحبت کنند که می تواند شامل وضعیت کاری فعلیتان شود و یا صحبت در مورد آغاز یک کار و کاسبی جدید را در بر بگیرد. این مکالمه در آغاز بسیار خوب و مفید خواهد بود و با اطلاعات مفیدی که در اختیارتان می گذارد شما را در مسیر رسیدن به اهدافتان قرار خواهد داد، اما اگر دقت نکنید خیلی زود موضوع اصلی را فراموش کرده و درگیر بحث در مورد مسائل سیاسی و اجتماعی خواهید شد که هیچ ربطی به هدف اصلی شما ندارند. سعی کنید روی هدف اصلی این دیدار متمرکز باشید تا نتایجی خیلی بهتر از آنچه انتظارش را دارید به دست بیاورید.

فال روزانه ۲۲/ ۱۱/ ۱۳۹۷

امروز ناگهان تلفن به صدا در آمده و یکی از دوستان و یا اقوام به شما خبر می دهد که می خواهد به دیدنتان بیاید. شما اصلا آمادگی پذیرش مهمان را ندارید و مجبور خواهید بود زمان زیادی را به نظافت منزل و آماده کردن شرایط برای پذیرایی از این مهمان ناخوانده اختصاص دهید. شاید حتی به این فکر بیفتید که به خرید رفته و مقداری اشیای تزیینی برای خانه تان بخرید. راستش انجام این کار زیاد به شما توصیه نمی شود، چون ممکن است از روی عجله چیزی را بخرید که بعدا از خرید آن پشیمان خواهید شد. باور کنید که مهمانتان برای دیدن شما دارد به خانه تان می آید و برایش اهمیت چندانی ندارد که چقدر وسایل تزیینی در خانه تان دارید.

فال روزانه ۲۲/ ۱۱/ ۱۳۹۷

تفکر منطقی و ذهن متمرکزتان امروز به شما کمک خواهند کرد که خیلی راحت با دیگران ارتباط برقرار کنید و در روابط کاری، عاطفی و اجتماعی خود موفقیت بیشتری را کسب کنید. شاید عملی کردن برنامه هایی که برای امروزتان داشته اید کمی دشوار به نظر برسد و موانعی غیر منتظره سر راهتان سبز شوند، اما در نهایت همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. امروز مجردها به صورتی کاملا غیر منتظره فرصت آغاز یک رابطه ی عاطفی جدی که به احتمال زیاد به ازدواج ختم می شود را به دست خواهند آورد. اگر قصد دارید طرف مقابلتان را تحت تأثیر قرار دهید بهترین لباس هایتان را بپوشید، اما فراموش نکنید که چهره ای دروغین از خودتان به نمایش نگذارید.

فال روزانه ۲۲/ ۱۱/ ۱۳۹۷

امروز شما تمایل زیادی به برقراری ارتباط و صحبت کردن با اطرافیانتان دارید. تمرکز بالا و تفکر منطقی شما را قادر می سازند خیلی راحت تر با دیگران ارتباط برقرار کنید و خیلی راحت در هر مکالمه ای به سراغ اصل مطلب بروید. شما با این رفتار خود علاوه بر اینکه دیگران را به راحتی تحت تأثیر قرار می دهید اعتماد به نفستان را نیز افزایش خواهید داد. امروز از این که با دیگران فرق داشته باشید هیچ هراسی به دلتان راه ندهید. آن لباس های رنگ به رنگ و بی ربط را بپوشید و هر کاری که دلتان می خواهد را انجام دهید. شاید در ابتدا این کار به نظرتان دشوار و یا حتی دیوانه وار باشد، اما خیلی زود زیبایی متفاوت بودن را درک خواهید کرد.

فال روزانه ۲۲/ ۱۱/ ۱۳۹۷

از نظر اطرافیان شما همان آدم منطقی همیشگی هستید، اما در درون شاید حتی بی آنکه خودتان بدانید، درگیر ایده ها و افکاری هستید که از گذشته و احساسات شما سرچشمه می گیرند. با این حال جای هیچ گونه نگرانی نیست، زیرا برخلاف انتظارتان همین ایده ها می توانند نتایج بسیار خوبی را برایتان به همراه داشته باشند. امروز ممکن است به طور کاملا اتفاقی پیشنهادی به شما بشود که تا کنون به آن فکر نکرده بوده اید و بسیار وسوسه انگیز به نظر می رسد. بد نیست که به این پیشنهاد فکر کنید، اما به نفعتان است که در تصمیم گیری در مورد آن زیاد عجله نکنید. حداقل چند روزی دست نگه دارید.

فال روزانه ۲۲/ ۱۱/ ۱۳۹۷

امروز شم تجاری شما به شدت فعال شده است و در کنار دانش و تجربه ای که دارید می تواند به شما کمک کند تا در انجام هر معامله ای که قصدش را داشته باشید موفق شوید. البته بهتر است مواظب باشید دچار اعتماد به نفس کاذب نشوید و اقدام اشتباه و عجولانه ای نکنید. اگر حواستان را خوب جمع کنید آنچه برای مدتی طولانی در فکر به دست آوردنش بوده اید را خیلی راحت تر از آنچه فکرش را بکنید به دست خواهید آورد. شما بعد از چند روز فعالیت کم امروز احساس خستگی و بیحوصلگی می کنید، اما بهتر است از آخرین روز تعطیلات به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و اگر کار ناتمامی در خانه باقی مانده است آن را به انجام برسانید.

فال روزانه ۲۲/ ۱۱/ ۱۳۹۷

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج